جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

انتظار

جامع ترین سایت روانشناسی

انتظار

۸۳۵ بازديد
Vannucci گفت : " ما مدل خود را با استفاده از داده از تمام بیماران بررسی کردیم و سپس یک پیش‌بینی در مورد آن داده‌های patient's و سپس یک مورد دیگر و غیره انجام دادیم . اکنون ما می‌خواهیم این روش را بر روی یک مجموعه داده‌های بزرگ‌تر امتحان کنیم تا ببینیم که نتایج چقدر قوی هستند ."
تیم رایس به هم‌کاری با UCLA و Baylor برای توسعه نرم‌افزار آزاد ادامه می‌دهد که neurologists و neurosurgeons می‌توانند برای ترکیب resting - و presurgical ای presurgical ای که باید به صحت نتایج آن‌ها کمک کنند استفاده کنند .
چیانگ گفت : " با مطالعات اخیر نشان دادن کارایی تکنیک‌های کم‌تر تهاجمی مثل ablation و neurostimulation ، انتخاب بهینه نامزدها برای جراحی resective یک مساله مهم است .
مطالعه صرع بر روی تاثیرات ماندگار مغز در کودکان تاثیر می‌گذارد
مبدا :
دانشگاه ادینبرگ
خلاصه :
یک مطالعه حاکی از آن است که تشنج convulsive طولانی‌مدت در دوران کودکی می‌تواند با توسعه دیگر شرایط مغزی مرتبط باشد .
یک مطالعه حاکی از آن است که تشنج convulsive طولانی‌مدت در دوران کودکی می‌تواند با توسعه دیگر شرایط مغزی مرتبط باشد .
محققان می‌گویند که تاثیرات Lasting بیشتر در کودکانی مشخص‌تر است که پیش از توقیف آن‌ها مشکلات عصبی دیگری داشتند .
این مطالعه - - اولین نوع از نوع خود - - بینشی را در زمینه تاثیر طولانی‌مدت سلامت of ( CSE ) ، که در آن یک حمله ، یا مجموعه‌ای از seizures ، حداقل ۳۰ دقیقه طول می‌کشد ، فراهم می‌کند .
یافته‌های آن برای دکترها مهم است چون آن‌ها سعی می‌کنند پیش‌بینی کنند که چه نتایج ماندگاری برای خانواده‌ها وجود دارد و چگونه بر کودکان نظارت کند و آن‌ها را درمان کند .
CSE شایع‌ترین وضعیت اورژانسی پزشکی در کودکان خردسال است که در هر سال ۱۰۰۰ نفر را در جهان توسعه‌یافته تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . پیامدهای بلندمدت of به خوبی مشخص نشده است .
محققان دانشگاه ادینبرگ و UCL ( کالج دانشگاهی لندن ) به دنبال بهداشت بیش از ۱۰۰ کودک به مدت ۹ سال پس از had بودند .
این مطالعه یافته‌است که شرایط عصبی مصنوعی ، از جمله صرع ، ناتوانی‌های یادگیری و مشکلات حرکتی بیشتر از حد انتظار برای کودکان جامعه عمومی بوده‌است .
به گفته محققان ، کودکانی که مشکلات عصبی یا رشدی را در زمان یک CSE داشتند ، احتمال بیشتری وجود داشت که در پی‌گیری آن‌ها یک مشکل عصبی داشته باشند .
کودکان بدون یک مساله عصبی یا رشدی دارای پیامدهای مثبت ‌تری هستند .
یافته‌ها ، بینش‌های جدیدی را به علل بیولوژیکی بیماری‌های مغزی طولانی‌مدت در کودکان بعد از CSE ارایه می‌دهند و می‌توانند به پزشکان در تصمیم‌گیری درباره درمان بیماران کمک کنند .
این مطالعه در ژورنال بهداشت کودک و نوجوانان منتشر شده‌است .
ریچارد چین ، مدیر مرکز صرع Edinburgh's Maxwell ، که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت ، گفت : " مطالعه ما نشان می‌دهد که کودکان مبتلا به شرایط عصبی از پیش موجود ، به احتمال زیاد مشکلات مزمن عصبی و شناختی را پس از epilepticus وضعیت متشنج تجربه می‌کنند . این یک یافته بسیار مهم برای برنامه‌ریزی برای درمان طولانی‌مدت برای کودکان است که مغز آن‌ها ممکن است در برابر تاثیرات یک حمله طولانی‌مدت آسیب‌پذیر باشد .
" این یافته‌ها ضمنا ً به خانواده‌هایی امید می‌بخشند که پیش از این مشکلات عصبی نداشته باشند ، زیرا تاثیرات بلند مدت آن‌ها ممکن است به همان اندازه مورد انتظار باشند ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.