چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مدل

جامع ترین سایت روانشناسی

مدل

۸۷۶ بازديد
یک یافته مهم در این بیماران خردسال " واکنش‌های فشار بافت مغزی بالاتر نسبت به سرعت تاثیر و فشار پایین‌تر نسبت به آن‌هایی بود که در بزرگسالان اندازه‌گیری شدند و این نشان می‌دهد که جوانان در معرض خطر آسیب بالاتر در severities رویداد پایین‌تر قرار دارند ."
محققان پیش از این با استفاده از تکنیک‌های مشابه در بزرگسالان مجروح ، توانستند تفاوت آماری معنی‌داری بین گروهه‌ای بیمار تشخیص دهند . آن‌ها چندین پیشنهاد ارائه می‌کنند که به این دلیل است که چرا این مورد با جوانان صادق نیست و ابزارهای دیگری را پیشنهاد می‌کنند که از طریق آن‌ها ممکن است بتوان آن‌ها را از PPCSs ، مانند تصویربرداری تشدید مغناطیسی ساختاری ، تصویربرداری تانسور انتشار و برچسب زدن شریانی دانست . آن‌ها همچنین این احتمال را مطرح می‌کنند که PPCSs ممکن است بیشتر به مقدار بافت مغزی که از آسیب تغییر کرده‌است مرتبط باشد تا به symptomology . محققان پیشنهاد می‌کنند که بررسی‌های آینده و biomechanical آسیب‌های مغزی کودکان باید شامل معیارهای کمی از آسیب مرتبط با پیامدهای بالینی ، زمینه بیمار ، و سابقه ضربه مغزی باشد .
اگرچه این مطالعه قادر به شناسایی متغیرهای biomechanical و differentiate بین TPCSs و PPCSs ها در جوانان نبوده است ، محققان بر این باورند که این اولین آنالیز biomechanical در تعداد زیادی از موارد ضربه مغزی کودکان است . بنابراین داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند در تحقیقات بعدی درباره ضربات مغزی جوانان مورد استفاده قرار گیرد ، هم به عنوان مرجعی برای مطالعات آتی و نیز اعتبار مدل‌های فیزیکی و محاسباتی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند .
جزییات این مطالعه در این مقاله گزارش شده‌است ، " ضربه مغزی کودکان : biomechanical بین نتایج گذرا و پایدار ( > ۴ هفته ) postconcussion علایم " اثر اندرو Post ، دکترا ، و همکاران ( که امروزه در مجله of به صورت آنلاین منتشر شده‌اند ) .
دکتر پست ، هنگامی که در مورد اهمیت این مقاله سوال شد ، اظهار داشت : " این کار اولین بار است که احتمال آسیب مغزی برای جوانان با استفاده از این نوع روش‌ها را بررسی می‌کنیم . این روش برای اولین بار به مکانیک آسیب نگاه می‌کند و مجموعه داده دقیقی از آن فراهم می‌کند تا درک ما از آسیب مغزی در جمعیت‌های خردسال را بهبود بخشد ."
درمان microrna عایق‌بندی عصبی ، عملکرد اعضای بدن در موش‌ها با MS را احیا می‌کند.
مبدا :
مرکز پزشکی بیمارستان Cincinnati Children's
خلاصه :
دانشمندان تا حدی اعصاب ravaged را در مدل‌های موشی of چندگانه ( MS ) بازسازی کردند و تحرک اعضای بدن را با برخورد با حیوانات با یک RNA non کوچک به نام microrna باز کردند . در یک مقاله جدید ، محققان گزارش می‌دهند که درمان با a به نام میر - ۲۱۹ ، تولید یک ماده به نام میلین که برای عملکرد نرمال سیستم عصبی مرکزی حیاتی است ، را گزارش می‌دهند .
دانشمندان تا حدی اعصاب ravaged را در مدل‌های موشی of چندگانه ( MS ) بازسازی کردند و تحرک اعضای بدن را با برخورد با حیوانات با یک RNA non کوچک به نام microrna باز کردند .
در مطالعه‌ای که در ۲۷ مارس به صورت آنلاین منتشر شد ، محققان در مرکز پزشکی بیمارستان Cincinnati Children's گزارش دادند که درمان با a به نام mir - ۲۱۹ ، تولید یک ماده به نام میلین را در سیستم عصبی مرکزی دوباره راه‌اندازی کرده‌است . Myelin غلاف محافظ را در اطراف عصب تشکیل می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تکانش‌های الکتریکی را انتقال دهند که حرکت را تحریک می‌کنند .
نویسندگان مطالعه mir - ۲۱۹ به ستون فقرات و مایع مغزی - نخاعی را با پوشش‌های عصبی که توسط یک ماده شیمیایی به نام lysolecithin یا توسط encephalomyelitis ایمنی بدن به نام oligodendrocytes که به تولید میلین ( mir ) که منجر به اصلاح و reinsulate اعصاب می‌شود ، تجویز کردند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.