شنبه ۲۵ فروردین ۰۳

شرکت

جامع ترین سایت روانشناسی

شرکت

۸۷۱ بازديد
پس از شرکت در یک دوره ۸ هفته‌ای ، پس از گذشت ۱۲ هفته از درمان brivaracetam ، بیماران واجد شرایط برای نظارت بر کارآیی و ایمنی drug's شدند . داده‌های به‌دست‌آمده از دفتر خاطرات ضبط ، کاهش بالینی مربوط به کاهش زمان توقیف جزئی را طی یک دوره ۲۸ روزه در بیمارانی که یا دز of را نسبت به دارونما مصرف می‌کنند ، نشان می‌دهند .
بیماران با مصرف ۱۰۰ میلی‌گرم در طول یک دوره ۲۸ روزه ، در حدود ۲۲.۸ درصد کاهش در طول دوره ۲۸ روزه را تجربه کردند ، شبیه به ۲۳.۲ % کاهش مشاهده‌شده در بیماران که ۲۰۰ میلی‌گرم brivaracetam داشتند . نویسندگان گزارش می‌دهند که یافته‌های این یافته‌ها بدون توجه به نوردهی اولیه قبلی ثابت مانده‌است .
در ۲۳ بیمار تیمار شده با brivaracetam ، از جمله ۱۳ ( ۵.۴ % ) که ۱۰۰ میلی‌گرم و ۱۰ ( ۴ درصد ) مصرف می‌کنند ، آزادی کامل بدست آمد . دو بیمار به این وضعیت در گروه دارونما دست یافتند .
نویسندگان گزارش می‌دهند که به طور کلی ، درمان به خوبی تحمل می‌شد . عوارض جانبی - - بیشتر گیجی ، خستگی ، سردرد و خواب‌آلودگی در ۷ - ۱۹ درصد بیماران با مصرف ۱۰۰ میلی‌گرم و ۸ - ۸ % بیماران در مقایسه با ۸ - ۸ % بیماران در گروه دارونما رخ داد .
طبق نظر محققین ، این مطالعه نشان می‌دهد که brivaracetam روزانه ۱۰۰ میلی‌گرم و ۲۰۰ میلی‌گرم به طور کلی تحمل می‌شوند و ممکن است به کاهش فرکانس توقیف زمانی که درمان adjunctive در بیماران مبتلا به صرع در بیماران مبتلا به صرع در بزرگسالان انجام می‌شود ، کمک کند .
مکانیسم‌های قلبی اساسی مرگ غیر منتظره ناگهانی
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
یافته‌های Groundbreaking نشان می‌دهد که ارتباط بین اختلالات قلبی و مرگ ناگهانی غیرمنتظره در صرع ، کانون تحقیقات جدید است . مرگ ناگهانی بیش از ۲۰ برابر بیشتر در بیماران مبتلا به صرع است تا در جامعه عمومی . نقص‌هایی در عملکرد قلبی و قلبی در این پدیده نقش دارند ، اما مطالعات کمی ، مکانیسم‌های اساسی و عوامل خطر در بیماران انسان را مورد بررسی قرار داده‌اند .
یافته‌های Groundbreaking نشان می‌دهد که پیوند بین اختلالات قلبی و مرگ ناگهانی غیرمنتظره در صرع ( SUDEP ) در نشست سالانه صرع ( AES ) آمریکا در ماه دسامبر ارائه خواهد شد .
مرگ ناگهانی بیش از ۲۰ برابر بیشتر در بیماران مبتلا به صرع است تا در جامعه عمومی . نقص‌هایی در عملکرد قلبی و قلبی در این پدیده نقش دارند ، اما مطالعات کمی ، مکانیسم‌های اساسی و عوامل خطر در بیماران انسان را مورد بررسی قرار داده‌اند .
در اولین سه مطالعه که در جلسه سالانه به طور کامل ارایه می‌شود ، محققان دانشکده پزشکی دانشگاه میشیگان بررسی می‌کنند که چگونه تغییرات در the قلبی بیماران مبتلا به سندرم Dravet - - شکل حاد و مقاوم صرع در کودکان - ممکن است ریسک of را افزایش دهد.
نویسنده اصلی چاد Frasier ، PhD ، محقق دکترا در آزمایشگاه isom در دانشگاه پزشکی میشیگان می‌گوید : " باتوجه به این که چقدر SUDEP غیرقابل‌پیش‌بینی در بیمار است ، این مطالعه با امید به مکانیسم‌های بالقوه ای که excitability قلبی را تغییر می‌دهد و بیماران DS را مستعد می‌کند ، روشن می‌کند . "
محققان مدتهاست که شک دارند که آریتمی قلبی precedes در بیماران مبتلا به سندرم Dravet باشد ، اما ماهیت خاص این رابطه مشخص نشده است . Frasier و همکاران در مقایسه با نرخ کتک زدن، دوره ، مدت‌زمان بالقوه میدان ، و چگالی جریان سدیم ( ina ) در سلول‌های قلبی از یک شرکت‌کننده سالم و دو بیمار مبتلا به سندرم Dravet که جهش متمایز در ژن SCN۱A داشتند . یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که افزایش چگالی ina ممکن است بر بی‌نظمی قلب در بیماران مبتلا به سندرم Dravet قرار گیرد ، که به طور بالقوه موجب تحریک SUDEP می‌شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.