پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

تحقیق

جامع ترین سایت روانشناسی

تحقیق

۸۲۳ بازديد
برای بررسی این سوال ، محققان از داده‌های حاصل از تحقیقات طولی و ملی در ایالات‌متحده ( MIDUS ) استفاده کردند . پژوهشگران هر یک از شرکت کنندگان را که در طول مطالعه به یک فرد متاهل از هم جدا شده یا از هم جدا شده بودند تطبیق دادند که تمایل مشابهی به طلاق داشت که براساس تعدادی از عوامل شناسایی‌شده قبلی بود . محققان با مقایسه شرکت کنندگان در تطبیق خود قادر به توضیح این حقیقت بودند که it's ممکن است به طور تصادفی افراد را به طلاق یا ازدواج اختصاص دهد .
در راستای تحقیقات قبلی ، نتایج نشان داد که طلاق تاثیر معنی‌داری بر افسردگی بعد دارد .
اما همانطور که Sbarra و همکارانش متوجه شدند ، داستان کامل کمی پیچیده‌تر بود .
به طور خاص ، طلاق یا جدایی تنها احتمال بروز افسردگی بعدی برای افرادی که تاریخچه افسردگی را گزارش کرده‌اند افزایش یافت . در حقیقت نزدیک به ۶۰ % از بزرگسالان مبتلا به سابقه افسردگی که در طول این مطالعه از هم جدا شده‌اند ، یک قسمت افسرده کننده را در ارزیابی بعدی تجربه کرده‌اند .
برای همه شرکت کنندگان - از جمله آن‌هایی که سابقه افسردگی داشتند ، اما hadn't از هم جدا شدند، و آن‌هایی که طلاق گرفتند اما سابقه افسردگی نداشتند - - هیچ خطری برای یک اپیزود افسرده در آینده وجود نداشت . تنها حدود ۱۰ درصد از این افراد یک قسمت افسرده مبتلا به افسردگی را تجربه کرده‌اند .
بزرگی تفاوت بین دو گروه - - ۶۰ % در مقابل ۱۰ درصد - - محققان را شگفت‌زده کرد .
Sbarra می‌گوید : " این یافته‌ها بسیار مهم هستند زیرا آن‌ها این تصور اولیه را تایید می‌کنند که اغلب مردم در مواجهه با طلاق انعطاف‌پذیر هستند و ما شاهد اختلال شدید بین افراد بدون سابقه افسردگی روحی گذشته نیستیم .
یافته‌ها حاکی از آن هستند که جدایی و طلاق ممکن است منجر به تشدید خطر اساسی شود، اما don't ، به خودی خود ، میزان افسردگی را افزایش می‌دهد . در صورت امکان ، محققان پیش‌بینی می‌کنند که افراد مبتلا به سابقه افسردگی ، ظرفیت محدودی برای مقابله با خواسته‌های گذار از ازدواج دارند ، اما آن‌ها احتیاط می‌کنند که مکانیزم‌های ویژه‌ای هنوز کشف نشده اند .
" آیا این مردم خودشان را به خاطر طلاق سرزنش می‌کنند ؟ به جدایی فکر می‌کنند ؟ آیا آن‌ها در یک جدایی به خصوص acrimonious دخالت دارند ؟ Sbarra می‌گوید : " این سوالات توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند. "
Sbarra و همکاران همچنین توجه دارند که تحقیقات research به تفاوت‌های بالقوه جالبی بین افرادی که در مقابل کسانی که طلاق را طلاق می‌دهند، صحبت می‌کنند ، زیرا این دو دسته در این مطالعه با هم ترکیب شدند .
Sbarra می‌گوید : " با این وجود ، محققان بر این باورند که یافته‌های جدید دارای پیامدهای بالینی قابل‌توجهی هستند : " برای پزشکان بسیار مهم است که بدانند تاریخچه افسردگی بعد از ازدواج دقیقا ً مربوط به افسردگی است یا خیر " .
نشانگرهای زیستی برای آزمایش خون احتمالی برای پیش‌بینی خطر خودکشی شناسایی
مبدا :
دانشگاه ایندیانا
خلاصه :
محققان یک سری از نشانگرهای زیستی RNA را در خون یافته‌اند که ممکن است به شناسایی کسانی که در معرض خطر خودکشی هستند ، کمک کند .
پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه ایندیانا ، مجموعه‌ای از فعالیت‌های زیستی RNA را در خون یافته‌اند که ممکن است به شناسایی کسانی که در معرض خطر خودکشی هستند ، کمک کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.