سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

بویایی

جامع ترین سایت روانشناسی

بویایی

۸۲۶ بازديد
این تیم متوجه شد که فنوتیپ غیر خوراکی میکروگلیا در جسم مخطط و کورتکس با کمکی که ژن‌های درگیر در خوردن در خلیج را نگه می‌دارد تشکیل می‌شود . اما اگر غیرفعال شود , رفتار تغذیه‌ای میکروگلیا در غیاب سلول یا اجسام در حال مرگ روشن می‌شود . میکروگلیا به نورون‌های سالم تبدیل می‌شود و تغییرات فراوانی در بیماری‌های نورودژنراتیو ایجاد می‌کند .
تحقیقات ما نشان می‌دهد که رفتار تغذیه‌ای میکروگلیا به تنظیم دقیق نیاز دارد و اگر عواملی وجود داشته باشند که با این مکانیزم‌ها تداخل داشته باشند , می‌تواند برای نورون‌ها خطرناک باشد . ام . " کار ما ممکن است به محدود کردن عوامل محیطی موثر بر مکانیسم‌های اپی ژنتیکی مانند استرس و تغییرات در متابولیسم کمک کند . "
شیفر شافر اضافه می‌کند : " احتمال وجود تفاوت‌های منطقه‌ای در عملکرد میکروگلیا می‌تواند زمینه‌ساز برخی از حساسیت خاص ناحیه مغزی به بیماری‌های نورودژنراتیو باشد . " " همچنین این احتمال را افزایش می‌دهد که " تربیت میکروگلیا " ممکن است به ایجاد شرایطی کمک کند که فعالیت‌های پاک‌سازی میکروگلیا را بدون آسیب رساندن به نورون‌ها پشتیبانی می‌کند . "
مطالعه پیشنهاد می‌کند که بارداری و تاریخ باروری ممکن است بر ریسک جنون تاثیر بگذارد .
به علاوه , این حرکت برای بررسی اثر درمانی هورمونی بر روی شناخت
منبع :
انجمن آلزایمر
خلاصه :
تحقیقات جدید تفاوت‌های جنسی مرتبط با بیماری آلزایمر و آلزایمر در طول زندگی را برجسته می‌کند , از جمله اولین مطالعه بزرگ مقیاس تاریخ باروری و خطر جنون در زنان .
تحقیقات گزارش‌شده در کنفرانس بین‌المللی انجمن آلزایمر در شیکاگو , تفاوت‌های جنسی مرتبط با بیماری آلزایمر و آلزایمر در طول زندگی را برجسته کرد , از جمله اولین مطالعه بزرگ مقیاس تاریخ باروری و خطر جنون در زنان .
نتایج جدید حاکی از آن است که :
ارتباط بین ریسک جنون و تعداد فرزندان , تعداد سقط‌جنین , سن در اولین دوره قاعدگی و دوره باروری ( سال بین اولین دوره قاعدگی و یائسگی ) .
در یک مطالعه جداگانه , همبستگی بین ماه‌های تجمعی بارداری و خطر آلزایمر مشاهده شد .
تفکر دوباره فکر می‌کند که هورمون‌درمانی به طور منفی بر شناخت تاثیر می‌گذارد .
نیاز به استانداردهای مبتنی بر جنسیت برای ارزیابی شناختی , برای بهبود تشخیص زودرس در زنان .
بسیاری از زنان مبتلا به آلزایمر یا دیگر زنان مبتلا به آلزایمر هستند ; تقریبا ً دو سوم از آمریکایی‌ها مبتلا به آلزایمر هستند . " بنا به گفته انجمن آلزایمر , آمار و آمار بیماری آلزایمر , از 18 / 1 میلیون سال سن افراد بالغ یا مسن‌تر با آلزایمر در ایالات‌متحده , 53 میلیون نفر زن هستند .
تعدادی از دلایل بیولوژیکی و اجتماعی بالقوه برای زنان بیشتر از مردان وجود دارد . دیدگاه غالب این است که زنان بیش از مردان زندگی می‌کنند و سن بالاتر بزرگ‌ترین عامل خطر برای آلزایمر است . با این حال , برخی تحقیقات نشان می‌دهند که خطر برای توسعه آلزایمر می‌تواند برای زنان به دلیل تنوع زیستی یا ژنتیکی یا حتی تجربیات مختلف زندگی مانند تحصیلات , شغل و یا میزان بیماری‌های قلبی بیشتر باشد .
او افزود : " تحقیقات بیشتری در این زمینه مورد نیاز است , چون داشتن درک بهتر از عوامل خطر خاص جنسی در طول عمر می‌تواند به ما کمک کند تا کشف کنیم و در نهایت از استراتژی‌های پیش‌گیری ویژه برای جمعیت‌های مختلف افراد مبتلا به آلزایمر و سایر افراد استفاده کنیم . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.