پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تصویر

جامع ترین سایت روانشناسی

تصویر

۸۷۱ بازديد
تصویربرداری راداری می‌تواند تشخیص زودهنگام بیماری Alzheimer's را بهبود بخشد
مبدا :
دفتر روزنامه JCI
خلاصه :
بیماری Alzheimer's ( AD ) ، عامل اصلی زوال عقل در سراسر جهان است . در حال حاضر ، چالش‌ها در ایجاد یک تشخیص زودهنگام و قطعی از سال بعد از میلاد ، فرصت‌هایی برای مداخله با روش‌های درمان بیماری پیش از وقوع neurodegeneration اساسی را محدود می‌سازد. neurodegeneration در سال بعد از میلاد به تجمع پروتیین‌های بتا در سیستم عصبی مرکزی نسبت‌داده شده‌است و بیماری amyloid ممکن است تا ۲۰ سال قبل از ظهور علائم شناختی وجود داشته باشد . اخیرا ً، تکنیک‌های تصویربرداری راداری توسعه‌یافته اند که می‌تواند به درستی تشخیص و پایش بیماری amyloid را در شبکیه چشم موش صحرایی به دقت شناسایی کرده و بر آن نظارت داشته باشد. استفاده از تکنیک‌های مشابه برای ارزیابی accumulation amyloid - بتا در شبکیه چشم انسان ممکن است به پیشرفت‌های چشمگیری در تشخیص اولیه و درمان بعد از میلاد کمک کند .
بیماری Alzheimer's ( AD ) ، عامل اصلی زوال عقل در سراسر جهان است . در حال حاضر ، چالش‌ها در ایجاد یک تشخیص زودهنگام و قطعی از سال بعد از میلاد ، فرصت‌هایی برای مداخله با روش‌های درمان بیماری پیش از وقوع neurodegeneration اساسی را محدود می‌سازد. neurodegeneration در سال بعد از میلاد به تجمع پروتیین‌ها در پروتیین‌های بتا ( Aβ ) در سیستم عصبی مرکزی نسبت‌داده شده‌است و Aβ ممکن است تا ۲۰ سال قبل از ظهور علایم شناختی وجود داشته باشد .
به تازگی ، تکنیک‌های تصویربرداری راداری توسعه داده شده‌اند که می‌تواند رسوب Aβ در شبکیه چشم موش صحرایی را تشخیص دهد و پایش کند . استفاده از تکنیک‌های مشابه برای ارزیابی تجمع Aβ در شبکیه چشم انسان ممکن است پیشرفت چشمگیری در تشخیص اولیه و درمان بعد از میلاد داشته باشد .
در این موضوع از JCI Insight ، مطالعه‌ای که توسط مایا Koronyo - Hamaoui در مرکز پزشکی سدارز - سینایی انجام شد ، یک رویکرد تصویربرداری راداری پوسته را برای شناسایی رسوب Aβ ، شاخص pathological بعد از میلاد ، در شبکیه از بیماران بعد از میلاد و کنترل‌های سالم سازگار کرد . این تصویربرداری زنده ، تشخیص و تعیین plaques of را فعال کرده و در مقایسه با کنترل‌ها ، رسوبات افزایش‌یافته را در سال بعد از میلاد نشان داد . این نتایج مثبت ، امکان این رویکرد را به عنوان ابزاری برای غربالگری آن‌هایی که در معرض خطر بعد از میلاد هستند ، نشان می‌دهند .
برنامه یادگیری ماشین جدید ، قول تشخیص زودهنگام alzheimer's را می‌دهد.
مبدا :
دانشگاه کیس وسترن رزرو
خلاصه :
یک برنامه یادگیری ماشین جدید به نظر می‌رسد که بهتر از دیگر روش‌ها برای تشخیص بیماری Alzheimer's قبل از شروع علائم اختلال در هر روز زنده ، آزمایش اولیه ، بهتر عمل می‌کند . تشخیص زودهنگام و درمان - - هدف برنامه جدید کامپیوتر - - کلیدی است که به افراد مبتلا به این بیماری اجازه می‌دهد که دیگر مستقل باقی بمانند .
یک برنامه یادگیری ماشین جدید که توسط محققین در دانشگاه کیس وسترن رزرو توسعه داده می‌شود، به نظر می‌رسد که بهتر از دیگر روش‌ها برای تشخیص بیماری Alzheimer's قبل از شروع علائم اختلال در هر روز زندگی ، آزمایش اولیه ، بهتر عمل می‌کند .
طبق برآوردها ، بیش از ۵ میلیون آمریکایی ممکن است مبتلا به بیماری Alzheimer's باشند و این تعداد به عنوان جمعیت در حال افزایش است . این بیماری یک اختلال ذهنی برگشت‌ناپذیر و پیشرونده است که به کندی حافظه و مهارت‌های تفکر را از بین می‌برد . براساس گزارش موسسه ملی پیری و تحقیقات منتشر شده، در حالی که هیچ درمانی وجود ندارد ، چندین دارو می‌توانند به مدت پنج سال یا بیشتر باعث شوند تا این بیماری به مدت پنج سال یا بیشتر شود .
در عین حال ، تشخیص زودهنگام و درمان - - هدف برنامه جدید مبتنی بر کامپیوتر - کلیدی است که به افراد مبتلا به این بیماری اجازه می‌دهد که دیگر مستقل باقی بمانند .
برنامه کامپیوتری طیف وسیعی از شاخص‌های بیماری Alzheimer's از جمله اختلال شناختی خفیف را ادغام می‌کند . در دو مرحله متوالی ، الگوریتم مناسب‌ترین را برای پیش‌بینی اینکه چه کسی Alzheimer's دارد انتخاب می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.