سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

موش ها

جامع ترین سایت روانشناسی

موش ها

۷۸۶ بازديد
ارتقای نگرش کارکنان و مراقبت از افراد مبتلا به جنون یادگیری الکترونیکی ( آموزش ) , که توسط دانشگاه علوم پزشکی اکستر و کالج کینگ لندن در هم‌کاری با موسسه مراقبت‌های اجتماعی برای برتری انجام شد , در کنفرانس بین‌المللی انجمن آلزایمر به اجرا درآمد . این مطالعه در طی نه ماه توسط ساکنان و پرسنل مراقبت در خانه‌های مراقبت بهداشتی برگزار شد.
مراقبان در یک برنامه یادگیری الکترونیکی با ماژول های کلیدی مبتنی بر آموزش مداوم , با یا بدون نظارت اسکایپ شرکت کردند . آن‌ها نتایج را به مراقبت‌های معمول مقایسه کردند . هر دو گروه درمان به بهبود تندرستی و نگرش کارکنان نسبت به مراقبت متمرکز شده متمرکز شدند . بازوی پشتیبانی اسکایپ ۴ ماه پس از تکمیل آزمایش به بهبود تندرستی ساکن ادامه داد .
جووان فرناندز , از کالج کینگ لندن , که تحقیق را ارائه کرد , گفت : " کارکنان خانه تحت فشار زیادی هستند - - کار واقعا ً سختی است . این یک محیط چالش برانگیز برای ساکنان هر دو ساکن با جنون و کارکنان است . برنامه ما کارکنان مراقبت از زوال را از دید کسانی که در آن زندگی می‌کنند , منتقل کرد . ما یک رویکرد ساده را یافتیم که به عنوان آموزش الکترونیکی , نگرش کارکنان به مراقبت و تندرستی را بهبود می‌بخشد و در نهایت زندگی افراد مبتلا به جنون را بهبود می‌بخشد .
در یک محیط کار متمرکز سنتی , برنامه ما را به یاد طرف انسانی می‌اندازد ; از تجربه کامل زندگی آن‌هایی که با جنون در مراقبت زندگی می‌کنند . "
پروفسور کلایو میره , از دانشگاه علوم پزشکی اکستر , که این تحقیق را رهبری کرد , گفت : " فقط یک لحظه طول می‌کشد تا زندگی را تنها با دو دقیقه تعامل اجتماعی تصور کنید . قبول این امر تبعیض علیه افراد مبتلا به جنون است . ما باید سریعا ً کار کنیم . بیشتر برنامه‌های آموزش خانگی مبتنی بر شواهد نیستند . ما می‌دانیم که برنامه ما در طولانی‌مدت کار می‌کند و اکنون می‌دانیم که این برنامه از راه دور انجام می‌شود . ما اکنون باید این را به خانه‌های مراقبت بپردازیم . "
کارکنان مراقبت مراقبت را تماشا کنید که در مورد تجربه آموزش ببینند :
مطالعه رانندگی طبیعی رفتار خود تنظیمی را در بیماری آلزایمر اولیه بررسی می‌کند.
منبع :
مطبوعات
خلاصه :
رانندگی یک کار پیچیده است که شامل توانایی‌های ادراکی , حرکتی و شناختی است . این توانایی‌ها ممکن است تحت‌تاثیر بیماری آلزایمر زودرس قرار گیرند . با این حال , آن‌ها به دلیل کمبود در خودآگاهی که از درک مشکلات رانندگی و سازگاری با آن جلوگیری می‌کند , به مدت بیش از افراد با سایر سندرم‌های جنون به رانندگی ادامه می‌دهند .
رانندگی یک کار پیچیده است که شامل توانایی‌های ادراکی , حرکتی و شناختی است . این توانایی‌ها ممکن است تحت‌تاثیر بیماری آلزایمر زودرس قرار گیرند . با این حال , آن‌ها به دلیل کمبود در خودآگاهی که از درک مشکلات رانندگی و سازگاری با آن جلوگیری می‌کند , به مدت بیش از افراد با سایر سندرم‌های جنون به رانندگی ادامه می‌دهند . هدف از مطالعه آزمایشی این بود که رفتار خود تنظیمی افراد سالمند را با استفاده از روش رانندگی طبیعی بررسی کند .
به منظور بررسی رانندگان جدید و سالم , دستگاه ضبط تصویری پشت آینه جلوی دید هر وسیله نقلیه قرار گرفت . بیست بیمار مبتلا به آلزایمر مرحله اول و بیست و یک بزرگ‌سال سالم در این مطالعه شرکت کردند . دو روانشناس متخصص عملکرد رانندگی را با استفاده از یک مقیاس ارزیابی رانندگی طبیعی طراحی‌شده ارزیابی کردند , توجه ویژه‌ای به رفتار خود تنظیمی ( ظرفیت برای انطباق با سرعت رانندگی , احترام به فواصل ایمن , خطوط تغییر به درستی , و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده یا برنامه‌ریزی ) داشتند . تمام حوادث مهم ایمنی ( تصادف , نزدیک تصادف , حادثه ) نیز ثبت شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.