شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فیزیولوژی

جامع ترین سایت روانشناسی

فیزیولوژی

۸۶۴ بازديد
میشو گفت : " این پیشرفت علمی به لطف تلاش‌های جمعی بیش از ۱۰۰ پژوهشگر از سراسر جهان میسر شد . ما شبکه‌ای از همکاران در انگلستان را در چندین کشور اروپایی دیگر و در استرالیا توسعه دادیم تا ۳۰ کودک دیگر را با همان ژن شناسایی کنیم .
جهش در صرع تمایل به تاثیر بر نواحی خاص ژن دارد ، در حالی که جهش مرتبط با معلولیت ذهنی اغلب در کل ژن توزیع می‌شود . این الگو نشان می‌دهد که جهش در صرع ، خواص خاصی را به پروتیین‌های متناظر خود انتقال می‌دهد که ممکن است به عنوان کاهش یا افزایش فعالیت پروتیین شکل بگیرد . در معلولیت ذهنی ، جهش‌های ژن به سادگی ژن را خنثی می‌کنند ."
آگاهی از این مکانیسم عمل برای توسعه درمان صرع شخصی ضروری است . با این حال ، قبل از این که این درمان‌ها با پروفایل ژنتیکی بیماران هماهنگ شود ، کار بیشتری مورد نیاز است .
spasms Inexplicable اکنون می‌تواند با هورمون‌ها توضیح داده شود
مبدا :
دانشگاه آرهوس
خلاصه :
سطح هورمونی در خون که از استرس محافظت می‌کند ممکن است علت حملات صرع باشد که پزشکان در غیر این صورت به دلایل روانی باور داشتند . نتایج تحقیقات جدید ممکن است به بهبود تشخیص و درمان یک اختلال mystifying دیگر کمک کند .
در دانمارک ، حدود ۲، ۰۰۰ نفر - - به ویژه زنان - - از spasms که شبیه حملات صرعی هستند ، رنج می‌برند ، اما آن‌ها را نمی‌توان اندازه‌گیری ، پیش‌گیری ، درمان و یا توضیح داد . تا به حال ، با انتشار یک مطالعه از دانشگاه آرهوس ، محققان نشان می‌دهند که بیماران مبتلا به صرع - - که به عنوان psychogenic non ( PNES ) در زبان پزشکی شناخته می‌شوند ، سطح پایینی هورمون neuropeptide Y ( NPY ) را در خون خود دارند . این هورمونی است که با افزایش انعطاف‌پذیری برای مقابله با استرس همراه است . در این مطالعه ، همان بیماران میزان بالاتری از انواع مختلف آزار و اذیت جنسی ، خشونت ، قلدری ، احساس رهایی و تجربه کاهش کیفیت زندگی را گزارش کرده‌اند .
یافته‌ها حاکی از آن است که یک دلیل بیولوژیکی برای توسعه PNES وجود دارد . به گفته یکی از محققان پشت این مطالعه ، دانشیار دانشکده پزشکی بالینی ، مایکل Winterdahl ، این گام بزرگ در جهت بهبود تشخیص و درمان است . او این نتیجه را که تنها در مجله علمی استرس منتشر شد ، به عنوان یک کشف مهم برای درک این کشفیات منتشر کرد که تحت گروه اختلالات شناخته‌شده به عنوان اختلالات عملکردی دسته‌بندی می‌شوند .
او گفت : " در گذشته ، بیماران زن عصبی خوانده می‌شدند . ما بیماران را مدتی پیش متوقف کردیم ، اما بیماران هنوز به شدت تحت‌تاثیر اختلال هستند که درک و توصیف ، هم برای خود بیماران و هم برای دنیای بیرون مشکل است . و تا کنون ، شناسایی این که چرا مردم این حملات را توسعه می‌دهند ، امکان پذیر نبوده است . مایکل Winterdahl می‌گوید : " به نظر می‌رسد که این یک ترکیب تاسف‌بار از عوامل مختلف باشد که منجر به تحریک ، تحریک و حفظ تشنج می‌شود . "
حملات ناگهانی شبیه به حمله‌های ناگهانی صرع در بازوها و پاها و تکان دادن سر هستند . یک حمله می‌تواند از چند ثانیه تا چند ساعت طول بکشد . بسیاری از بیماران سال‌ها است که تحت درمان صرع قرار گرفته‌اند و تاثیرات دیگری غیر از عوارض جانبی داروها دارند .
او گفت : " این به وضوح فشار وحشتناکی را بر هر دو فرد آسیب‌دیده و their می‌گذارد . علاوه بر این ، برای بیماران نومید کننده است که متوجه شوند یک دلیل فیزیولوژیکی وجود ندارد که شما می‌توانید کاری را در مورد آن انجام دهید . "

منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.