پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

بهداشت

جامع ترین سایت روانشناسی

بهداشت

۸۵۵ بازديد
او بر ماهیت مشارکتی کار تاکید کرد و به اهمیت بسیاری از حوزه‌های مختلف مهارت اشاره کرد . برای مثال , این پروژه شامل پردازش داده‌های بزرگ توسط کریستوفر کلی از بخش علوم اعصاب و علوم اعصاب و کمک‌های از آزمایشگاه تحلیل تصویری ویرجینیا و آزمایشگاه تحلیل تصویری در uva بود. سایر کمک‌های مهم از سوی مرکز بهداشت عمومی ( uva ) , بخش جراحی اعصاب و اعصاب a و b ( uva ) منتشر شد . دپارتمان مهندسی بیوپزشکی , هم‌کاری مشترک دانشکده پزشکی و دانشکده پزشکی uva است . او گفت : " این نمونه دیگری از چگونگی انجام تحقیقات امروز در یک مکان و یک آزمایشگاه است . "
موسسه ملی بهداشت موسسه ملی بهداشت تحت حمایت موسسه ملی بهداشت و درمان قرار گرفت , کمک‌هزینه درمان آلزایمر , بنیاد سرگرمی ; بنیاد خانواده اونز . بنیاد خانواده مک گری , و انجمن سرطان آمریکا , اعطای کمک‌هزینه تحصیلی .
ریسک بیماری آلزایمر تحت‌تاثیر کبد , رژیم غذایی قرار دارد
تحقیقات نشان می‌دهد که کبد می‌تواند با شکست در تامین چربی‌های کلید به مغز , به خطر آلزایمر کمک کند .
منبع :
دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا
خلاصه :
براساس تحقیقات جدید , کاهش سطح بیماری آلزایمر با افزایش خطر بیماری آلزایمر همراه است .
براساس تحقیقات جدید که در این هفته در کنفرانس بین‌المللی انجمن آلزایمر به نام میتچل a . او استاد رشته روان‌پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا است .
لیپوپروتئین ها در کبد ایجاد می‌شوند و از طریق جریان خون به شکل لیپوپروتئین ها پراکنده می‌شوند و همچنین کلسترول و سایر چربی‌ها را به بدن و بافت‌های بدن از جمله مغز منتقل می‌کنند . لا وبر , و کنسرسیوم چند سازمانی آلزایمر به رهبری ریما اف . در دانشکده پزشکی دانشگاه دوک سه شاخص برای اندازه‌گیری میزان این لیپیدها در ارتباط با شناخت ایجاد شده‌است تا مشخص شود که آیا سطوح کاهش‌یافته جریان خون با افزایش خطر بیماری آلزایمر , اختلال شناختی خفیف ( mci ) , کارکرد شناختی کلی و / یا سایر بیومارکرهای در بیماری آلزایمر ارتباط دارد . سه شاخص اندازه‌گیری شده عبارت بودند از : نسبت‌های جایگزینی به یکدیگر ; نسبت‌ها به صورت نزدیک به یکدیگر , چربی معمولی و ترکیبی از این دو مقدار .
مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به آلزایمر , mci , و بیمارانی که از لحاظ شناختی طبیعی بودند , انجام شد .
این گروه مشاهده کرد که مقادیر پایین این شاخص‌ها با احتمال بالای بیماری آلزایمر ارتباط دارد . الگوی مشابهی با mci و cn مشاهده شد . همچنین برخی از کاهش سطح پروتئین تاو با افزایش سطح پروتئین تاو در مغز , نشانگر بیماری آلزایمر ارتباط داشت .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.