شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

حفاطت

جامع ترین سایت روانشناسی

حفاطت

۸۳۸ بازديد
داگ Dederman ، مدیر برنامه ، گفت : " حفاظت از سرباز ، ملوان یا دریایی ضروری است و بخوبی با ماموریت امنیت ملی ما در برابر تهدیدهای مرگبار و تهدیدات مرگبار همسو است .
Sandia's کار اخیر از یک پروژه تحقیقاتی به کارگردانی و پروژه ساخت و توسعه که در اواخر سال ۲۰۱۶ به پایان رسید ، افزایش یافت . در طول مسیر ، تیم هر دو شبیه‌سازی آسیب مغزی traumatic و microscale را انجام داد و با پزشکان شروع به کار با پزشکان برای مرتبط کردن پیش‌بینی‌های شبیه‌سازی با ارزیابی‌های بالینی افراد مبتلا به آسیب‌های مغزی و افزایش اندازه تیم آن‌ها کرد .
آن‌ها استدلال می‌کنند که پدیده‌ای بنام cavitation مایع می‌تواند منجر به آسیب مغزی ناشی از آسیب شود . تیلور گفت که آن‌ها شبیه‌سازی macroscale برای آزمایش فرضیه را توسعه دادند و کار خود را در مطالعات microscale انجام دادند تا بررسی کنند که آیا انفجار و ضربه کم پالس ، مانند گلوله‌ای که به زره بدن برخورد می‌کند ، می‌تواند به کاویتاسیون مایع منجر شود و حباب‌های بزرگی تشکیل شود که ریزش آن‌ها می‌تواند به مغز حساس و بافت ریه آسیب برساند.
Cavitation ، تشکیل حفره‌های بخار است - - که ناشی از تغییرات فشار سریع در سیال است که می‌تواند ناشی از قرار گرفتن در معرض انفجار باشد . حباب‌ها شکل حباب‌ها را تشکیل می‌دهند و چون ناپایدار هستند بلافاصله فرو می‌ریزند و یک موج شوک موضعی یا کوچک ایجاد می‌کنند . این پدیده فیزیک را به طور معمول در لبه جلویی پروانه کشتی چرخان ، و از بین رفتن آن پروانه‌ها دیده می‌شود .
بررسی مکانیسم آسیب به مغز ، ارگان‌ها
" ما قادر بوده‌ایم که حداقل به صورت تئوری نشان دهیم که فرد کاویتاسیون را در مغز تجربه می‌کند . تیلور با اشاره به نواحی ساقه مغز و زمانی و مغز در اسلاید از یک شبیه‌سازی ، گفت : "ما مدل سر و گردن خود را از سمت جلو ، از طرف عقب ، از پشت ، و آنچه که می‌بینیم ، مناطقی هستند که در مغز ، " مناطق محلی که در معرض خطر قرار دارند ، قرار می‌دهیم . "
" آیا کاویتاسیون وجود دارد ، و اگر چنین است، در کجا ممکن است رخ دهد ؟ Candice کوپر ، یکی از اعضای تیم که شبیه‌سازی macroscale را توسعه داد ، گفت : " پس از آن به این مناطق نگاه می‌کنیم تا ببینیم کاویتاسیون در واقع رخ می‌دهد یا خیر ، چگونه ممکن است به این بافت‌ها آسیبی برساند و منجر به آسیب مغزی جدی شود ."
تیلر گفت : کوچک‌ترین ناحیه در شبیه‌سازی macroscale ۱ میلی متر مکعب است که به اندازه کافی کوچک است که فیزیک مایع را به خوبی جذب کند .
Shivonne Haniff را وارد کنید ، که مدل‌سازی و شبیه‌سازی microscale را برای تکمیل کار Cooper's macroscale انجام می‌دهد ، تشکیل و فروپاشی حباب‌ها را در مغز در مقیاس کم‌تر از ۱ میلی متر شبیه‌سازی می‌کند .
یکی از مدل‌های Haniff's ، یک بسته فیبر axonal را در ماده سفید brain's نشان می‌دهد . به طور معمول ، آکسون‌ها با ماده سفید غلاف میلین دارند ، یک پوشش محافظ ، شبیه به این که چگونه عایق‌بندی از سیم‌کشی الکتریکی محافظت می‌کند . پوشش محافظ ، پالس‌های عصبی را سرعت می‌بخشد و به انسان‌ها اجازه می‌دهد تا اطلاعات را به سرعت پردازش کنند . بیماری‌های نظیر بیماری اسکلروز چندگانه ، غلاف میلین و کاهش شدید انتقال پالس را کاهش می‌دهند.
این تیم فرض می‌کند که کاویتاسیون و اثر ضربه‌ای ناشی از انفجار و ریزش حباب بعدی نیز می‌تواند منجر به آسیب میلین شود .
ویدیوی Haniff's از یک شبیه‌سازی microscale ناشی از سقوط حباب حفره در ماده سفید رشته فیبر ، یک پالس فشار از یک طرف را معرفی می‌کند و باعث ریزش نامتقارن حباب‌ها می‌شود و باعث ایجاد پالس‌های فشار موضعی بالا و microjetting می‌شود که از آکسون‌ها مجاور و غلاف میلین ، خسارت وارد می‌کند .
این تیم بررسی کرد که چگونه دامنه موج فشاری و اندازه حباب تحت‌تاثیر مقاومت microjetting قرار دارد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.