جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بیماری

جامع ترین سایت روانشناسی

بیماری

۸۸۵ بازديد
مدل‌ها برای سال تولد ، جنسیت فرزند ، سن مادر و پدری ، وضعیت اجتماعی - اجتماعی - اجتماعی و سابقه هر گونه بیماری روانی در خانواده تنظیم شدند .
تعداد نهایی کودکانی که در این مطالعه گنجانده شده‌اند ۹۴۶، ۹۹۴ است . در مجموع ، ( ۳۳ درصد ) قبل از ۱۳ سالگی در معرض مرگ خانوادگی قرار داشتند . از بین افرادی که در طول دوره تحصیلی در معرض هر مرگ قرار گرفتند ، ۱۳۲۳ ( ۰.۴ % ) یک جنون non را ایجاد کردند در حالی که ۵۵۶ ( ۰.۱۷ % ) یک جنون موثر را ایجاد کردند . ۱۱، ۱۱۷ کودک در معرض مرگ از خودکشی ، ۱۵، ۱۸۹ از تصادفات و اکثریت ، ۲۸۰، ۱۷۲ به مرگ ناشی از علل طبیعی قرار داشتند .
خطر ابتلا به روان‌پریشی بعد از قرار گرفتن در دوره قبل از تولد مشاهده نشد . postnatally ، ریسک فزاینده " همه جنون " مربوط به مرگ و میر در خانواده هسته‌ای بود و خطر افزایش میزان مرگ در دوران کودکی در دوران کودکی رخ داد .
خطرات مرتبط با قرار گرفتن در معرض خودکشی در مقایسه با قرار گرفتن در معرض مرگ ناشی از حوادث ناشی از حوادث ناشی از مرگ ناشی از عوامل طبیعی ، بیشتر است .
بزرگ‌ترین خطر در کودکان در سنین ۰ - ۳ سال دیده می‌شود و خطراتی که به عنوان سن قرار گرفتن در معرض خطر قرار دارند ، کاهش می‌یابد .
دو قطبی و حامله
مبدا :
دانشگاه Northwestern
خلاصه :
تحقیقات جدید یکی از اولین نظراتی را ارایه می‌دهد که نشان می‌دهد چگونه تغییرات متابولیسم در طول دوران بارداری اثر یک داروی مصرف‌شده برای درمان اختلال دو قطبی را کاهش می‌دهد . میزان خون این دارو در دوران بارداری کاهش یافت و منجر به بدتر شدن علائم شد . یافته‌های جدید می‌تواند به پزشکان کمک کند تا از حوادث افسردگی و افسردگی قطبی در بیماران باردار خود جلوگیری کنند که برای سلامت مادر و فرزند متولد نشده او خطرناک هستند .
تحقیقات Medicine New یکی از اولین مطالعات عمیق درباره نحوه کاهش تغییرات فیزیولوژیکی در طول دوران بارداری را ارایه می‌دهد که اثرات یک داروی مصرف‌شده برای درمان اختلال دو قطبی را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که زنان نسبت به بخش‌های تکرار شونده آسیب‌پذیر ترند . یافته‌های جدید به روان پزشکان و پزشکان کمک خواهد کرد تا از علایم افسردگی و افسردگی قطبی در دوران بارداری جلوگیری کنند که برای سلامتی مادر و فرزند متولد نشده او خطرناک است .
هنگامی که زنی که اختلال دو قطبی دارد باردار می‌شود ، او و پزشک او اغلب درک می‌کنند که داروهای او به تنظیم نیاز دارد تا از بروز بیماری جلوگیری شود - - خطر بالاتر در دوران بارداری . همچنین اطلاعات و تحقیقات کمی برای هدایت دارو برای داروهای روانی در دوران بارداری وجود دارد .
حدود ۴.۴ میلیون زن در آمریکا اختلال دوقطبی با زنان در سن بارداری دارند که بیش‌ترین شیوع را دارند .
مطالعه جدید نشان می‌دهد که غلظت خون of که عموما ً مورد استفاده قرار می‌گیرد در زنان باردار کاهش می‌یابد . حدود نیمی از زنان در این مطالعه علائم افسردگی آوری را بدتر کرده‌اند زیرا سطح خون lamotrigine کاهش‌یافته است . کاهش میزان مواد مخدر به این دلیل است که زنان سوخت و ساز خود را در دوران بارداری افزایش داده‌اند .
دکتر کریستال کلارک ، استادیار روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی University University ، و روان‌پزشکی در بیمارستان مموریال Northwestern University، می‌گوید : " اکنون پزشکان در واکنش به علائم women's ، دز دارو را تغییر می‌دهند. ما باید دارو درمان آن‌ها را بهینه کنیم تا آن‌ها خوب بمانند ."
کلارک گفت که نتایج مطالعه به پزشکان در درک نحوه افزایش دوز patients در دوران بارداری و سپس کاهش پس از خونریزی برای جلوگیری از سمیت کمک خواهد کرد . دستورالعمل‌های تجویز دارو برای زنان باردار مبتلا به این اختلال نیز گنجانده شده‌است .
این مطالعه در روز یکم ماه نوامبر در نشریه روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد .
depressive قسمت - - برخلاف دیوانه - - به احتمال زیاد در زنان باردار اختلال دو قطبی رخ می‌دهند .
کلارک گفت : " ایمنی جنین در خطر است و زنان باردار که افسرده هستند به احتمال کمتری از خود مراقبت می‌کنند که اغلب منجر به تغذیه ضعیف ، عدم سازگاری با مراقبت‌های پیش از بارداری و انزوا از خانواده و دوستان می‌شود ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.