شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

اظهارات

جامع ترین سایت روانشناسی

اظهارات

۸۳۷ بازديد
دکتر کرند , رئیس تحقیقات زیست پزشکی در انجمن ms , گفت : " خانم یک وضعیت غیرقابل‌پیش‌بینی و چالش برانگیز است و ما متعهد به هدایت تحقیق برای یافتن درمان‌های موثر برای همه هستیم . این مطالعه هیجان‌انگیز , درک مهمی از این که چگونه ترمیم میلین می‌تواند ترویج شود , به ما می‌دهد , که می‌تواند نواحی جدیدی را برای توسعه درمان باز کند . ما از این هم‌کاری بین‌المللی به رهبری ایرلند شمالی استقبال می‌کنیم . "
بازیکنان زن فوتبال بیش‌ترین ضربه مغزی را در ورزش‌های دبیرستانی می‌بینند
این مطالعه افزایش قابل‌توجهی در مجموع ضربات مغزی ناشی از اعمال قوانین آسیب مغزی دارد .
منبع :
آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , دختران دبیرستانی نسبت به پسران نسبت به پسران میزان ضربه مغزی بالاتری دارند .
طبق تحقیقات جدید امروز در نشست سالانه آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا , دختران دبیرستانی نسبت به پسران میزان ضربه مغزی بالاتری نسبت به پسران دارند .
ولینگتن اظهار کرد : " در حالی که فوتبال آمریکایی دارای بیش‌ترین میزان ضربه مغزی است , مطالعه ما نشان داد که دختران و به ویژه آن‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند ممکن است با خطر بالاتری مواجه شوند . " دانش جدید ارائه‌شده در این مطالعه می‌تواند منجر به اقدامات سیاستی و جلوگیری از این روندها شود . "
در حالی که نوجوانان در ورزش‌های دبیرستانی دچار ضربه مغزی یا آسیب خفیف مغزی می‌شوند . در حالی که کودکان و نوجوانان دارای ذخیره شناختی کم‌تر ( مقاومت به آسیب مغز ) نسبت به بزرگسالان هستند , ضربه مغزی ممکن است باعث ایجاد ریسک بیشتر برای علایم شدیدتر از جمله سردرد , از دست رفتن حافظه , گیجی و گیجی و یک بهبود طولانی‌مدت شود .
در این مطالعه , محققان یک نمونه از داده‌های مربوط به آسیب را از سیستم مراقبت آسیب آنلاین که بر روی سال‌های قبل از تصویب قوانین آسیب تروماتیک مغز ( tbi ) متمرکز شده‌اند , بررسی کرده‌اند . ~~~ این سیستم طی ساله‌ای پیش از تصویب قوانین مربوط به دوره‌های آموزش , بازگشت به بازی و بدهی صورت‌گرفته است . در طول دوره‌های زمانی مشخص , مربیان ورزشی دبیرستانی داده‌های آسیب را برای ۹ رشته ورزشی , فوتبال , بسکتبال , کشتی و بیسبال برای پسران , فوتبال , بسکتبال , والیبال و بیس بال فراهم کردند . داده‌ها شامل اطلاعات مفصل در مورد هر بازیکن ( ورزش , سن , سال در مدرسه ) , آسیب ورزش‌کار ( تشخیص , شدت و بازگشت به بازی ) , مکانیسم آسیب و وضعیتی است که منجر به آسیب می‌شود .
در کل , تعداد زیادی زخمی از جمله ضربات مغزی در مدارس گزارش شده‌است . از جمله یافته‌ها :
در حالی که میزان کل میزان مشارکت در نه ورزش افزایش یافت , تعداد ضربات مغزی تشخیص‌داده‌شده در این نه ورزش برابر بود .
در ورزش , دختران نسبت به پسران میزان ضربه مغزی بالاتری را تجربه کردند .
در طول سال‌ها بعد از اجرای قانون آسیب مغزی , میزان مصدومیت در فوتبال دختران بیشتر از فوتبال پسران بود و در طول سال تحصیلی بعد از آن ضربات مغزی در فوتبال دختران شایع‌تر بود .
تیم والیبال پسران و پسران رشته والیبال بیش‌ترین افزایش را در میزان ضربات مغزی در طول مدت مطالعه داشتند .
نویسندگان این مطالعه فرض می‌کنند که دختران ممکن است در معرض خطر بیشتری از ضربات مغزی و آسیب‌های دیگر در فوتبال قرار داشته باشند , به دلیل فقدان وسایل محافظ , تاکید بر ارتباط بازی و تمرین " سرصفحه‌ها " - ضربه زدن با سر .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.