پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

حافظه ها

جامع ترین سایت روانشناسی

حافظه ها

۸۷۷ بازديد
هر شرکت‌کننده همچنین تحت آزمایش‌ها آموزش و حافظه قرار گرفت . در آزمون یادگیری شفاهی کالیفرنیا ، در یک مقیاس ۰ تا ۸۰ ، با ۸۰ که منعکس‌کننده بهترین حافظه بودند ، شرکت کنندگان سالم امتیاز متوسط of داشتند، در حالی که آن‌هایی که مبتلا به اختلال شناختی خفیف بودند، میانگین of را به دست آوردند .
با استفاده از آزمون حافظه کوتاه Visuospatial ، شرکت کنندگان مجموعه‌ای از اشکال را نشان دادند که بعدا ً به خاطر داشتند و بعدا ً ترسیم شدند. از یک مقیاس ۰ تا ۳۶ ، با ۳۶ امتیاز برتر ، افراد سالم میانگین ۲۰.۰ را به ثمر رساندند و افراد مبتلا به مشکلات شناختی خفیف میانگین of را به ثمر رساندند .
پژوهشگران پس از آن نتایج آزمایش‌ها تصویربرداری مغزی مربوط به این دو تست حافظه را مورد مقایسه قرار دادند و دریافتند که انتقال‌دهنده‌های عصبی پایین‌تر با نمرات پایین هم‌بسته هستند . به عنوان مثال ، این افراد مبتلا به اختلال شناختی خفیف ۳۷ درصد از امتیازات حافظه شفاهی و ۱۸ درصد پایین‌تر از sert در هیپوکامپ brain's نسبت به کنترل‌های سالم را داشتند .
اسمیت می‌گوید که گروه او در حال بررسی این موضوع است که آیا تصویربرداری از سروتونین می‌تواند نشانگر تشخیص سرطان بیماری باشد ، چه به تنهایی و چه در رابطه با scans که پروتیین clumping را به عنوان amyloid تشخیص می‌دهد که در مغز افراد مبتلا به بیماری Alzheimer's جمع می‌شود . زمانی که برای هدف قرار دادن این بیماری ، به دلیل کاهش سطح انتقال‌دهنده‌های عصبی ، اسمیت می‌گوید ، گیرنده‌های که سروتونین در سلول‌های دریافت پیام را تشخیص می‌دهند ممکن است گزینه بهتری باشند . ۱۴ نوع از گیرنده‌های سروتونین وجود دارند که می‌توان آن‌ها را به عنوان اهداف ممکن مورد استفاده قرار داد . او می‌گوید که در حال حاضر تعدادی از داروهای تجربی در آزمایش‌های بالینی برای هدف قرار دادن سروتونین در روش‌های دیگر مغز طراحی شده‌اند و ممکن است موفقیت بهتری نسبت به the داشته باشند .
حدود ۵.۵ میلیون نفر در آمریکا دچار جنون مبتلا به بیماری شده‌اند - که انتظار می‌رود این رقم با جمعیت رو به افزایشی رو به افزایش افزایش یابد .
تغییر زمان واکنش ممکن است نشانه‌ای باشد که مرگ و میر در سنین پیری را پیش‌بینی می‌کند .
مبدا :
PLOS
خلاصه :
طبق یک مطالعه جدید ، یک شاخص شایع اختلال عصبی در میان افراد مسن ممکن است با مرگ و میر همراه باشد .
با توجه به مطالعه منتشر شده در ۹ اوت ۲۰۱۷ در دفتر دسترسی آزاد PLOS یکی از "نیکول آ " ، یک شاخص متداول اختلال عصبی در میان افراد مسن ممکن است با مرگ و میر همراه باشد . Kochan در مرکز مغز سالم سالمندی ( CHeBA ) ، UNSW سیدنی .
تغییرات زمان واکنش Intraindividual ( IIVRT ) ، که به عنوان یک تغییر در زمان واکنش در زمان تکمیل یک وظیفه شناختی در طول چندین آزمایش تعریف می‌شود ، با کاهش خفیف شناختی ، زوال عقل و Parkinson's همراه بوده‌است . نویسندگان این تحقیق بررسی کردند که آیا IIVRT با مرگ و میر در سن پیری با پیروی از ۸۶۱ بزرگ‌سال در ۷۰ سال تا ۹۰ سال در طول یک دوره هشت‌ساله در ارتباط است .
Kochan و همکارانش زمان واکنش پایه شرکت کنندگان را با داشتن دو وظیفه ادراکی کوتاه متشکل از ۷۶ آزمایش برای اندازه‌گیری زمان واکنش متوسط و میزان تغییر در آزمایش‌ها مورد آزمایش قرار دادند . هر دو سال ، روان شناسان تحقیق در مورد شرکت کنندگان پی‌گیری شدند و یک ارزیابی جامع پزشکی از جمله یک باتری از آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی برای ارزیابی عملکرد شناختی شرکت کنندگان انجام دادند . موارد مورد بررسی توسط یک هیات از کارشناسان برای تعیین تشخیص جنون در هر دو سال پی‌گیری شد و داده‌های مرگ و میر از ثبت دولتی جمع‌آوری شد .
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که IIVRT بزرگ‌تر تمام مرگ و میر را پیش‌بینی کرده‌است ، اما میانگین RT به طور متوسط زمان را برای مرگ پیش‌بینی نکرده است . محققان دریافتند که دیگر خطرات مرتبط با مرگ و میر نظیر جنون ، ریسک قلبی و عروقی و سن می‌تواند ارتباط بین پیش‌بینی مرگ و میر و مرگ و میر را توضیح دهد . نویسندگان پیشنهاد کردند که IIVRT می‌تواند یک پیش‌بینی‌کننده مستقل از زمان مرگ کوتاه‌تر باشد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.