پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تحقیقات

جامع ترین سایت روانشناسی

تحقیقات

۸۷۶ بازديد
در مطالعه‌ای که در روز ۲۰ اوت منتشر شد ، پژوهشگران اظهار داشتند که نشانگرهای زیستی در سطح بسیار بالاتری در خون بیماران اختلال دو قطبی با افکار خودکشی و نیز گروهی از افراد مبتلا به خودکشی یافت می‌شوند .
محقق اصلی الکساندر ب . دکتر ، سوم ، استادیار روان‌پزشکی و علوم اعصاب پزشکی در دانشکده پزشکی ایندیانا و حضور روان‌پزشک و محقق توسعه در دانشگاه ریچارد آل . مرکز پزشکی Veterans Roudebush در ایندیاناپولیس ، گفت که معتقد است نتایج یک " اثبات اصل " برای آزمایشی ارایه می‌دهد که می‌تواند هشداری اولیه برای کسی باشد که در معرض خطر بالاتری برای اقدام سریع خودکشی قرار دارد .
وی گفت : " خودکشی یک مشکل بزرگ در زمینه روان‌پزشکی است . دکتر Niculescu ، رئیس آزمایشگاه of در موسسه مطالعات روان‌پزشکی در دانشکده پزشکی IU ، گفت : " مشکل بزرگی در حوزه نظامی وجود دارد که یک مشکل بزرگ در حوزه نظامی است و هیچ نشانگر عینی وجود ندارد . "
" افرادی هستند که فاش نمی‌کنند که وقتی از آن‌ها سوال می‌کنید افکار خودکشی دارند و بعد آن را مرتکب می‌شوند و کاری را که شما می‌توانید در مورد آن انجام دهید ، انجام می‌دهند . او گفت: " ما به روش‌های بهتری برای شناسایی ، مداخله و جلوگیری از این حالات غم‌انگیز نیاز داریم ."
در طول یک دوره سه‌ساله ، Niculescu و همکارانش یک گروه بزرگ از بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی ، تکمیل مصاحبه‌ها و گرفتن نمونه‌های خون در هر سه‌تا شش ماه را دنبال کردند . محققان ، انواع تجزیه و تحلیل‌های مربوط به خون یک زیرمجموعه از شرکت کنندگان را انجام دادند که تغییر هیجانی را از هیچ افکار خودکشی به بمب‌های انتحاری قوی گزارش نکرده بودند. آن‌ها تفاوت‌هایی را در بیان ژن بین حالت‌های " پایین " و " بالا " در افکار خودکشی مشخص کردند و یافته‌های خود را به سیستم تجزیه و تحلیل ژنتیکی و ژنومی به نام Genomics کارکردی که با اعتبار سنجی متقابل با خطوط دیگر شواهد شناسایی و اولویت‌بندی شدند ، مورد بررسی قرار دادند .
محققان دریافتند که نشانگر SAT۱ و مجموعه‌ای از مارکرهای دیگر ، قوی‌ترین "سیگنال " بیولوژیکی مرتبط با افکار خودکشی را ارایه داده‌اند .
بعد ، برای اعتبار سنجی یافته‌های آن‌ها ، کار کردن با دفتر coroner's محلی ، آن‌ها نمونه‌های خون را از قربانیان خودکشی تحلیل کردند و دریافتند که برخی از همان مارکرهای بالایی به طور قابل‌توجهی بالا هستند .
در نهایت ، محققان نتایج آزمایش خون را از دو گروه دیگر از بیماران بررسی کردند و دریافتند که سطح بالای خون ، با hospitalizations مرتبط با خودکشی در آینده ، و نیز hospitalizations که پیش از آزمایش خون روی داده‌است ، هم‌بسته بودند .
دکتر Niculescu گفت : " این نشان می‌دهد که این نشانه‌ها بیش از یک وضعیت فعلی از ریسک بالا را نشان می‌دهند ، اما می‌تواند نشانگرهایی باشد که با ریسک طولانی‌مدت مرتبط هستند ."
دکتر Niculescu با وجود اعتماد به اعتبار خود به این موضوع اشاره کرد که محدودیت این است که موضوعات پژوهش همگی مذکر هستند .
او گفت : " ممکن است تفاوت‌های جنسیتی وجود داشته باشد ، ما همچنین می‌خواهیم مطالعات گسترده و اصولی را در جمعیت زیاد انجام دهیم ."
علاوه بر تعمیم این تحقیقات به زنان ، دکتر Niculescu و همکارانش برنامه دارند تا تحقیقات را در میان گروه‌های دیگر انجام دهند ، از جمله افرادی که کم‌تر تکانشی هستند ، و بیشتر به لحاظ فکری و برنامه‌ریزی‌شده دست به خودکشی می‌زنند .
با این حال ، دکتر Niculescu گفت : " به نظر می‌رسد که اینها نشانه‌های خوبی برای رفتار خودکشی در مردانی هستند که اختلالات روحی قطبی یا مردان را در جمعیت عمومی که مرتکب خودکشی شدید می‌شوند ، دارند . در آینده ما می‌خواهیم به مطالعه و جمع‌آوری عوامل ریسک بالینی و اجتماعی - جمعیتی ، همراه با آزمون‌های خون خود ، تا توانایی پیش‌بینی ریسک را افزایش دهیم .
" خودکشی پیچیده است : علاوه بر مشکلات روانی و اعتیاد که افراد را آسیب‌پذیرتر می‌کند ، مشکلات وجودی وجود دارند که مربوط به عدم رضایت از زندگی one's ، فقدان امید برای آینده ، و نه احساس نیاز ، و عوامل فرهنگی هستند که خودکشی را به عنوان یک گزینه تلقی می‌کنند ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.