پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بالینی

جامع ترین سایت روانشناسی

بالینی

۸۸۶ بازديد
با این تکنیک جدید , اکنون امکان ثبت فعالیت عصبی در حین و بین تشنجات و آزمودن عاملیت و شناسایی رویکردهای جدید درمانی وجود دارد . تحقیقات بیشتر می‌تواند منجر به توسعه درمان‌های جدید شود که می‌تواند به بیش از ۱۰۰ آمریکایی کمک کند که با تشنج‌های کنترل‌نشده زندگی می‌کنند .
مطالعه جدیدی که در جلسه سالانه انجمن صرع آمریکا ( aes ) ارائه می‌شود , قابلیت اعتماد به عنوان روشی از مداخله تشنجات لوب گیجگاهی را بررسی می‌کند و نقش مخچه ممکن است در نقش هیپوکامپ و کاهش تشنجی نقش داشته باشد. محققان دانشگاه کالیفرنیا ایروین از نرم‌افزار طراحی‌شده برای کشف و ضبط تشنجات مزمن و خودبه خودی در هیپوکامپ مدل موشی صرع لب گیجگاهی استفاده کردند .
یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که زمانی که سلول‌های مغز در مخچه توسط لیزر nd در قشر مخچه فعال شدند , مدت تشنجات لوب گیجگاهی به طور معنی‌داری کاهش یافت. زمان بین تشنج به شدت تغییر نکرد و نشان‌دهنده نبود اثر برگشتی بود. هنگامی که نور به جای آن به مخچه ارسال می‌شد , هدف را هدف قرار می‌داد . این واکنش بسیار بیشتر از طول دوره نوری اعمال شد و منحصر به فرد بود . علاوه بر تحریک , فعالیت سلول‌های مغزی در مخچه هیچ تاثیر معنی‌داری بر زمان تا حمله بعدی نشان نداد , که نشان می‌دهد فعالیت این سلول‌ها برای مشاهده این اثر منحصر به فرد بر فرکانس تشنج مورد نیاز است .
این یافته‌ها واقعا ً هیجان‌انگیز هستند . " آن‌ها نشان می‌دهند که دو ساختار مغزی به طور معمول در تعامل با یکدیگر نیستند و مخچه می‌تواند هدف خوبی برای مداخله در صرع باشد . "
داده‌های جمع‌آوری‌شده از این مطالعه پتانسیل باور نکردنی برای توسعه درمان‌های نوین درمانی برای صرع را نشان می‌دهد و از تحقیقات بیشتر حمایت می‌کند .
محققان اساس ژنتیکی دوران اولیه کودکی را کشف کردند
منبع :
انجمن صرع آمریکا ( aes )
خلاصه :
یک جفت مطالعه بینش‌های خلاقانه را به مبانی ژنتیکی دوران کودکی ارائه می‌کند . پیشرفت‌های تکنولوژیکی در تجزیه و تحلیل ژنتیکی , تغییراتی را در ژنه‌ای منفرد آشکار کرده که سبب افزایش تعداد شگفتی کودکی و کودکی می‌شود . اگرچه برخی از ژن‌های متاثر شناسایی شده‌اند , اما تظاهرات فیزیکی این تغییرات تا حد زیادی نامعلوم باقی مانده‌است .
پیشرفت‌های تکنولوژیکی در تجزیه و تحلیل ژنتیکی , تغییراتی را در ژنه‌ای منفرد آشکار کرده که سبب افزایش تعداد شگفتی کودکی و کودکی می‌شود . اگرچه برخی از ژن‌های متاثر شناسایی شده‌اند , اما تظاهرات فیزیکی این تغییرات تا حد زیادی نامعلوم باقی مانده‌است . یک جفت مطالعاتی که باید در جلسه سالانه انجمن صرع آمریکا ( aes ) ارائه شود , بینش‌های جدیدی به مبانی ژنتیکی دوران کودکی ارائه می‌کند .
مطالعه‌ای توسط محققان در بیمارستان ملی این ایالت در ژاپن , یک میزبان از ویژگی‌های ژنتیکی , فیزیکی و بالینی مرتبط با جهش‌ها را توصیف می‌کند .
این مطالعه می‌تواند تشخیص سریع اختلالات مرتبط با بیماری را تسهیل کند . آگاهی از پروفایل ‌های بالینی و ویژگی‌های mri در آنسفالوپاتی کبدی , به متخصصین بالینی کمک می‌کند تا کار تشخیصی مناسب را انجام دهند . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.