یکشنبه ۲۶ فروردین ۰۳

کاهش

جامع ترین سایت روانشناسی

کاهش

۸۵۳ بازديد
در مجموع ، این تیم ۱۶، ۰۰۰ نفر از سالمندان فرضی را از طریق شبیه‌سازی اجرا کرد . آن‌ها در یک اجرا از شبیه‌سازی ، دچار زوال تدریجی شناخت ، رفتار و علائم روان‌شناختی ، و زیان در عملکرد یا استقلال در وظایف اصلی روزمره بودند . به طور متوسط آن‌ها در سن ۸۳ سالگی مبتلا به زوال عقل بودند .
با بالا رفتن علایم ، مراقبت آن‌ها افزایش یافت . همانطور که داده‌ها نشان می‌دهند ، اعضای خانواده اغلب " مراقبت غیر رسمی " به ارزش in دلار در ساعت را ارایه می‌کنند و یا مراقبت کنندگان حرفه‌ای ۲۲ دلار در ساعت در نظر گرفته می‌شوند . در برخی موارد ، بیماران در این مدل به طور معمول به محیط مراقبت سازمانی تری مانند یک آسایشگاه منتقل خواهند شد . در طول مسیر ، they'd گاهی به خاطر مشکلات پزشکی دیگر ، مراجعه به پزشک یا hospitalizations می‌کنند . این امر ممکن است توسط بیمه مراقبت‌های پزشکی ، البته با تغییر هزینه‌های خارج از جیب ، پوشش داده شود . با پایین رفتن پول ، برخی از سالمندان واجد شرایط مدیکر شدند . یک مقام ارشد مبتلا به جنون حدود پنج سال پس از تشخیص بیماری یا مشکل پزشکی دیگر ، به مدت پنج سال زندگی کرد .
در اجرای دیگر شبیه‌سازی ، دقیقا ً همان طور که قبلا ً وجود داشت ، همان طور که قبلاً سالم یا بیمار بود ، همان طور که قبلا ً سالم و یا بیمار بود ، اما این بار بدون زوال عقل . این " ضد واقعی " به Jutkowitz اجازه داد تا تفاوت قابل‌توجه هزینه ناشی از جنون را مستند کند .
Jutkowitz گفت که در حالی که اغلب افراد مسن در نهایت با مشکلات جدی و پیچیده پزشکی مواجه می‌شوند ، فرسایش طولانی توانایی سالمندان برای مراقبت از خودشان ، نیاز به مراقبت غیر رسمی اما فشرده توسط عزیزانشان ، کارکنان استخدام یا ترکیبی از این دو را ایجاد می‌کند .
او گفت : " رانندگان هزینه غالب از دست دادن استقلال و علایم رفتاری چالش برانگیز مانند پرخاشگری هستند ."
مدلسازی مداخلات
شبیه‌سازی به Jutkowitz اجازه می‌دهد تا هر پارامتر را برای درک تفاوت انجام این کار تغییر دهد . او سناریوهای مختلف و بدترین شرایط را اجرا کرد و به این موضوع نگاه کرد که چقدر برای افرادی که زودتر یا دیرتر تشخیص داده می‌شوند ، یا چه کسانی بیشتر یا کوتاه‌تر زندگی می‌کنند ، تفاوت دارد . او همچنین قادر بود هزینه‌های اضافی جنون برای سالمندان را در مقایسه با تغییر زندگی متناوب با درجات متفاوتی از اختلال غیر قانونی ببیند .
اما آنچه واقعا ً باعث شبیه‌سازی یک ابزار قدرتمند سیاست می‌شود ، این است که می‌تواند تاثیر مداخلات مختلفی را که می‌تواند شدت علایم زوال عقل را کاهش دهد ، به دست آورد . برای مثال ، در این مطالعه ، او دریافت که یک مداخله که میزان افت کارکردی ۱۰ درصد را برای یک سال کاهش می‌دهد ، ۳، ۸۸۰ دلار به ازای هر فرد را کاهش می‌دهد ، در حالی که دیگری که تعداد علایم رفتاری و روانشناسی را کاهش می‌دهد ، ۶۸۰ دلار را ذخیره می‌کند .
Jutkowitz گفت که او امیدوار است که سیاست گذاران از این ابزار برای در نظر گرفتن بار سنگین و غیر رسمی خانواده‌ها استفاده کنند .
او گفت : " من فکر می‌کنم بسیاری از مردم بر این باورند که مدیکر برای مراقبت طولانی‌مدت شان پول پرداخت می‌کند . بیمه مراقبت‌های بهداشتی دراز مدت ممکن است کمک کند ، اما منافع می‌تواند به پایان برسد و تعداد کمی از خانواده‌ها سیاست‌هایی دارند . برای یک بیماری مانند جنون ، بار و هزینه بر دوش فرد و خانواده می‌افتد ."
همکاران - رابرت کین ، جوزف Gaugler ، ریچارد اف . McLeobse ، برایان دود و کارن Kuntz از دانشگاه مینه سوتا .
آژانس تحقیقات و کیفیت مراقبت پزشکی ( grant : ۱ R۳۶HS۰۲۴۱۶۵ - ۰۱ ) بودجه این مطالعه را تامین کرد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.