جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

اوتیسم

جامع ترین سایت روانشناسی

اوتیسم

۸۶۲ بازديد
محققان آزمایش‌ها بیشتری را در موش‌ها انجام دادند تا به دنبال تفاوت‌هایی در سلول‌های مغزی آسیب‌دیده و مدارهای متصل شده باشند . آن‌ها دریافتند که نورون‌های excitatory که ندارند ذاتا ً قابل تحریک نیستند ، اما جریان مهاری کمتری نسبت به سلول‌های مشابه در همان منطقه در کنترل‌های سالم دریافت کردند . به بیان دیگر ، محققان دریافته اند که نورون‌های excitatory فاقد پالس ساعت هستند و به طور موثر مهار می‌شوند و به طور بالقوه منجر به آستانه پایینی برای شروع حملات می‌شوند .
لیو تصدیق کرد که این مطالعه توضیح نمی‌دهد که چرا اختلال در مسیر پالس ساعت پس از رسیدن از طریق اتصالات خود یا " سیناپس‌ها " با نورون‌های دیگر در مدار خود ، جریان مهاری را کاهش می‌دهد .
لیو گفت : " این امر می‌تواند به این دلیل باشد که سیناپس‌ها بازدارنده تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند ، و شواهدی در مورد این مورد وجود دارد ، اما همچنین فعالیت یک زیرمجموعه خاص از نورون‌های مهاری را می‌توان تغییر داد .
آن را محلی و کانونی نگه دارید
لیو گفت که با این حال ، پس از ۱۵ سال درمان بیماران مبتلا به صرع یا با داروهای خوراکی که همیشه کارساز هستند اما گاهی اوقات عوارض جانبی دارند ، و یا با جراحی که نیاز به حذف بافت مغز دارند، لیو گفت که مشتاق پیدا کردن یک روش بهتر است . او گفت که با تحقیقات بیشتر ، شاید او و همکارانش بتوانند یک درمان را توسعه دهند که به اندازه خود بیماری متمرکز و متمرکز باشد .
لیو گفت که در حال حاضر برخی ترکیبات مولکولی کوچک وجود دارند که از طریق روال شبانه‌روزی کار می‌کنند ، اما مواد مخدر باید به سایت تحویل داده شوند .
او گفت : " ایده من از نوع درمان صرع باید شبیه این باشد که ما همان نقشه‌برداری را انجام می‌دهیم تا فوکوس ضبط را مشخص کنیم و سپس خود تمرکز را درمان کنیم . ما به سیستم‌های تحویل نیاز داریم که بتواند مواد مخدر را هدف قرار دهد ."
لیو گفت که سایر جهات برای تحقیقات آتی ، شامل بررسی نقش of در اشکال بیشتر این بیماری ، یادگیری بیشتر در مورد چگونگی تاثیر CLOCK بر روی مدارات عصبی و بررسی این که آیا هر کدام از ژن‌ها که به طور منظم تنظیم شده‌اند ، در این اختلال مهم هستند یا خیر، می‌باشد .
او گفت : " ایده ما این است که تا جایی که ممکن است پیشرفت کنیم و روش‌های درمانی را اصلاح کنیم و همه چیز را به عنوان کانونی در نظر بگیریم ، هم از لحاظ ژن و هم پروتئین و هم چنین حمل و نقل فضایی . "
مزایای Cannabidiol و مکانیسم‌های نشان‌داده‌شده در مطالعه موشی سندرم Dravet
درمان Cannabidiol باعث کاهش seizures و رفتارهای اوتیسم - مانند رفتار موش با این وضعیت ژنتیکی می‌شود.
مبدا :
دانشگاه علوم پزشکی واشینگتن / uw
خلاصه :
Cannabidiol ، یک مشتق non از گیاه شاهدانه ، به منظور کاهش توقیف و بیماری اوتیسم در مدل موشی از اختلال ژنتیکی ، سندرم Dravet نشان‌داده شده‌است . کودکانی که دارای این شرایط ویرانگر هستند دچار صرع ، اختلالات شناختی ، و مشکلات تعاملات اجتماعی هستند . محققان همچنین بررسی کردند که چگونه اثرات درمانی of مربوط به تغییرات در سیگنال دهی بین نورون‌های مغزی خاص هستند .
درمان با cannabidiol برخی علایم اصلی را در موش‌ها با شرایط ژنتیکی سندرم Dravet Dravet کاهش می‌دهد که یک اختلال مغزی ویرانگر در دوران کودکی است .
Cannabidiol یک ماده non در میان چندین ترکیب فعال مشتق‌شده از گیاهان Cannabis است . این مولکول هم چنین می‌تواند به صورت مصنوعی تولید شود .
نتایج کاربرد آن برای درمان سندرم Dravet در آخرین ویرایش مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم گزارش شده‌است .
کودکان مبتلا به این سندروم مبتلا به صرع شدید و difficult هستند . مصادره آن‌ها ، که می‌تواند مکرر و طولانی باشد ، ابتدا در کودکی دیده می‌شود . زمانی که فرد آسیب‌دیده رشد می‌کند ، اختلالات ذهنی ، رفتارهای اوتیسم - مانند رفتارهای اوتیسم و دیگر مشکلات ناتوان‌کننده‌ای می‌تواند پدیدار شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.