دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

تشریح

جامع ترین سایت روانشناسی

تشریح

۸۶۸ بازديد
" بس فراست " , استادیار سیستم‌های سلول و تشریح و عضو موسسه سان آنتونیو در سن آنتونیو می‌گوید : بیان محدود ژن‌ها که رتروترانسپوزون‌ها dna را می‌سازند , عناصر ژنی هستند که خود را کلون کرده و نسخه‌های آن‌ها را به نقطه جدیدی منتقل می‌کنند.
شبنم گفت : " ما می‌دانیم که این ژن‌ها در سطوح بالاتری در مدل مگس سرکه کپی می‌شوند . " و ما می‌دانیم که می‌توانیم این کار را با دادن این دارو متوقف کنیم . "
تصور می‌شود که فعالیت کپی - و چسباندن اثری است که از تجمع پروتئین تاو پیروی می‌کند . در نهایت در دوره بیماری نورون‌ها می‌میرند .
فراست گفت : " تاو سمی می‌تواند وجود داشته باشد, اما اگر ما این دارو را بدهیم و فعالیت عنصر متحرک را مسدود کنیم, کافی است تا میزان سلول‌های مغزی که در مدل پرواز می‌میرند را کاهش دهیم . "
محققان مطالعه خواهند کرد که آیا این دارو می‌تواند همان تاثیر را در یک فرد انسانی داشته باشد . آن‌ها سرنخی دارند .
فراست فراست گفت : " ما می‌خواستیم بدانیم که آیا فعالیت عنصر متحرک مربوط به یک نیروی انسانی است یا خیر , بنابراین اطلاعات به‌دست‌آمده از یک برنامه دولتی - خصوصی به نام تسریع مشارکت داروها را تحلیل کردیم . "
عناصر قابل انتقال در سطوح بالاتری از داده‌های به‌دست‌آمده از نمونه‌های انسانی بیماری آلزایمر و دیگر افراد مبتلا به فلج مغزی پیشرونده بیان شدند . این بیان ژن اولین گام قبل از وقوع فعالیت رونویسی است و بیشتر مورد مطالعه قرار می‌گیرد .
این تیم معتقد است که مگس میوه و یافته‌های انسانی نه تنها به بیماری آلزایمر بلکه به تمامی بیماری‌های کم‌تر شناخته‌شده مرتبط است .
مگس میوه معمولی در حدود سه روز زندگی می‌کند . فراست گفت که این مدل در حدود ۱۰ تا ۷ روز زندگی می‌کند و محققان مرگ سلول‌های مغز را در حدود سه روز می‌بینند .
موسسه ملی بیماری‌های نورولوژیک و سکته مغزی ( nih ) از موسسه ملی بیماری‌های نورولوژیک و سکته مغزی حمایت می‌کند .
دانشمندان ارتباط جدید بین بو و حافظه را کشف کردند
یافته‌ها فرصت‌هایی را برای آزمایش بویایی بهبود یافته در تشخیص بیماری آلزایمر ارائه می‌دهد .
منبع :
دانشگاه تورنتو
خلاصه :
آن‌ها مکانیزمی را شناسایی کرده‌اند که به مغز اجازه می‌دهد تا تجربیات حسی زنده را از حافظه بازسازی کند , و نور را روشن کند که چگونه خاطرات غنی حسی در مغز ما ایجاد و ذخیره می‌شوند . با استفاده از بویایی به عنوان یک مدل , یافته‌ها دیدگاه جدیدی را در مورد چگونگی بازنمایی حواس در حافظه ارائه می‌کند و می‌تواند توضیح دهد که چرا از دست دادن توانایی بویایی به عنوان نشانه اولیه بیماری آلزایمر شناخته شده‌است .
در دانشگاه تورنتو , سازوکاری شناسایی شده‌است که به مغز اجازه می‌دهد تا تجربیات حسی زنده را از حافظه بازسازی کند , و روشن کند که چگونه خاطرات غنی حسی در مغز ما ایجاد و ذخیره می‌شوند .
با استفاده از بویایی به عنوان یک مدل , یافته‌ها دیدگاه جدیدی را در مورد چگونگی بازنمایی حواس در حافظه ارائه می‌کند و می‌تواند توضیح دهد که چرا از دست دادن توانایی بویایی به عنوان نشانه اولیه بیماری آلزایمر شناخته شده‌است .
یکی از نامزدهای دکترا در دپارتمان بیولوژی سلولی و بیولوژی دانشکده هنر و علوم , در دانشگاه علوم و علوم , می‌گوید : " یافته‌های ما برای اولین بار نشان می‌دهند که چگونه بوی ما در زندگی ما باز شده‌است . "
" به عبارت دیگر , ما کشف کرده‌ایم که چگونه می‌توانید بوی پای اپل را به یاد آورید . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.