جمعه ۱۰ فروردین ۰۳

ریکاوری

جامع ترین سایت روانشناسی

ریکاوری

۸۰۱ بازديد
یافته‌های غیرمنتظره منجر به بخش سوم مطالعه شد که از شبیه‌سازی‌های کامپیوتری که در آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور و همراه با مدل‌های مکانیکی اجرا شده در دانشگاه بوستون به کار مشغول بودند ، اشاره کرد . ماس ، PhD ، فیزیکدان در آزمایشگاه ملی لارنس لیورمور و یکی از نویسندگان این مطالعه ، می‌گوید: " نتایج ما همچنین بینش بنیادی را در مورد منشا ضربه وارد می‌کند ."
" به منظور کاهش خطر CTE در ارتباط با ورزش‌کاران ورزشی و کهنه سربازان ارتش ، باید کاهشی در تعداد اثرات سری وجود داشته باشد . آن مک کی ( MD ، ) ، رئیس مرکز BU's CTE و یک نویسنده در این مطالعه ، گفت : " تمرکز مداوم بر ضربه مغزی و علائم بیماری علائم اساسی این فعالیت‌ها برای سلامت انسان را رفع نمی‌کند " .
Goldstein افزود : " برای پیش‌گیری از این بیماری ، شما باید از ضربه سر جلوگیری کنید - - it's به سر بیماری CTE مبتلا می‌شوند . "
گلداشتاین و همکارانش پیش‌بینی می‌کنند که مطالعه آن‌ها درک بهتری از نحوه آسیب آسیب‌های مغزی به آسیب‌شناسی مغزی CTE ، حتی در نوجوانان و جوانان ، با هدف تسهیل توسعه روش‌های تشخیص جدید ، داروها ، تجهیزات محافظ و اقدامات پیشگیرانه برای کمک به افراد مبتلا به آسیب‌های سر و در خطر CTE است .
تغییرات پروتیین مغز می‌تواند چگونگی تاثیر ضربات مغزی بر بیماران را توضیح دهد .
مبدا :
انجمن شیمی آمریکا
خلاصه :
آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه‌ای به میدان فوتبال و یا میدان نبرد ، می‌تواند مخرب باشد که منجر به معلولیت و کاهش زندگی می‌شود . با این حال ، اطلاعات کمی در مورد این که چگونه سطوح مختلف آسیب و زمان بر مغز تاثیر می‌گذارد و مانع از تلاش‌ها برای توسعه درمان‌های موثر می‌شود ، شناخته می‌شود . دانشمندان در حال حاضر نتایج حاصل از مطالعات موش صحرایی را گزارش می‌دهند که نشان می‌دهد که مولکول‌های سیگنالی به احتمال زیاد در موارد خفیف دخیل هستند و نیز به عنوان ضربات مغزی شناخته می‌شوند .
آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه‌ای به میدان فوتبال و یا میدان نبرد ، می‌تواند مخرب باشد که منجر به معلولیت و کاهش زندگی می‌شود . با این حال ، اطلاعات کمی در مورد این که چگونه سطوح مختلف آسیب و زمان بر مغز تاثیر می‌گذارد و مانع از تلاش‌ها برای توسعه درمان‌های موثر می‌شود ، شناخته می‌شود . در حال حاضر دانشمندان نتایج حاصل از مطالعات موش را در ژورنال of ACS نشان می‌دهند که نشان می‌دهد که مولکول‌های سیگنالی به احتمال زیاد در موارد خفیف دخیل هستند و نیز به عنوان ضربات مغزی شناخته می‌شوند .
بنا بر اعلام مراکز کنترل و پیش‌گیری از بیماری‌ها ، اتاق‌های اورژانس در سال ۲۰۱۳ حدود ۲.۸ میلیون بیمار مبتلا به آسیب‌های مغزی ناشی از ضربه مغزی را دریافت کردند که نزدیک به ۵۰، ۰۰۰ بیمار در حال مرگ بودند. آسیب‌های مغزی می‌تواند به عنوان خفیف ، متوسط یا جدی ، با آسیب‌های خفیف ، و یا ضربات مغزی طبقه‌بندی شود که حدود ۷۵ درصد موارد را نشان می‌دهد . برخی افراد بطور کامل از چنین زخم‌هایی بهبود می‌یابند، در حالی که برخی دیگر دچار ناتوانی یا زوال عقل هستند، به خصوص اگر بیمار ضربات مغزی مکرر را تجربه کرده باشد . مطالعات proteomic قبلی در انسان‌ها با آسیب‌های مغزی ناشی از کنترل didn't برای علت ، در حالی که نتایج در موش‌ها اثرات زمان را از زمان جراحت یا آسیب مکرر بررسی کردند ، اما نه هر دو . در این مطالعه proteomic ، Jianyun یو ، هو ژو و همکارانش سطوح پروتیین مغز را بعد از یک یا چند ضربه مغزی در جوندگان در timepoints چندگانه ارزیابی کردند .
برای انجام تجزیه و تحلیل ، محققان ۲۷ جوندگان را به نه گروه تقسیم کردند : یک روز ، هفت روز یا شش ماه بعد از اینکه هیچ ضربه مغزی ، یک ضربه مغزی یا سه ضربه مغزی در سه روز متوالی وجود ندارد . محققان تحلیل proteomic را بر روی نمونه‌های مغز با استفاده از طیف‌سنجی جرمی پشت سرهم انجام دادند و خوشه‌های پروتیین‌ها را شناسایی کردند که به نظر می‌رسید بسته به شدت آسیب یا زمان از زمان آسیب افزایش پیدا کرده یا کاهش می‌یابند. به طور شگفت‌انگیز ، مولکول‌های دخیل در مسیر سیگنال دهی cAMP ، که به تنظیم نرخ قلب ، سطح استرس و حافظه کمک می‌کند ، به نظر می‌رسد نقش مهمی در میانجی گری آسیب مغزی و ریکاوری ایفا می‌کنند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.