پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پیشرفت

جامع ترین سایت روانشناسی

پیشرفت

۹۰۱ بازديد
papers a اف ، اف . الکس Nason ، استاد مهندسی بیوپزشکی در کیس وسترن رزرو ، ما عمدا ً از اختلال شناختی خفیف استفاده کردیم که می‌تواند منادی to باشد ، اما نه همیشه ".
در مطالعه‌ای که در ژورنال علمی مجله منتشر شد ، Madabhushi ، Asha Singanamalli ، که به تازگی مدرک مهندسی بیوپزشکی مدرک مهندسی بیوپزشکی ، و Haibo وانگ ، محقق سابق postdoctoral ، این الگوریتم را با استفاده از داده‌ها از ۱۴۹ بیمار که از طریق طرح تصویربرداری عصبی بیماری Alzheimer's جمع‌آوری شده‌اند ، مورد آزمایش قرار داد .
این تیم آنچه را که از الگوریتم Multi view view ( CaMCCo ) ، که اندازه‌گیری‌ها را از تصویربرداری تشدید مغناطیسی ( MRI ) ، ویژگی‌های هیپوکامپ ، نرخ متابولیسم گلوکز در مغز ، proteomics ، genomics ، اختلال شناختی خفیف و سایر پارامترها بدست می‌آورد ، توسعه داد .
آزمایشگاه Madabhushi's به طور مکرر دریافته است که ترکیب اطلاعات غیر مشابه برای شناسایی سرطان‌ها مهم است . این اولین باری است که او و تیمش این کار را برای تشخیص و شناسایی بیماری Alzheimer's انجام داده‌اند .
Madabhushi گفت : " این الگوریتم فرض می‌کند که هر پارامتر دیدگاه متفاوتی از این بیماری ایجاد می‌کند ، انگار که هر کدام مجموعه متفاوتی از عینک‌های رنگی هستند ."
سپس برنامه ، متغیرهای را در یک آبشار دو مرحله‌ای ارزیابی می‌کند . اول ، این الگوریتم پارامترهایی را انتخاب می‌کند که بین فرد سالم و فردی دیگر تمایز قائل می‌شوند نه . دوم اینکه ، الگوریتم از متغیرهای ناسالم انتخاب می‌کند ، آن‌هایی که به بهترین شکل تشخیص می‌دهند چه کسی اختلال شناختی خفیف دارد و بیماری Alzheimer's دارد .
Madabhushi گفت : " نظرات باقی مانده ترکیبی است تا بهترین تصویر را ارائه کنند ."
در پیش‌بینی اینکه کدام بیماران در این مطالعه بیماری Alzheimer's داشته‌اند ، CaMCCo عملکرد بهتری نسبت به شاخص‌های فردی و روش‌های ترکیب آن‌ها بدون ارزیابی انتخابی داشته‌است . همچنین بهتر است پیش‌بینی کنیم چه کسی اختلال شناختی خفیف دارد نسبت به روش‌های دیگر که شاخص‌های چند گانه را ترکیب می‌کند .
محققان به اعتبار سنجی و تنظیم دقیق رویکرد با اطلاعات از سایت‌های مختلف ادامه می‌دهند . آن‌ها همچنین قصد دارند از این نرم‌افزار در حالت مشاهداتی استفاده کنند : به عنوان یک neurologist هم‌کاری ، تست را روی بیماران کامپایل می‌کند ، کامپیوتر داده‌ها را اجرا می‌کند . اگر CaMCCo در پیش‌بینی Alzheimer's اولیه مفید واقع شود ، Madabhushi انتظار دارد که یک آزمایش بالینی برای اعتبار سنجی آینده دنبال کند .
مطالعه اسکن مغز به شواهدی اضافه می‌کند که سطوح پایین‌تر سروتونین مغز به جنون مرتبط هستند .
نتایج نشان می‌دهند که از دست دادن سروتونین یک عامل کلیدی در کاهش ادراکی ، نه فقط یک عارضه جانبی از بیماری Alzheimer's است.
مبدا :
دانشکده پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
در مطالعه‌ای که به اسکن مغزی افراد مبتلا به افت خفیف اندیشه و توانایی حافظه می‌پردازد ، محققان شواهدی از سطح پایین‌تر حمل و نقل سروتونین را گزارش می‌دهند - یک ماده شیمیایی مغزی طبیعی که وضعیت ، خواب و اشتها را منظم می‌کند .
در مطالعه‌ای که به اسکن مغزی افراد مبتلا به افت خفیف اندیشه و توانایی حافظه می‌پردازد ، محققان جان‌هاپکینز شواهدی از سطح پایین‌تر حمل و نقل سروتونین را گزارش می‌دهند - یک ماده شیمیایی مغز طبیعی که وضعیت ، خواب و اشتها را منظم می‌کند .
مطالعات قبلی از جانز هاپکینز و دیگر مراکز نشان داد که افراد مبتلا به بیماری Alzheimer's و کاهش شدید شناختی سبب کاهش شدید اعصاب سروتونین شده‌اند ، اما این مطالعات نشان نمی‌داد که آیا این کاهش‌ها باعث ایجاد علت یا معلول این بیماری شده‌اند . محققان می‌گویند که نتایج مطالعه جدید افراد با نشانه‌های بسیار زود کاهش حافظه بیانگر این است که انتقال‌دهنده‌های ضعیف سروتونین ممکن است محرک این بیماری باشند نه یک محصول جانبی .
یک گزارش در مورد این مطالعه که در مساله neurobiology بیماری در ماه سپتامبر منتشر شد نیز پیشنهاد می‌کند که یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از از دست دادن سروتونین یا معرفی یک انتقال‌دهنده عصبی جایگزین می‌تواند روند پیشرفت بیماری Alzheimer's را کند یا متوقف کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.