جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

آزمایشها

جامع ترین سایت روانشناسی

آزمایشها

۸۹۱ بازديد
دکتر سیمونز افزود ، " سطح دقت که ما به دست آوردیم قابل‌مقایسه با آزمایش‌های متعدد دیگری بود که در پزشکی به کار می‌رفت . علاوه بر این، اسکن مغزی برای بیماران بسیار قابل‌قبول است چون اغلب افراد آن را یک آزمایش تشخیصی معمولی می‌دانند ."
دکتر Frangou گفت : " این رویکرد اهمیت ارزیابی بالینی دقیق و اهمیت ایجاد روابط با بیماران را تضعیف نمی‌کند بلکه توجیه زیستی برای نوع تشخیص را فراهم می‌کند . با این وجود ، نتایج ما با آن‌هایی که از آزمایشگاه‌های دیگر می‌آیند ، قاصد یک تغییر عمده به روشی است که ما در زمینه روان‌پزشکی به آن‌ها نزدیک می‌شویم ."
دکتر Frangou اخیرا ً به عنوان رئیس برنامه تحقیقات Psychosis در بخش روان‌پزشکی ژنومیک در گروه روان‌پزشکی مستقر در کوه سینا به کوه سینا پیوسته‌است . یک مرجع پیشرو در تصویربرداری عصبی در اسکیزوفرنی و اختلال دو قطبی ، دکتر Frangou برای تاسیس یک برنامه روانی بالینی و انتقالی استخدام شد . با ایجاد نقاط قوت Mount در تحقیقات بالینی ، هدف از این برنامه ترجمه تحقیقات در زمینه ژنتیک ، تصویربرداری عصبی و neurobiology در آزمایش‌های بالینی و مراقبت‌های بالینی است .
شبکه نورون‌ها در مغز در بیماری‌های روانی دچار اختلال شده‌است .
مبدا :
انجمن علوم عصبی کانادا
خلاصه :
مطالعه شبکه‌های ارتباطی در مغز افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، بیماری دو قطبی و یا افسردگی به محققین اجازه می‌دهد تا درک بهتری از اساس زیستی این بیماری‌های مهم به دست آورند . آن‌ها نشان داده‌اند که شبکه‌های مختلف ، به ویژه در انسان‌ها ، در بیماری‌های روانی مختلف دچار اختلال شده‌اند .
مطالعه شبکه‌های ارتباطی مغز افراد مبتلا به اسکیزوفرنی ، بیماری دو قطبی و یا افسردگی به دکتر پیتر ویلیامسون ، از دانشگاه غربی اجازه می‌دهد تا درک بهتری از اساس زیستی این بیماری‌های مهم به دست آورد . دکتر ویلیامسون و همکارانش نشان داده‌اند که شبکه‌های مختلف ، بویژه در انسان‌ها ، در بیماری‌های روانی مختلف مختل شده‌اند .
این نتایج در جلسه علوم عصبی کانادایی سال ۲۰۱۳ ، جلسه سالانه انجمن علوم عصبی کانادا ( Association - - ) ارائه شد .
قبلا ً، محققان تلاش کرده بودند از رویکردهای ژنتیکی برای کمک به توضیح پایه زیستی بیماری‌های neuropsychiatric استفاده کنند ، اما ژنتیک فقط می‌تواند درصد کمی از موارد را توضیح دهد . امروزه محققان شروع به استفاده از تکنیک‌های تصویربرداری جدید برای مطالعه ارتباطات در مغز بیماران زنده کرده‌اند و این رویکرد تفاوت‌های مهمی بین بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی ، اختلال دوقطبی ، افسردگی و افراد مبتلا به این اختلالات را آشکار کرده‌است .
اختلال دوقطبی و اختلال دوقطبی ، بیماری‌های انسانی منحصر به فردی هستند . اگر چه برخی از مدل‌های حیوانی برای این بیماری‌ها وجود دارند ، اما حیوانات نمی‌توانند این بیماری‌ها را مثل ما تجربه کنند چون آن‌ها فاقد ظرفیت‌های زبانی ما هستند و توانایی نمایش احساسات و ایده‌ها ، خودشان و دیگران در طول زمان . این توانایی‌ها به طور خاص به طور خاص در شبکه‌های عصبی انسان ، مانند شبکه کدگذاری احساسی ، کدگذاری می‌شوند که در اختلالات خلقی ، مانند افسردگی و اختلال دوقطبی ، و شبکه تلاش جهت‌دار که در شیزوفرنی شکست می‌خورد ، مختل می‌شود .
نقل‌قول از دکتر ویلیامسون : " ما به احتمال زیاد تعاملات بسیار پیچیده بین صدها ژن و رویداده‌ای محیطی که زمینه‌ساز اختلالات neuropsychiatric در طول عمرشان هستند را درک نمی‌کنیم . چالش زمان ما یافتن مسیر مشترک این اختلالات است ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.