پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

دوقطبی ها

جامع ترین سایت روانشناسی

دوقطبی ها

۸۷۶ بازديد
McInnis ، که نام توماس بی است . و نانسی آپجان ، استاد اختلال دوقطبی و افسردگی در دانشکده روانشناسی U - M با دانشمندان U - M ، Haiming چن ، M.D. و K هم‌کاری کردند . سو O ' Shea ، دکترای علوم سلولی و زیست‌شناسی رشد . آن‌ها همچنین با دکتر کریستوفر راس ، محقق دانشگاه جان‌هاپکینز ، دکترای خود در زمینه تحقیقات جدید ، هم‌کاری کردند ؛ U - M و جانز هاپکینز سابقه‌ای طولانی در زمینه تحقیقات اختلال دو قطبی دارند .
این تحقیق از نمونه‌های بافت مغز از مجموعه مغز استنلی در موسسه تحقیقات پزشکی استنلی در مریلند استفاده کرد .
با استفاده از تحلیل " چیپ ژن " برای اندازه‌گیری حضور مولکول‌های RNA پیام‌رسان که فعالیت ژن را نشان می‌دهند ، و آنالیز داده‌های پیچیده ، آن‌ها قادر به ترسیم الگوهای بیان از مغز هستند و نتایج را با استفاده از وضعیت دو قطبی و استفاده از دارو تجزیه می‌کنند . مغز دو قطبی ( دو قطبی ) با سن ، جنسیت و عوامل دیگر تطبیق داده شدند .
McInnis که به هدایت تحقیقات ژنتیک دو قطبی به دو قطبی برای تقریبا ً یک دهه کمک کرده‌است ، می‌گوید : " به نظر می‌رسد تنها یک ژن در اختلال دوقطبی ، یک سمفونی کامل را برای تقریبا ً یک دهه هدایت کند .
از جمله آن‌هایی که " nudged " بودند ، ژن‌هایی بودند که قبلا ً نشان‌داده شده‌اند که با اختلال دوقطبی ، از جمله glycogen synthase kinase ۳ ( GSK۳β ) ، پروتیین اتصال FK۵۰۶ ۵ ( FKBP۵ ) ، و Ankyrin ۳ ( ANK۳ ) مرتبط هستند .
به گفته McInnis ، مطالعات فرهنگ سلول برای مطالعه این که چگونه داروهایی برای اختلال دو قطبی کار می‌کنند ، و برای نمایش مولکول‌های جدید به عنوان داروهای جدید بالقوه ، حیاتی خواهد بود .
سرمایه‌گذاری : موسسه ملی بهداشت K۰۱ MH۰۶۴۵۹۶ - ۰۲ ، MH۰۷۰۷۷۵ ، U۵۴ - DA ؛ NARSAD یانگ Investigator ، Award Rachel Clinical Rachel ، موسسه تحقیقات پزشکی استنلی ؛ Heinz سی . صندوق تحقیقات دو قطبی . بخشی از کار در یک کنسرسیوم برای سلول‌های بنیادی Therapies هسته سلول‌های بنیادی انجام شد و توسط گروه A حمایت شد . موسسه تحقیقات پزشکی آلفرد Taubman
افسردگی Postpartum : میزان غافلگیر کردن زنان پس از نوزاد
مبدا :
دانشگاه Northwestern
خلاصه :
تعداد زیادی از زنان افسردگی پس از زایمان دارند و یک مطالعه جدید و بزرگ ۱۰، ۰۰۰ زن را گزارش می‌دهند . نرخ بالایی از زنان به خود آسیب رسانده بودند . غربالگری غربالگری منجر به مرگ چندین نفر می‌شود . اغلب زنان پس از زایمان با افسردگی شناسایی و یا درمان نمی‌شوند اگر چه در معرض خطر بالاتری برای اختلالات روانی قرار دارند . It's یک مشکل بزرگ سلامت عمومی است ، زیرا یک سلامت روانی woman's بر رشد فیزیکی و عاطفی او تاثیر می‌گذارد .
با توجه به یک مطالعه جدید در مقیاس بزرگ توسط محقق Northwestern ®، تعداد زیادی از زنان علائم افسردگی پس از زایمان دارند .
این بزرگ‌ترین غربالگری افسردگی پس از زایمان پس از زایمان است و اولین بار یک ارزیابی روانی کامل در مطالعه زنان پس از زایمان انجام شده‌است که برای افسردگی مثبت غربال شده‌اند .
این مطالعه که شامل معاینه افسردگی از ۱۰، ۰۰۰ زن بود که اخیرا ً نوزادان را در بیمارستان single تحویل داده بودند ، درصد زیادی از زنانی را که از افسردگی شدید رنج می‌بردند را آشکار کرد .
این مطالعه بر اهمیت مراقبت‌های قبل از تولد و پس پس از زایمان تاکید کرد . سلامت مادران و نوزادان و زندگی‌ها در تعادل است . زندگی چندین زن که قصد خودکشی داشتند هنگامی که اعضای پرسنل آن‌ها را برای غربالگری احضار کردند، به احتمال زیاد ناشی از غربالگری و مداخله فوری بود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.