پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

جراحی

جامع ترین سایت روانشناسی

جراحی

۸۸۶ بازديد
در حال حاضر ، تیم Rao's از این داده‌ها برای توسعه یک رویکرد جدید برای پیش‌بینی خطر حمله بیماران استفاده می‌کند که می‌تواند به بیماران اجازه دهد تا از فعالیت‌های بالقوه خطرناک مانند شنا کردن یا رانندگی در زمانی که ریسک تصرف آن‌ها بالاترین است ، اجتناب کنند .
رائو گفت : " من دوست دارم آن را با پیش‌بینی آب و هوا مقایسه کنم . در گذشته ، این حوزه بر پیش‌بینی لحظه دقیق حمله متمرکز بوده‌است که مانند پیش‌بینی زمان حمله صاعقه است . خیلی سخت است . شاید مفیدتر باشد تا بتوانید به مردم بگویید که در این هفته یک شانس ۵ درصد برای رعد و برق وجود دارد ، اما در هفته آینده ۹۰ درصد شانس وجود دارد . این نوع اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که آماده باشید ."
افزایش ریسک در دوران بارداری زودهنگام ، خطر شکاف دهانی را افزایش می‌دهد
مطالعه نشان می‌دهد که مصرف یک دوز بالاتر دارو در سه‌ماهه اول ، خطر شکاف لب یا شکاف را بیشتر از مصرف دز پایین‌تر افزایش می‌دهد .
مبدا :
بیمارستان بریگام و Women's
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که استفاده از topiramate در دوران بارداری زودهنگام به ویژه در دوزهای بالای مورد استفاده برای صرع ، ریسک شکاف‌های دهانی را افزایش می‌دهد .
داروهای ضد تشنج به طور فزاینده‌ای در طول دهه گذشته تجویز می‌شوند نه تنها برای جلوگیری از توقیف بلکه همچنین درمان سردردهای قطبی و سردردهای میگرنی ام . علاوه بر این ، topiramate جزیی از داروی تایید شده اخیرا ً FDA برای کاهش وزن است . مطالعات گذشته نشان داده‌اند که زنان در دوران بارداری زودهنگام برای پیش‌گیری از صرع ، شانس بیشتری برای زایمان یک نوزاد با شکاف دهانی داشتند ، اما چنین مطالعاتی بر روی زنانی متمرکز نبود که در شرایط مرتبط با صرع ، دارو را مصرف می‌کردند . یک مطالعه جدید توسط محققان از بیمارستان بریگام و Women's و دانشکده بهداشت عمومی هاروارد نشان می‌دهد که استفاده از topiramate در دوران بارداری زودهنگام به ویژه در دوزهای بالای مورد استفاده برای صرع ، ریسک شکاف‌های دهانی را افزایش می‌دهد .
این اثر جدید ، داده‌های مدیکید در سراسر کشور را در بیش از ۱ میلیون تولد زنده از بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ ارایه می‌دهد . این تیم خطر شکاف دهانی را بررسی کرد - - از جمله شکاف سر و یا شکاف لب - در میان سه گروه : نوزادان متولد شده در زنانی که در سه‌ماهه اول بارداری به دنیا آمده بودند ( یک داروی غیر مرتبط که برای درمان اختلال دوقطبی و صرع مورد استفاده قرار گرفته بودند ) ؛ و نوزادان که در معرض داروهای anti در رحم قرار نداشتند . آن‌ها دریافتند که خطر of شفاهی تقریبا ً سه برابر بیشتر از گروه topiramate است تا برای گروه lamotrigine یا گروه unexposed . تقریبا ً یک نفر از هر ۱۰۰۰ نوزاد با شکاف دهانی به دنیا می‌آیند ، اما در بین نوزادان در معرض دوزهای پایین of ( مقدار متوسط ۱۰۰ میلی‌گرم ) در سه‌ماهه اول ، این ریسک ۲.۱ مورد از هر ۱، ۰۰۰ تولد زنده است . در بین زنانی که دوزهای بالاتر را مصرف می‌کنند ، میزان خطر برای هر ۱۰۰۰ تولد زنده ، بسیار بالا است .
به گفته سونیا هرناندز ، نویسنده مربوط به مدرسه بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد ، " نتایج ما حاکی از آن است که زنان مبتلا به صرع در topiramate بالاترین خطر نسبی زایمان را به همراه شکاف لب یا شکاف در دهان دارند " .
تصویرسازی presurgical ممکن است پیش‌بینی کند که آیا عمل صرع بر روی صرع عمل می‌کند یا خیر .
Statisticians نشان می‌دهند که تجزیه و تحلیل یکپارچه می‌تواند ریسک تصرف postoperative را پیش‌بینی کند .
مبدا :
دانشگاه رایس
خلاصه :
یک روش آماری برای تلفیق presurgical PET و MRI های کارکردی مغز ، ممکن است به پیش‌بینی اینکه کدام بیماران مبتلا به صرع مقاوم در برابر دارو از عمل جراحی بهره‌مند خواهند شد ، کمک کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.