چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

التهابات

جامع ترین سایت روانشناسی

التهابات

۸۸۹ بازديد
سلول‌های مغز کار تیمی را در حافظه کوتاه‌مدت نشان می‌دهند
مبدا :
دانشگاه غربی اونتاریو
خلاصه :
سلول‌های عصبی در مغز ما با هم در هماهنگی با ذخیره و بازیابی حافظه کوتاه‌مدت هم‌کار می‌کنند ، و همانطور که قبلا ً فکر می‌کردند ، تحقیقات مغز جدیدی تعیین شده‌است . این تحقیق مفاهیمی در درک و شاید درمان بیماران مبتلا به زوال عقل یا اختلالات دیگر مغز و ذهن دارد .
سلول‌های عصبی در مغز ما با هم در هماهنگی برای ذخیره و بازیابی حافظه کوتاه‌مدت کار می‌کنند و همانطور که قبلا ً فکر می‌کردند ، تحقیقات مغزی به رهبری غربی تعیین شده‌است .
این تحقیق چندین دهه طول می‌کشد که فرض بر آن است که یک نورون به طور مستقل اطلاعات را در حافظه کاری ما کدگذاری می‌کند .
محققی به نام خولیو Martinez ، که در موسسه تحقیقات Robarts و موسسه ذهن و ذهن در دانشگاه غربی کار می‌کند ، گفت : "این یافته‌ها نشان می‌دهند که حتی نورون‌هایی که قبلا ً فکر کردیم " بی‌فایده " بودند ، به این دلیل که آن‌ها به صورت جداگانه اطلاعات کدگذاری می‌کنند هدفی دارند که با دیگر نورون‌ها کار می‌کنند .
" دانستن این که آن‌ها با هم‌کار می‌کنند به ما کمک می‌کنند تا مدارها را در مغز درک کنیم که می‌توانند عملکرد اجرایی را بهبود یا مختل کنند. و این به نوبه خود ممکن است پیامدهایی برای چگونگی کار ما با وجود مشکلات مغزی - بهداشتی داشته باشد که در آن حافظه کوتاه‌مدت یک مشکل است ، از جمله بیماری آلزایمر ، اسکیزوفرنی ، اوتیسم ، افسردگی و اختلال کمبود توجه .
حافظه کاری توانایی یادگیری ، حفظ و بازیابی ذرات اطلاعاتی است که همه ما در کوتاه‌مدت به آن‌ها نیاز داریم : آیتم‌های موجود در یک لیست خرید یا جهت رانندگی . حافظه کاری سریع‌تر از افراد مبتلا به زوال عقل یا اختلالات دیگر مغز و ذهن از بین می‌رود .
در گذشته محققان بر این باورند که این وظیفه اجرایی وظیفه نورون‌های تک کاره است که مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند - نسخه brain's از گروهی از مردم در یک اتاق بزرگ همه آهنگ‌های مختلف در ریتم‌های مختلف و کلیدهای مختلف می‌خوانند . یک غریبه که سعی می‌کرد هر آهنگ را در تمام این صداهای سفید رمزگشایی کند ، کار بسیار دشواری خواهد بود .
با این حال ، این تحقیق نشان می‌دهد که بسیاری از جمعیت نورون از همان songbook می‌خوانند ، در جوهر ایجاد می‌کنند تا صدای جمعی حافظه را تقویت کنند . مارتینز - - که استاد هم‌کار دانشکده پزشکی & Schulich دانشکده پزشکی Western's است گفت : " با استفاده از همان قیاس گروه کر ، محققان قادر به یافتن همبستگی بین فعالیت بسیاری از سلول‌های عصبی هستند " با استفاده از همان قیاس گروه کر ، شما می‌توانید ادراک برخی از صداها را بیابید ، آهنگی و chords که به یکدیگر مرتبط هستند : در مجموع ، حافظه کوتاه‌مدت .
و در حالی که عواقب این کشف هنوز در حال بررسی است ، " این به ما مطالب خوبی برای کار با آن چه که ما در تحقیقات مغز پیش می‌رویم ، می‌دهد . Martinez - گفت : " این به ما دانش لازم برای یافتن راه‌هایی برای دستکاری مدارات مغز و بهبود حافظه کوتاه‌مدت در افراد مبتلا را می‌دهد ."
" فن‌آوری میکرو تراشه به ما این امکان را می‌دهد که سیگنال‌های مغزی را به منظور پردازش مدارات مغز مهندسی معکوس و رمزگشایی اطلاعاتی که در ذهن subject's وجود دارد ، استخراج کنیم . در آینده نزدیک ، ما می‌توانیم از این اطلاعات برای اجازه دادن به کنترل شناختی اعضای مصنوعی عصبی در بیماران با آسیب نخاعی یا شکستگی گردن رحم استفاده کنیم . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.