پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

صرعی

جامع ترین سایت روانشناسی

صرعی

۸۳۲ بازديد
Simulating یک روش درمانی برای خنک سازی مغز که ممکن است یک روز صرع را کاهش دهد .
مدل محاسباتی ، بینش‌هایی را در مکانیسم اصلی خنک سازی هسته موش‌ها نشان می‌دهد .
مبدا :
PLOS
خلاصه :
با استفاده از تکنیک‌های شبیه‌سازی کامپیوتری ، دانشمندان بینش‌های جدیدی را نسبت به مکانیزم کاهش درجه‌حرارت مناطق خاص مغزی به دست آورده‌اند که می‌تواند به طور بالقوه با حمله‌های ناگهانی صرع مقابله کند .
با استفاده از تکنیک‌های شبیه‌سازی کامپیوتری ، دانشمندان بینش‌های جدیدی را نسبت به مکانیزم کاهش درجه‌حرارت مناطق خاص مغزی به دست آورده‌اند که می‌تواند به طور بالقوه با حمله‌های ناگهانی صرع مقابله کند . نتایج در بیولوژی محاسباتی PLOS منتشر می‌شوند .
در حدود ۵۰ میلیون نفر در سراسر جهان به حمله‌های ناگهانی و مکرر دست یافته‌اند که نشانه بیماری صرع می‌باشند . درمان با دارو یا جراحی برای برخی بیماران کارساز نیست ، بنابراین دانشمندان در حال تحقیق در مورد یک جایگزین بالقوه به نام خنک‌کننده مرکزی هستند که در آن یک دستگاه در مغز کار گذاشته می‌شود تا سیگنال‌های الکتریکی را مهار کند - - که حملات صرعی را مشخص می‌کنند .
در این مطالعه جدید ، Jaymar Soriano از موسسه نارا از علوم و فن‌آوری نارا ( NAIST ) ، ژاپن و همکارانش به دنبال درک بهتر مکانیزمی است که با آن خنک‌کننده کانونی عمل می‌کند . تاکنون ، این تکنیک فقط به طور موقت در بیماران صرع به عنوان مطالعات intraoperative مورد آزمایش قرار گرفته‌است ، در حالی که این روش موفقیت مداوم در موش‌های صحرایی را نشان داده‌است . با این حال ، خنک کردن کانونی گاهی اوقات، فراوانی تخلیه صرع را در موش‌های صحرایی، حتی در هنگام سرکوب توان خود ، افزایش می‌دهد .
برای بررسی این که چگونه خنک‌کننده فاصله را با افزایش احتمالی در فرکانس تشدید می‌کند ، تیم تحقیقاتی به یک رویکرد محاسباتی دست یافته‌است . آن‌ها یک مدل از مغز موش را به کار گرفتند که به آن‌ها اجازه شبیه‌سازی مکانیزم‌های مختلفی را داد که از اثرات یک دستگاه خنک‌کننده مرکزی بر روی تخلیه صرعی استفاده می‌کردند .
با استفاده از داده‌های آزمایشگاهی و آزمایشگاهی ، محققان ابتدا مکانیزمی را شبیه‌سازی کردند که بوسیله آن خنک‌کننده فاصله فعالیت را در اتصالات بین نورون‌ها را کاهش می‌دهد و منجر به تخلیه مکرر می‌شود . با این حال ، با این مکانیزم به تنهایی ، مدل نمی‌تواند به درستی الگوهای فعالیت الکتریکی را که قبلا ً در آزمایش‌ها خنک‌کننده مغز بر روی موش‌ها با صرع ناشی از مواد مخدر مشاهده شده‌بود ، تولید کند .
برای جبران مکانیزم اول ، محققان مکانیسم دوم را ابداع کردند که در آن خنک‌کننده منجر به تخلیه شدید اما ضعیف‌تر شد . الحاق هر دو مکانیسم به مدل به تیم اجازه می‌دهد تا با موفقیت نتایج آزمایش‌ها قبلی موش را تولید کند .
Takatomi kubo ، یکی از نویسندگان مطالعه، می‌گوید : " مطالعه ما با استفاده از یک روش محاسباتی که می‌تواند مکانیسم آن را روشن کند و آزمایش‌های انجام‌شده بر روی حیوانات و آزمایش‌های بالینی را تکمیل کند ، می‌تواند یک درمان جایگزین برای حملات صرعی با ریسک کم‌تر تلفات عملکردی برگشت‌ناپذیر در مقایسه با عمل جراحی باشد .
تحقیقات بیشتر و مطالعات آزمایشگاهی می‌تواند به محققان کمک کند تا مدل خود را تصحیح کرده و مکانیزم‌های مورد نیاز برای خنک کردن کانونی را درک کنند .
بررسی حاکی از آن است که صرع و صرع ممکن است باعث ایجاد اختلال ژنتیکی مشترک شوند .
دانشمندان تاریخ خانوادگی صرع و افسردگی را برای یافتن رابطه ژنتیکی احتمالی مورد ارزیابی قرار دادند .
مبدا :
دانشگاه Rutgers
خلاصه :
از زمان بقراط ، پزشکان به ارتباط بین صرع و افسردگی مشکوک هستند . در حال حاضر ، برای اولین بار ، دانشمندان شواهدی یافته‌اند که افسردگی و اختلالات روحی نظیر افسردگی ممکن است موجب اختلال ژنتیکی در برخی افراد مبتلا به صرع شود ، که ممکن است منجر به غربالگری و درمان بهتر برای بهبود کیفیت زندگی بیماران شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.