سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

بینش

جامع ترین سایت روانشناسی

بینش

۷۹۳ بازديد
هیچ راه برگشتی وجود ندارد.
شبیه‌سازی‌ها نشان می‌دهد که نقطه اوج در سطح انرژی وجود دارد : از آن نقطه به رشد سریع ، رشد سریع رخ می‌دهد . در لحظه‌ای که یک اسکن مغزی به وضوح مناطقی با سطوح انرژی پایین را نشان می‌دهد ، در اغلب موارد این نقطه از بین رفته‌است و هیچ راه بازگشتی وجود ندارد . با این حال ، مداخله قبلی منطقی است . شبیه‌سازی‌های Dijkstra نشان می‌دهد که انسداد موقتی مجاری سدیم - این کار در درمان صرع انجام می‌شود - می‌تواند یک اثر داشته باشد .
انرژی مدل‌سازی در مغز به دلیل تعاملات متعدد میان سلول‌ها ، بسیار پیچیده است . نورون‌ها که به اندازه کافی اکسیژن دریافت نمی‌کنند ابتدا " قطع " ارتباط را آغاز می‌کنند . بنابراین مدل‌ها را می ‌توان برای شبیه‌سازی دقیق به سطح سلول ساده‌تر نمود .
صرع
علاوه بر این مدل‌های تک سلول ، Dijkstra نیز مدل‌هایی از جمله اتصالات را توسعه دادند . او از اینها برای شبیه‌سازی آنچه در بخش‌های مختلف مغز ، در طول حمله صرعی به کار می‌رود ، استفاده کرد . در اطراف یک ناحیه " هسته " که نورون‌ها در فرکانس‌های بالا آتش می‌گیرند ، یک ناحیه بزرگ دیگر با فعالیت فرکانس پایین دیده می‌شود .
مدل‌های جدید ، در مقیاس‌های مختلف ، به neurologists اطلاعات جدیدی در مورد فرایندهای اساسی مغز می‌دهند . این می‌تواند منجر به استراتژی‌های جدید درمان نیز شود .
محققان می‌گویند که این برنامه برای مقابله با این برنامه نرخ ضربه مغزی را کاهش می‌دهد
مبدا :
انجمن علوم ورزشی آمریکا
خلاصه :
محققان می‌گویند به طور مرتب با استفاده از یک برنامه آموزشی در زمینه آموزش و پرورش ، به کاهش شدت ضربه و وقوع ضربه فوتبال جوانان کمک می‌کند .
به طور سازگار با استفاده از یک برنامه آموزشی در زمینه آموزش و پرورش ، به نظر می‌رسد که محققان کار خود را در انجمن Orthopaedic آمریکا برای ورزش Medicine's Specialty در سن دیگو انجام می‌دهند .
محقق پیشرو ، الن Shanley PhD ، مدیر ارشد تحقیقات ، پیش‌گیری ، و آموزش ، مرکز عالی تحقیقات در orthopedics ، گفت : " مطالعه ما نشان داد که خطر ضربه مغزی در ورزش‌کاران فوتبال دبیرستان ۱.۴ برابر کم‌تر از مدارسی بود که برای استفاده از این تکنیک‌ها آموزش ندیده بودند ."
Shanley و همکارانش ۲، ۵۱۴ ورزش‌کار دبیرستان را در طی فصل سال ۲۰۱۵ در گرین ویل نظارت کردند . قبل از آغاز فصل قبل از فصل ، حداقل یک مربی از ۱۴ مدرسه the را از فوتبال آمریکا دریافت کرد . ده مدرسه از این آموزش استاندارد استفاده کردند . نظارت تصادفی برای ارزیابی تکنیک آموزش مناسب و دستورالعمل توسط محققین در سه بار مختلف در طول فصل انجام شد تا از انطباق اطمینان حاصل شود . مربیان ورزشی در هر مدرسه نظارت دارند و اطلاعات جراحت را برای همه روش‌ها و بازی‌ها برای همه مدارس دخیل در این مطالعه ثبت و ضبط کرده‌اند . ارایه دهندگان اصلی برای تمام ورزش‌کاران ( هم مربیان ورزشی و هم پزشکان ) هم بخشی از یک شبکه بهداشت بزرگ هستند که خدمات را تامین کرده و از استانداردهای ترخیص ضربه مغزی برای بازگشت به فعالیت استفاده می‌کنند .
در طی این فصل ۱۱۷ ضربه مغزی مشاهده شد . بازیکنان در تیم‌های برتر بازیکنان ۷۵ ضربه مغزی را در مقایسه با ۴۵ تیم از تیم non با نرخ ضربه ۴ / ۱ / ۱۰۰ بازیکن در مقابل تیم متحمل شدند . ۶.۰ برای اعضای non . به علاوه ، گروه Heads به نظر می‌رسد که ۲۷ % سریع‌تر از گروه non که ۱۰.۶ درصد در مقابل آن‌ها گم شده‌است ، بازی کنند . ۱۵ / ۳ روز از دست رفت .
Shanley گفت : " به نظر می‌رسد نتایج مطالعه ما نشان می‌دهد که احتمالا ً ضربات مغزی کم‌تر با گروه Heads روی می‌دهد که می‌تواند مانع مهمی برای یادگیری و جلوگیری از ضربات مغزی در مسابقات فوتبال جوانان و جلوگیری از ضربه مغزی شود ، ما امیدواریم تحقیقات اضافی با یک مخزن داده‌های بزرگ‌تر انجام دهیم تا به ایجاد بینش ادامه دهیم ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.