پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تحقیق ها

جامع ترین سایت روانشناسی

تحقیق ها

۸۵۶ بازديد
او گفت که امیدوار است به همراه سایر ابزارها ، از جمله آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی و فهرست‌های اجتماعی - جمعیتی که در حال حاضر توسط گروه او در حال توسعه هستند ، در نهایت به شناسایی افرادی که در معرض خطر هستند کمک کند و منجر به مداخله پیشگیرانه ، مشاوره و زندگی نجات شود .
" هر ساله بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان از خودکشی می‌میرند و این یک تراژدی قابل پیش‌گیری است ."
مطالعه نشان می‌دهد که اختلال دوقطبی مسیری متفاوت در بیمارانی دارد که پرخوری می‌کنند .
مبدا :
کلینیک مایو
خلاصه :
یک مطالعه نشان داده‌است که اختلال دوقطبی متفاوت از بیماران مبتلا به پرخوری است .
اختلال دوقطبی متفاوت از بیماران مبتلا به پرخوری ، مطالعه کلینیک مایو ، مرکز Lindner امید و دانشگاه مینه سوتا است . به نظر می‌رسد تغذیه ناسالم و چاقی در میان بیماران دو قطبی وجود داشته باشد، اما به نظر می‌رسد که اختلال در حالت روحی ، مسیر متفاوتی را در افرادی که پرخوری می‌کنند نسبت به بیماران دو قطبی مبتلا به چاقی نشان می‌دهند .
این یافته‌ها در ژورنال رشد عاطفی به صورت آنلاین منتشر می‌شوند .
دکتر مارک فرای ، روانشناس و رئیس دپارتمان روان‌درمانی / روانشناسی در کلینیک مایو در راچستر می‌گوید : تا ۴ درصد از آمریکایی‌ها نوعی بیماری قطبی دارند و از آن‌ها ، درست زیر ۱۰ درصد ، دچار اختلال در خوردن پرخوری - - میزان بالاتر پرخوری از آنچه در جمعیت عمومی دیده می‌شود . او اشاره کرد که به روز رسانی در این بهار ، به روز رسانی این بیماری ، اختلال خوردن پرخوری را به عنوان یک وضعیت متمایز تشخیص می‌دهد .
این مطالعه نشان داد که بیماران دو قطبی که پرخوری می‌کنند بیشتر احتمال دارد مشکلات سلامتی ذهنی دیگری مانند افکار خودکشی ، جنون ، اختلالات اضطراب و سو مصرف مواد داشته باشند . افراد مبتلا به اختلال دوقطبی که چاق هستند اما پرخوری نمی‌کنند ، بیشتر احتمال دارد مشکلات فیزیکی جدی مثل ورم مفاصل ، دیابت ، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی داشته باشند .
این مطالعه نشان داد که برای زنان بیشتر از مردان با اختلال دوقطبی برای پرخوری یا چاقی مفرط است .
دکتر فرای می‌گوید : " این بیماری پیچیده‌تر است و پس از آن تعریف کنید که چگونه بهترین روش برای درمان افسردگی بیشتر پیچیده است . ما می‌خواهیم با درمان‌ها کار کنیم که مفید باشند اما نه به عنوان اثر جانبی قابل‌توجه ."
محققان از the کلینیک مایو ، یک تلاش مشترک توسط کلینیک مایو ، مرکز Lindner امید ، دانشگاه مینه سوتا و سیستم سلامت کلینیک مایو استفاده کردند . تحقیقات بیشتری برنامه‌ریزی شده‌است تا ببینند آیا پیوند ژنتیکی برای اختلال تغذیه در اختلال دوقطبی وجود دارد یا خیر .
بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی و اختلال تغذیه ، به نظر می‌رسد که جمعیت بسیار بدی از بیماران دو قطبی را تشکیل می‌دهند . دکتر سوزان McElroy ، نویسنده ارشد تحقیقات در مرکز Lindner امید ، می‌گوید : " شناسایی این گروه از بیماران به تعیین علل اساسی اختلال دوقطبی کمک خواهد کرد و منجر به درمان‌های موثرتر و شخصی‌تر خواهد شد ."
این مطالعه توسط خانواده ماریوت انجام شد . همچنین عبارتند از اسکات Crow ، استاد دانشگاه پزشکی مینسوتا ؛ نیکول موری از مرکز Lindner امید ؛ و جوانا Biernacka ، دکتر استیسی Geske ، Alfredo Cuellar ، M.D. ، ، Mohit ، ، M.D. ، ، M.D. ، ، و لیزا سیمور از کلینیک مایو .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.