پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

التهاب

جامع ترین سایت روانشناسی

التهاب

۸۷۳ بازديد
محققان تشخیص می‌دهند که چگونه التهاب مغز بعد از جراحت پخش می‌شود .
یافته‌ها می‌توانند درک آسیب مغزی و بیماری را دگرگون کنند
مبدا :
دانشکده پزشکی مریلند
خلاصه :
محققان یک مکانیسم جدید را شناسایی کرده‌اند که در آن التهاب می‌تواند بعد از آسیب به مغز سرایت کند. این مکانیزم ممکن است التهاب گسترده و طولانی‌مدت که بعد از آسیب مغزی ناشی از ضربه رخ می‌دهد را توضیح دهد ، و ممکن است در سایر بیماری‌های دامی نقش ایفا کند .
محققان یک مکانیسم جدید را شناسایی کرده‌اند که در آن التهاب می‌تواند بعد از آسیب به مغز سرایت کند. این مکانیزم ممکن است التهاب گسترده و طولانی‌مدت که بعد از آسیب مغزی ناشی از ضربه رخ می‌دهد را توضیح دهد ، و ممکن است در سایر بیماری‌های دامی نقش ایفا کند .
این یافته‌ها در مطالعه‌ای در ژورنال of منتشر شدند .
این درک جدید پتانسیل تغییر شکل التهاب مغز را دارد و در نهایت نحوه درمان آن را درک می‌کند . محققان نشان دادند که میکروذرات با سلول‌های التهابی مغز به طور قابل‌توجهی در مغز و هم خون زیر آسیب مغزی ناشی از آسیب مغزی ) افزایش‌یافته است ( TBI ) . این میکروذرات با عوامل pro که می‌توانند سلول‌های ایمنی عادی را فعال کنند ، حمل می‌کنند و آن‌ها را به طور بالقوه برای نورون‌های مغزی مضر می‌سازد . استفاده از این میکروذرات در مغز حیوانات آسیب‌دیده ، التهاب را در هر دو محل تزریق و در نهایت در مکان‌های دور ایجاد می‌کند .
تحقیقات نشان داده‌اند که neuroinflammation اغلب سال‌ها بعد از TBI می‌گذرد و باعث آسیب مغزی مزمن می‌گردد. محققان می‌گویند که میکروذرات می‌توانند نقش کلیدی در این فرآیند ایفا کنند .
تورم مزمن به طور فزاینده‌ای در از دست رفتن سلول‌های پیشرو و تغییرات عصبی که پس از TBI رخ می‌دهد ، به شدت افزایش‌یافته است . این میکروذرات با التهاب می‌توانند یک مکانیزم کلیدی برای التهاب مزمن و پیشرفته مغز باشند و ممکن است یک هدف جدید برای درمان آسیب‌های مغزی ارائه کنند .
محققان روی این مقاله چهار دانشگاه از پژوهشگران دانشکده پزشکی مریلند : آلن فادن ، استفان آر . تام ، بوگدان می‌گوید . Stoica و دیوید Loane .
دکتر فادن گفت : " این نتایج به طور بالقوه یک چارچوب مفهومی جدید برای درک التهاب مغز و مشکلات عصبی مغز بعد از آسیب به مغز ایجاد می‌کند و ممکن است برای اختلالات عصبی دیگر نظیر بیماری آلزایمر که ممکن است در آن ممکن است برای تعدادی از بیماری‌های مهم مغز ، التهاب ایجاد کند .
محققان موش را مطالعه کردند و دریافتند که در حیواناتی که آسیب مغزی جدی دارند ، سطح میکروذرات در خون خیلی بیشتر است . از آنجا که هر نوع سلول در بدن دارای اثر انگشت متمایزی است ، محققان می‌توانند دقیقا ً در جایی که میکروذرات از آن آمده‌اند را ردیابی کنند . میکروذرات با نگاه به این مطالعه از سلول‌هایی که به سلول‌های microglia معروف هستند ، آزاد می‌شوند ، سلول‌های ایمنی که در مغز رایج هستند . پس از جراحت ، این سلول‌ها اغلب تلاش می‌کنند تا آسیب را ترمیم کنند. اما این واکنش outsized می‌تواند واکنش‌های التهابی حفاظتی به موارد مخرب مزمن را تغییر دهد .
یافته‌ها ، پیامدهای بالقوه بالینی مهمی دارند . محققان می‌گویند که میکروذرات با خون پتانسیل استفاده به عنوان a را دارند - راهی برای تعیین این که آسیب مغزی چقدر می‌تواند جدی باشد . این می‌تواند به هدایت درمان آسیب‌ها کمک کند که شدت آن معمولا ً دشوار است .
آن‌ها همچنین دریافتند که نوردهی میکروذرات با التهابی به نام PEG می‌تواند آن‌ها را خنثی کند . این کار امکان استفاده از آن ترکیب یا دیگران را برای درمان TBI ، و شاید حتی بیماری‌های دامی دیگر باز می‌کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.