شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

تاثیر

جامع ترین سایت روانشناسی

تاثیر

۸۷۷ بازديد
این یافته‌ها در این مورد هیجان‌انگیز هستند که آنچه در مدل‌های حیوانی دیده‌ایم را تایید می‌کنند . اما آن‌ها با اجازه دادن به ما برای بررسی سلول‌ها مستقیما ً از بیماران با پیشینه‌های ژنتیکی مختلف ، یک گام جلوتر می‌روند . Frasier می‌گوید : " امیدواریم این کار نه تنها درک ما از SUDEP را بهبود بخشد ، بلکه یک مدل خوب برای آزمایش استعداد بیمار در آینده فراهم کند . "
یک مطالعه دیگر ( Poster ۲.۲۶۱ ) توسط محققان دانشگاه پزشکی فلوریدا ، نقص در ایست قلبی را شناسایی می‌کند که ممکن است خطر ابتلا به صرع در کودکان مبتلا به صرع غیرقابل مهار را افزایش دهد . Edgard Andrade و Zhao Liu برای کنترل ناهنجاری‌های قلبی در طی وضعیت پس از حمله در ۱۲ و ۱۷ ساله با صرع مقاوم در برابر دارو از EEG ویدیویی و EKG معمولی استفاده کردند . یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که abnormalities در ایست قلبی - - توانایی heart's برای رسیدن به یک حالت استراحت قبل از تحریک الکتریکی - - ممکن است به طور خطرناکی نرخ قلب را کند کرده و asystole یا flatline را در طول وضعیت پس از تصرف به طور قابل‌توجهی افزایش دهد و ریسک for را به طور قابل‌توجهی افزایش دهد .
یافته‌های اولیه ما بسیار دلگرم‌کننده هستند و ممکن است درمان‌های پیشگیرانه ممکن در کودکان آسیب‌دیده را شناسایی کنند . Edgard Andrade ، MS ، FAAP ، استادیار بالینی در UF ، می‌گوید که مطالعات تحقیقاتی که یک جمعیت بیمار بزرگ را ثبت‌نام کرده‌اند ، برای درک بهتر این فرآیند بیماری نشان داده می‌شوند . یافته‌ها در یک جلسه پوستر نمایش داده خواهند شد .
مطالعه سوم ( پوستر ۳.۰۳۶ ) ، که توسط محققین از دانشگاه آکسفورد و دانشگاه بریستول در انگلستان و دانشگاه پوردو در ایالات‌متحده ارائه می‌شود ، به بررسی اثرات حمله‌های ناگهانی صرع گاه قلبی در موش‌های متحرک به صورت آزمایشی مبتلا به صرع لوب گیجگاهی می‌پردازد . نویسندگان گزارش می‌دهند که در هر موش صرعی ، تغییرات هیجانی در فعالیت‌های قلبی ، از جمله ریتم‌های قلب غیر عادی ، ضربان قلب و ضربان قلب همراه با ضربان قلب بالا همراه بوده‌است که تا مدتی حتی پس از فروکش کردن فعالیت به وجود آمده بود .
پروفسور جان Jefferys ، استاد علم اعصاب ، دانشکده علوم اعصاب در دانشگاه آکسفورد می‌گوید : " این یافته‌ها منجر به درک این مساله می‌شوند که چگونه صرع می‌تواند بر عملکرد بقیه بدن تاثیر بگذارد و در نهایت منجر به درک SUDEP و اطلاع‌رسانی به توسعه درمانی شود ."
نویسندگان بر این باورند که سایر توابع بدنی نیز ممکن است تحت‌تاثیر seizures قرار بگیرند .
" هم‌کاری ما با bioengineers ، به رهبری پدرو Irazoqui در پوردو ، دستگاه‌های قابل کاشت و قابل کاشت مبتکرانه ای را تولید کرده‌است که به ما کمک می‌کند بفهمیم چگونه صرع بلند مدت بر عملکرد قلب ، شش‌ها و دیگر سیستم‌های بدن تاثیر می‌گذارد . Jefferys می‌گوید : " ما اکنون به خوبی در حال کار بر روی انواع تغییرات هستیم که می‌توانند به SUDEP کمک کنند و در زمان به پیش‌بینی و جلوگیری از آن کمک کنند ."
شناسایی اهداف جدید برای مداخله
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
قابلیت اطمینان of به عنوان روشی برای مداخله صرع لوب گیجگاهی و نقش مخچه نیز ممکن است در عملکرد hippocampal و کاهش توقیف نقش داشته باشد ، تمرکز مطالعه اخیر بوده‌است . optogenetics یکی از داغ‌ترین ابزار در تحقیقات پزشکی است ، روشی که از روش درمانی برای انتقال پروتیین‌های حساس به نور به سلول‌های خاص استفاده می‌کند .
optogenetics یکی از داغ‌ترین ابزار در تحقیقات پزشکی است ، روشی که از روش درمانی برای انتقال پروتیین‌های حساس به نور به سلول‌های خاص استفاده می‌کند . این ابزار جدید به محققان اجازه می‌دهد که با یک سلول واحد یا شبکه‌ای از سلول‌ها با دقت عالی تعامل داشته باشند . در حالی که تصویرسازی و فن‌آوری‌های دیگر محققان را قادر می‌سازد تا مغز را در عمل نظاره کنند ، optogenetics آن‌ها را قادر می‌سازد تا بر این اعمال تاثیر بگذارند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.