چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ضربانات

جامع ترین سایت روانشناسی

ضربانات

۸۷۰ بازديد
نورون‌های جدید و سلول‌های پشتیبان به نام oligodendrocytes در طول رشد در طول بزرگسالی از سلول‌های بنیادی عصبی در ناحیه subventricular ، منطقه‌ای از forebrain مجاور به the بوجود می‌آیند . تغییرات تکثیری در ارتباط با توسعه هر نوع سلول در یک موش تازه متولد شده در پایگاه‌داده‌های عمومی در دسترس عموم قرار داده شده‌است . به طور مشابه ، تغییرات نسخه‌برداری تولید شده توسط هزاران مواد شیمیایی تایید شده برای کاربرد بالینی نیز فهرست گردیده اند . در مطالعه جدید ، نویسندگان از این پایگاه‌های اطلاعاتی ( که شامل داده‌های تولید شده خودشان بودند ) برای یافتن همپوشانی بین تغییرات تکثیری در ارتباط با تمایز سلولی و درمان‌های دارویی استفاده کردند ، به این فرض که این روش‌ها ممکن است درمان‌های بالقوه را برای بیماری‌های عصبی کشنده شناسایی کنند .
در این راستا ، آن‌ها تفاوت‌هایی را در مسیرهای سیگنال دهی در " microdomains " از ناحیه subventricular مشخص کردند که در آن نورون‌ها یا oligodendrocytes شروع خود را در زندگی به دست می‌آورند . آن‌ها چندین تفاوت بالقوه بالقوه بین نورون‌های - و oligodendrocyte خاص را پیدا کردند و از این یافته‌ها برای شناسایی تغییرات مشابهی در بیان ژن در پایگاه‌داده‌های کوچک مواد مخدر استفاده کردند .
که آن‌ها را به مجموعه‌ای از مواد مخدر مولکول کوچک هدایت کرد که امضاهای تکثیری آن‌ها شبیه به سلول‌های عصبی یا oligodendrocytic بودند . آن‌ها نشان دادند که یک چنین مولکول به نام LY - ۲۹۴۰۰۲ به طور خاص oligodendrogenesis نرمال از سلول‌های بنیادی عصبی در موش‌های تازه متولد شده را افزایش می‌دهد . در موش‌های بالغ ، مولکول‌های متفاوت ( AR - A۰۱۴۴۱۸ و CHIR۹۹۰۲۱ ) با از دست دادن تدریجی ظرفیت neurogenic و تنوع نسب ناحیه subventricular فرد بالغ را خنثی می‌کند . در نهایت این مولکول احیا قوی of و افزایش کوچک‌تری را در نورون‌ها در یک مدل از آسیب مغزی perinatal hypoxic ارتقا داد .
این نتایج ممکن است به چند روش ارزشمند باشند . اول ، از آنجا که اطلاعات مولکولی کوچک به مسیرهای سلولی مهم اشاره دارد ، آن‌ها بینش‌های جدیدی را در مکانیسم‌های توسعه و ترمیم عصبی ارایه می‌دهند که می‌تواند برای توسعه استراتژی‌های جدید برای درمان مورد استفاده قرار گیرد . دوم اینکه ، آن‌ها چندین داروی جدید را تشخیص می‌دهند ، که هر کدام برای کاربردهای بالینی تایید شده‌اند ، که پتانسیل درمانی آن‌ها برای تعمیر آسیب مغزی هم اکنون می‌تواند مورد بررسی قرار گیرد . در نهایت ، آن‌ها یک رویکرد جدید برای یک رویکرد جدید برای شناسایی دیگر داروهای جدید بالقوه بالقوه که می‌توانند مستقیما ً بر تجدید حیات عصبی تاثیر بگذارند ، فراهم می‌کنند و ممکن است برای درمان بیماری‌های مغزی ایجاد شوند .
عظیم و همکاران گفت : " کنترل سرنوشت سلول‌های بنیادی عصبی یک استراتژی درمانی کلیدی در پزشکی احیا کننده است .
آنالیز اعصاب و اعصاب در بیماران خردسال
مبدا :
گروه انتشارات Neurosurgery
خلاصه :
کاهش آسیب‌های سر در جوانان ( ۵ تا ۱۸ سال ) به خوبی درک نشده است . در یک مطالعه جدید مشخص شد که ویژگی‌های biomechanical ، جوانان را دچار ضربات مغزی می‌کند تا علائم اختلالات گذرا یا ماندگار را تجربه کند.
کاهش آسیب‌های سر در جوانان ( ۵ تا ۱۸ سال ) به خوبی درک نشده است . یک مطالعه جدید در ژورنال of گزارش داد که پزشکان اطفال آمریکا قصد دارند تا مشخص کنند که ویژگی‌های biomechanical ، جوانان را با ضربات مغزی ناشی از تجربه گذرا و یا علایم افسردگی پایدار تشخیص می‌دهد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.