شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مواد

جامع ترین سایت روانشناسی

مواد

۸۵۹ بازديد
در ژانویه ۲۰۱۸ ، عدنان و دانشجوی دکترای خود به نام Md . ریاض kayser مقاله‌ای در مجله انجمن سرامیک آمریکا منتشر کرد و با هم‌کاری with از علوم میسوری و فن‌آوری ، بررسی مولکولی خواص مکانیکی the ( Zirconium diboride ) و ZrC - ZrB۲ ( a کاربید - Zirconium - nano ) را توصیف کرد .
عدنان گفت : " این مواد متعلق به دسته‌ای از سرامیک نسوز به نام سرامیک Ultra یا UHTCs هستند که یکی از معدود سیستم‌های موادی است که می‌توانند برای حمل وسایل نقلیه مافوق صوت استفاده شوند . UHTCs تنها موادی هستند که می‌توانند تحت شرایط شدید جان سالم به در ببرند ."
اگرچه این هیبریدی مقاوم و مقاوم در برابر حرارت ، شکننده هستند . در حادثه شاتل کلمبیا در سال ۲۰۰۳ ، یک کاشی سرامیک شکسته شد و مواد زیر آب شد و منجر به سقوط شد . هدف کلی Adnan's بهبود خواص مواد است تا به راحتی از بین بروند .
او توضیح داد : " ما از طریق مطالعه خود نشان دادیم که خرد متعارف ، اگر یک نانوذره را در سیستم قرار دهید ، همیشه نتایج بهتری بدست می‌آورد ، آنچه ما مشاهده کردیم این است که مقاومت مواد اولیه در مقیاس نانو در مقیاس نانو از هر بخش دیگری ضعیف‌تر است . به این ترتیب ، حضور نانوذرات doesn't قدرت خود را بهبود می‌بخشد . این مقاله در مورد پیدا کردن دلیل اساسی پشت این موضوع است که چرا تقویت‌کننده نانو همیشه بسیار موثر است . ما باید فرآیند تولید خود را طراحی کنیم تا بهترین اثر را از تزریق نانوذرات در مواد سرامیکی به دست آوریم ."
اگر چه این خط از تحقیقات به نظر دور از شبیه‌سازی انفجارهای بمب مغز - خسارت به نظر می‌رسد ، اما در حقیقت بسیار بیشتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد .
" علاقه من در رفتار مواد در مقیاس اتمی است . عدنان گفت : " ابزارهایی که من استفاده می‌کنم عبارتند از : " ما این تجربه را در گروه خود و در میان همکاران خود داریم که به ما این امکان را می‌دهد که بسیار متنوع و multidisciplinary باشیم ."
این تحقیق از یک کمک مالی از سوی بنیاد ملی مهندسی مواد و برنامه پردازش حمایت می‌کند .
شبیه‌سازی تاثیر گذار می‌تواند منجر به درک بهتر جراحات و زره بدن شود .
مبدا :
آزمایشگاه‌های ملی Sandia
خلاصه :
دانشمندان در حال توسعه مدلسازی کامپیوتری و روش‌های شبیه‌سازی هستند تا درک کنند که چگونه انفجار در میدان جنگ می‌تواند منجر به آسیب مغزی ناشی از ضربه و آسیب به اندام‌های حیاتی مانند قلب و ریه شود .
آزمایشگاه‌های ملی Sandia در حال توسعه مدلسازی کامپیوتری و روش‌های شبیه‌سازی برای درک بهتر این است که چگونه انفجار در میدان جنگ می‌تواند منجر به آسیب مغزی ناشی از ضربه و آسیب به اندام‌های حیاتی مانند قلب و ریه شود .
محققان در Sandia مکانیزم‌های پشت آسیب مغزی ناشی از ضربه را حدود یک دهه مطالعه کرده‌اند . مدل‌سازی آسیب traumatic و پروژه شبیه‌سازی با یک نمایش سر و گردن شروع شد و حالا آن‌ها یک مدل دیجیتالی و دیجیتالی از یک مرد از کمر به منظور مطالعه مکانیسم‌های دقیقه‌ای پشت سر ضربه ایجاد کرده‌اند .
" ما همچنین نگران احتمال آسیب به سیستم‌های حمایت از زندگی در نیم‌تنه هستیم . پل تیلور که رهبری این پروژه را برعهده دارد گفت : " بطور واضح ما دوست داریم نمایشی از یک انسان کامل داشته باشیم، اما قطعا ً ثبت همه مناطقی که در آن اندام‌های حیاتی زندگی در آن قرار دارند ، شروع خوبی است ."
این اطلاعات می‌تواند به تولید کنندگان در توسعه طرح‌های بهتر برای کلاه‌خود و زره بدن کمک کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.