سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

شبیه سازی

جامع ترین سایت روانشناسی

شبیه سازی

۸۲۶ بازديد
شبیه‌سازی ، هزینه بالای جنون را ، به خصوص برای خانواده‌ها ، نشان می‌دهد.
مبدا :
دانشگاه براون
خلاصه :
شبیه‌سازی جدید اپیدمی جنون تاثیر اقتصادی بیماری بر خانوارها و برنامه‌های بیمه عمومی را تخمین می‌زند و ابزاری را برای ایجاد تاثیری که مداخلات متفاوتی می‌تواند داشته باشد فراهم می‌کند .
شبیه‌سازی جدید این که چگونه هزینه‌ها و دوره اپیدمی جنون بر خانواده‌های آمریکایی تاثیر می‌گذارد ، متوجه می‌شود که این شرایط عصبی بیش از دو برابر مخارج مراقبت‌های بهداشتی سالمندان است و اکثریت قریب به اتفاق این بار مالی بجای برنامه‌های بیمه دولتی با خانواده‌ها باقی می‌مانند .
این شبیه‌سازی نشان داد که کل هزینه متوسط برای مراقبت از یک فرد با جنون بیش از ۳۲۱، ۰۰۰ دلار در حدود پنج سال بود ، در حالی که هزینه متوسط ۱۳۷، ۲۸۰ $ برای مراقبت از یک فرد بدون زوال عقل بود. به طور معمول ، ۷۰ درصد از کل بار هزینه بر روی بیماران و خانواده‌های آن‌ها کاهش یافت تا هزینه‌های کار و هزینه‌های خارج از جیب خود را پوشش دهند و این تعادل به طور مساوی توسط مدیکر و مدیکید قطع شد . در هر سال ، هزینه مراقبت ، که از زمان غیر رسمی و خدمات اعضای خانواده به hospitalizations حاد گرایش داشت ، به as دلار رسید .
یافته‌ها به طور کلی با برآورده‌ای بررسی شده قبلی از هزینه‌های مراقبت از زوال عقل موافق هستند . اما اریک Jutkowitz ، نویسنده پیشرو در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون ، گفت که چون شبیه‌سازی جدید براساس اطلاعات مربوط به پیشرفت بالینی علایم زوال عقل بنا شده‌است ، یک ابزار منحصر به فرد برای مقامات بهداشت عمومی و سیاست گذاران دیگر برای پرسیدن و پاسخ دادن به سوالات مفصل در مورد تاثیر مداخلات مختلف ارایه می‌دهد . Jutkowitz گفت که برخلاف برآورده‌ای دیگر ، شبیه‌سازی نشان می‌دهد که چگونه هزینه‌های سال تغییر جنون در سال به گونه‌ای که مردم معمولا ً از مراقبت غیر رسمی در خانه به مراقبت سازمانی در خانه‌های پرستاری منتقل می‌شوند .
Jutkowitz گفت که با حدود ۵ میلیون آمریکایی که با بیماری Alzheimer's و other دیگر زندگی می‌کنند و بیش از ۶۱ میلیون کودک در سال ۲۰۲۹ به سن ۶۵ سال یا بزرگ‌تر می‌رسند ، درک این مساله که خانواده هزینه‌ها و برنامه‌های بیمه دولتی برای برنامه‌ریزی برای خانواده‌ها و دولت‌ها بسیار مهم است ، حیاتی است . اما هیچ مجموعه داده جامعی وجود ندارد که به طور مستقیم این هزینه‌ها را مستند کند . در عوض ، داده‌ها باید با هم جمع شوند تا برآوردها ، از جمله شبیه‌سازی را تولید کنند .
Jutkowitz که مقاله آن در مجله انجمن Geriatrics آمریکا چاپ شده‌است ، گفت : " ساختار مدلسازی که من استفاده کردم قادر به ترکیب اطلاعات از منابع مختلف بود و آن‌ها را کنار هم قرار داد تا این تصویر بلند مدت را در طول مسیر بیماری شکل دهد ، که در حال حاضر doesn't در هر جایی وجود دارند . آن‌ها با خودشان در مورد نحوه آشکار شدن هزینه‌ها در طی این بیماری به ما خواهند گفت ، اما همه آن‌ها برای توسعه این عکس گرد هم می‌آیند ."
پیری با و بدون زوال عقل
با کنار هم آوردن داده‌های reams از مرکز هماهنگی داده‌های یکنواخت مرکز داده‌ها ، آمار سالمندان و بررسی حافظه ؛ و رکوردهای بیمه مراقبت‌های پزشکی ، Jutkowitz و همکارانش در دانشگاه مینه‌سوتا توانستند دوره پزشکی یک نماینده ملی ، اگرچه کامپیوتری ، گروهی از سالمندان را مدلسازی کنند . در نسبت‌های حاصل از داده‌ها ، سالمندان با جنسیت ، نژاد ، تحصیلات ، درآمد ، درآمد ، حق بیمه ، تعداد کودکان ( به عنوان مثال مراقبان بالقوه ) و منطقه جغرافیایی متفاوت هستند . براساس شواهد موجود در دنیای واقعی ، شبیه‌سازی آن‌ها را به یک یا چند مشکل پزشکی مانند دیابت ، سکته ، یا نارسایی احتقانی قلب اختصاص داده‌است .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.