دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

ابتلا

جامع ترین سایت روانشناسی

ابتلا

۸۷۸ بازديد
یک مطالعه سوم از سوی محققان در محوطه مایو کلینیک مایو ، گروهی از افرادی را معاینه کرد که " رویداده‌ای صرع " را تجربه می‌کردند ( NEE ) ، اما ممکن است در معرض همان محدودیت‌های رانندگی دقیق قرار گرفته بر روی افراد مبتلا به صرع باشد . این مطالعه به دنبال مشخص کردن عادات رانندگی افراد با NEE ، سازگاری آن‌ها با محدودیت‌های رانندگی و ظهور of مربوط به NEE بود . بیمارانی که بین نوامبر ۲۰۱۲ تا دسامبر ۲۰۱۳ به واحد نظارت صرع مبتلا شدند ، برای تعیین اینکه آیا تا به حال در حین رانندگی دچار حمله صرع یا رویداد non شده بودند ، مورد بررسی قرار گرفتند . این بررسی شامل سوالات دیگری در رابطه با رانندگی ، مشاوره قبل از رانندگی ، اطلاعات مربوط به دفعات وقوع رویدادها و شدت تصادفات منجر شد .
دکتر Kristine Ziemba ، دکترای خود در کلینیک مایو در کلینیک مایو می‌گوید : " برای خطا در کنار ایمنی ، بسیاری از متخصصان عصب شناسان توصیه می‌کنند که بیمارانی که مبتلا به صرع مبتلا به صرع مبتلا به صرع هستند ، از رانندگی درست مانند افراد مبتلا به صرع فعال خودداری کنند .
محققان surveys از ۵۶ شرکت‌کننده از جمله ۲۷ ( ۴۸ % ) را بررسی کردند که در نهایت با NEE تشخیص داده شدند . از این ۲۷ بیمار ، ۲۱ نفر ( ۷۸ % ) به او توصیه شده‌بود قبل از پذیرش حرکت نکند و بیش از دو سوم با این توصیه موافق بودند . ده نفر از ۲۷ بیمار تشخیص‌داده شده‌اند ( ۳۸ % ) گزارش داده‌اند که NEEs در حین رانندگی تجربه می‌کنند و تنها یک رویداد منجر به یک شرکت کوچک می‌شود . چهار نفر از ۵۶ شرکت‌کننده مبتلا به صرع در طی پذیرش آن‌ها تشخیص داده شدند ؛ دو نفر از این بیماران در حین رانندگی گزارش دادند که هر دوی آن‌ها منجر به صرع می‌شوند .
براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده تا به امروز ، نویسندگان پیشنهاد می‌کنند که افراد مبتلا به NEE ممکن است رویداده‌ای نامطلوبی را در حین رانندگی تجربه کنند ، اما این رویدادها به احتمال کمتری نسبت به حملات صرعی و دیگر نشانه‌های آلی منجر به تصادف می‌شوند ، که نشان می‌دهد محدودیت‌های رانندگی مشابه ضروری نیستند .
دو مطالعه نتایج جراحی بیماران مبتلا به صرع بالا را پیش‌بینی می‌کنند .
مبدا :
انجمن صرع آمریکایی ( AES )
خلاصه :
حملات کنترل داروها و بهبود کیفیت زندگی برای اغلب افراد مبتلا به صرع . اما برای آن‌هایی که درمان پزشکی بی‌اثر و یا غیرقابل‌تحمل هستند ، جراحی مغز گاهی بهترین گزینه است . دو مطالعه نتایج جراحی مغز برای کودکان مبتلا به صرع شدید را مورد بررسی قرار دادند .
حملات کنترل داروها و بهبود کیفیت زندگی برای اغلب افراد مبتلا به صرع . اما برای آن‌هایی که درمان پزشکی بی‌اثر و یا غیرقابل‌تحمل هستند ، جراحی مغز گاهی بهترین گزینه است . دو مطالعه در نشست سالانه AES ۲۵۶ در دسامبر به بررسی نتایج عمل جراحی مغز برای کودکان مبتلا به صرع شدید می‌پردازد .
یک مطالعه ، یک مدل تحلیل تصمیم را برای مقایسه دو استراتژی درمان - درمان پزشکی به تنهایی در مقابل عمل جراحی - - تحت‌تاثیر امید زندگی بیماران خردسال مبتلا به صرع عصبی قرار داد . محققان در بیمارستان بوستون Children's یک مدل تحلیل تصمیم را با داده‌های حاصل از این مقالات توسعه دادند . یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که جراحی ، شانس یک امید به زندگی طولانی‌تر را ، در مقایسه با درمان پزشکی ، افزایش می‌دهد . برای مثال ، در یک گروه از بیماران ۱۰ ساله صرع در بیماران مبتلا به صرع لوب گیجگاهی ، ۵۵.۲ سال از امید به زندگی را به دست آورد ، در حالی که درمان پزشکی ۴۹.۳ سال امید به زندگی را به دست آورد . در صرع لوب گیجگاهی، جراحی ۵۴.۹ سال طول عمر را به دست آورد در حالی که درمان پزشکی تنها ۴۹.۳ سال طول کشید . لازم به ذکر است که این یافته‌ها حاکی از آن است که جراحی مغز به طور قابل‌ملاحظه‌ای سودمندتر از درمان پزشکی برای کودکان واجد شرایط مبتلا به صرع refractory می‌باشد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.