شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فیزیولوژیکی

جامع ترین سایت روانشناسی

فیزیولوژیکی

۸۵۶ بازديد
محققان در این مطالعه ، غلظت طیف وسیعی از هورمون‌ها را در خون ۱۵ زن با PNES و ۶۰ سوژه کنترل اندازه‌گیری کردند . علاوه بر مقادیر قابل‌توجه NPY در بیماران PNES در مقایسه با گروه کنترل سالم ، محققان نیز تغییراتی در هورمون‌های استرس یافتند . تغییرات مشابهی نیز در افراد با اختلال استرس پس از ضربه دیده می‌شوند .
مصادره اموال تحت اختلالات عملکردی قرار دارد که عبارت است از یک عبارت جمعی برای سی تا سی بیماری جسمی که مشخص نیست آیا این بیماری از نظر فیزیکی یا روانی است یا نه . بخش بزرگی از بیمارانی که از PNES رنج می‌برند ، قبل از مراجعه به کلینیک تحقیق برای اختلالات کارکردی و اختلالات روانی ، از یک فرآیند تشخیصی خسته‌کننده و بی‌هوده در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های روانی رنج می‌برند .
مایکل Winterdahl ارزیابی می‌کند که نتایج تحقیقات می‌تواند نشان دهد که سیستم بهداشت و درمان چگونه با بیماران PNES سر و کار دارد .
وی گفت : " ما در حال حاضر یک دلیل بیولوژیکی برای این حملات غیرقابل توضیح ارائه کرده‌ایم . مایکل Winterdahl می‌گوید : " این دانش به تنهایی می‌تواند به اندازه کافی برای از بین بردن احساس عدم قدرت تجربه‌شده توسط هر دوی این بیماران و افراد حرفه‌ای کافی باشد . " او می‌تواند تصور کند که دانش جدید در مورد نقش NPY's برای نمایش آسیب‌پذیری در برابر استرس طولانی‌مدت در آینده ، شاید حتی به شکل یک نمونه خون ساده مانند آن‌هایی که در این مطالعه استفاده می‌شوند ، مورد استفاده قرار می‌گیرد .
ما می‌دانیم که مقدار of که در یک وضعیت استرس زا رها می‌شود به طور ژنتیکی تعیین شده‌است . برخی از مردم به طور ژنتیکی در برابر استرس مقاوم هستند در حالی که برخی دیگر به طور خاص آسیب‌پذیر هستند . "
بزرگ‌ترین مجموعه داده‌های بیماران مبتلا به صرع به ارث برده شده
مبدا :
دانشگاه سوانسی
خلاصه :
پژوهشگران به پنج مرکز دیگر از سراسر دنیا ملحق شده‌اند تا بزرگ‌ترین مجموعه ثبت‌شده خانواده‌ها را با اشکال صرع که در آن ژنتیک می‌تواند نقشی در ویژگی مکرر این شرایط ایفا کند ، گردآوری کنند .
محققان دانشکده پزشکی دانشگاه سوانسی با پنج مرکز دیگر از سراسر جهان برای گردآوری بزرگ‌ترین مجموعه ثبت‌شده خانواده‌ها با اشکال صرع که در آن ژنتیک می‌تواند نقشی در ویژگی مکرر این شرایط ایفا کند ، شرکت کرده‌اند .
هدف این بود که مشخص کنیم آیا ویژگی‌های صرع بالینی خاص در خانواده‌ها جمع می‌شوند و اینکه آیا این ممکن است syndromes خانوادگی متمایزی را تشکیل دهد که می‌تواند در تحقیقات ژنتیکی بعدی مطلع شود.
این مطالعه شامل پژوهشگران صرع از شش مرکز ( ملبورن ، سوانسی ، مونترال ، دانشگاه کلمبیا ، دوبلن و Otago ) با گردآوری گروهی از ' مشترک از نظر ژنتیکی با گردآوری افراد چند نفر با seizures بی‌دلیل است . ۳۰۳ خانواده با سه یا چند نفر با seizures بی‌جهت در این مطالعه گنجانده شدند و از شش مرکز و به عنوان بخشی از کنسرسیوم Epi۴K جمع‌آوری شدند . بیست و هشت خانواده جمع‌آوری‌شده از سراسر ولز توسط تیم تحقیق عصب‌شناسی با معیارهای مورد مطالعه آشنا شدند .
تحلیل بالینی خانواده‌های ۳۰۳ نشان داد که خانواده‌ها طیف وسیعی از epilepsies را داشتند که با تشخیص یک‌سان بودند اما اشکال متفاوتی از صرع داشتند . به علاوه برخی از epilepsies خانوادگی که به عنوان نادر شناخته می‌شوند ، رایج‌تر از آن چیزی هستند که مورد تقدیر قرار گرفته‌اند . همچنین با داشتن خانواده‌هایی که به خوبی مشخص شده‌اند ، این کار در جستجوی ژن‌های صرع - یعنی تحقیقی که در موسسه مطالعات پزشکی دانشگاه کلمبیا در حال انجام است ، کمک خواهد کرد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.