جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

بهداشت ها

جامع ترین سایت روانشناسی

بهداشت ها

۸۹۱ بازديد
" در حال حاضر درمان‌های تجویز شده برای تهییج در آلزایمر در همه کار نمی‌کند و وقتی آن‌ها کار می‌کنند این اثر کوچک است و خطر عوارض جانبی مضر از جمله افزایش خطر مرگ را افزایش می‌دهد . در نتیجه , نیاز مبرمی به گزینه‌های پزشکی ایمن‌تر وجود دارد . " این یافته‌ها نشان می‌دهد که ماساژ درمانی ممکن است یک درمان موثر برای تهییج باشد ; با این حال , خطر آرام‌سازی باید به دقت بررسی شود . یک آزمایش بالینی بزرگ‌تر به ما این امکان را می‌دهد که یافته‌های خود را در مورد چگونگی موثر و بی‌خطر بودن درمان برای آلزایمر تایید کنیم . "
توجه : ماریجوانا توسط fda برای درمان یا مدیریت بیماری آلزایمر و یا سایر بیماری‌ها تایید نشده است . همان طور که استفاده از ماری‌جوانا کم‌تر می‌شود , مهم است که به این نکته اشاره کنیم که بیشتر مصرف آن در افراد مبتلا به آلزایمر و یا افراد دیگر ناشناخته است .
ماری‌جوانا اساسا ً یک داروی تست نشده در آلزایمر است . در حال حاضر هیچ یک از داده‌های آزمایشی مقاوم و سازگار با استفاده از ماری‌جوانا برای درمان بیماری آلزایمر یا مسایل مربوط به آن وجود ندارد . انجمن آلزایمر بر این باور است که تحقیقات بیشتر در این زمینه لازم است .
نورپردازی ممکن است باعث بهبود خواب , خلق و رفتار در افراد مبتلا به آلزایمر شود .
بسیاری از افراد مبتلا به بیماری آلزایمر و سایر افراد دچار اختلال در الگوهای خواب , بی‌خوابی و خواب‌آلودگی روزانه هستند . ماریانا g . دکترا , مدیر مرکز تحقیقات نورپردازی در موسسه پلی‌تکنیک زوریخ در (تروا ), ny , و همکارانش تست کردند که آیا یک سیستم نورپردازی سفارشی می‌تواند به بهبود خواب , خلق و رفتار افراد مبتلا به بیماری آلزایمر در خانه‌های سالمندان کمک کند .
رب .
برای آزمون این فرضیه , در طول یک دوره چهار هفته‌ای , مداخله روشنایی در مناطقی صورت گرفت که ساکنان خانه‌های سالمندان اکثریت ساعات بیداری خود را گذراندند و از زمان بیدار ماندن در این مطالعه باقی ماندند . ~~~ در این مطالعه , ساکنان شهر نیویورک در محدوده شهر نیویورک , شهر, vt , و جنوب در این مطالعه شرکت کردند .
شرکت کنندگان در این مطالعه دوره‌های متناوب نورپردازی را تجربه کردند که به مدت چهار هفته ( مطالعه کوتاه‌مدت ) و شش ماه ( مطالعه طولانی‌مدت ) , دوره‌های چهار هفته‌ای متوالی با فواصل ۴ هفته‌ای انجام می‌شد . معیار شبانه‌روزی ( cs ) که توسط مرکز تحقیقات نورپردازی تهیه شده‌است , یک منبع نور را برای تحریک سیستم شبانه‌روزی , که با ظرفیت آن برای جلوگیری از تولید هورمون ملاتونین هورمون ملاتونین ( یک شاخص ثابت در سیستم شبانه‌روزی ) پس از یک تماس یک ساعته اندازه‌گیری می‌شود , مشخص می‌کند .
هر دو بازوی مطالعه از یک میز نور led یا نورپردازی اتاق مجزا برای ارائه مداخله استفاده می‌کردند , بسته به جایی که شرکت کنندگان اکثریت وقت خود را صرف کردند . از نورسنج دوربین برای اندازه‌گیری نوردهی ‌های نوری دریافت‌شده در چشمان شرکت کنندگان استفاده شد . اضطراب و هیجان خواب با استفاده از پرسشنامه‌های استاندارد سنجیده شد .
با توجه به مداخله نورپردازی , محققان دریافتند که شرکت کنندگانی که محرک حساس شبانه‌روزی را تجربه کرده‌اند , کاهش معناداری در اختلال خواب , افسردگی و اضطراب نشان دادند . اثرات مثبت مشاهده‌شده در مطالعه کوتاه‌مدت به بهبود در طول مطالعه طولانی‌مدت ادامه یافت .
ماورا النهر : کشف اثر و مضرات z - داروها برای اختلال خواب
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.