جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آلزایمری

جامع ترین سایت روانشناسی

آلزایمری

۸۴۶ بازديد
چگونه مغز خود را تمیز می‌کند
معلوم می‌شود که رگ‌های خونی که مدت‌ها است وجود ندارند , برای توانایی مغز در تمیز کردن خود ضروری هستند . کار جدید محققان تصویری کامل از نقش این مخازن و اهمیت فوق‌العاده آن‌ها برای عملکرد مغز و پیری سالم به ما می‌دهد .
پس از آن , رئیس دپارتمان علوم اعصاب a و مدیر مرکز آن به عنوان عامل ایمنی‌شناسی مغزی , و همکارانش توانستند از ترکیبی برای بهبود جریان ضایعات در مغز موش‌های پیر استفاده کنند . عروق بیشتر و بهتر شدند و اثر مستقیم بر توانایی موش‌ها در یادگیری و به خاطر سپردن داشت . او گفت : " این اولین بار است که ما می‌توانیم در واقع توانایی شناختی در یک موش پیر را با هدف قرار دادن رگ‌های لنفاوی در اطراف مغز افزایش دهیم . " " به خودی خود , فوق‌العاده هیجان‌انگیز است , اما پس از آن گفتیم , اگر این مورد باشد , چه اتفاقی در آلزایمر می‌افتد ? "
محققان مشخص کردند که مانع از بدتر شدن تجمع پلاک‌های آمیلوئیدی مضر در مغز که با آلزایمر در ارتباط هستند . این امر ممکن است به توضیح تجمع این پلاک‌ها در افراد کمک کند که علت آن شناخته‌نشده است . " در بیماری آلزایمر یک درصد از موارد فامیلی نیستند , بنابراین واقعا ً مهم است که چه تغییراتی در پیری رخ می‌دهد که منجر به این بیماری می‌شود . " "
او گفت : " آنچه واقعا ً جالب بود این بود که با وخیم‌تر شدن پاتولوژی , در واقع شبیه چیزی است که ما در نمونه‌های انسانی از نظر همه این تجمع پروتئین آمیلوئید در مغز و مننژها مشاهده می‌کنیم . " با کاهش عملکرد غده لنفاوی, مدل موشی را بیشتر شبیه پاتولوژی انسان کرد . "
درمان - - یا پیش‌گیری - - آلزایمر
امروزه محققان برای بهبود عملکرد رگ‌های لنفاوی در افراد تلاش خواهند کرد . ( سی ان ان ) برای کشف کاربردهای کلینیکی بالقوه اکتشافات خود , قراردادی را با شرکت " سلامت روان " امضا کرد . وی همچنین به این نکته اشاره کرد که توسعه روشی برای تعیین اینکه رگ آئورت شکمی چگونه در افراد کار می‌کند , مهم است .
محققان بر این باورند که بهترین راه برای درمان آلزایمر , ترکیب آن با سایر رویکردها می‌باشد . آن‌ها گفتند که بهبود جریان از طریق سیاهرگ‌های مننژی مننژی ممکن است حتی بر برخی از موانعی غلبه کند که قبلا ً درمان‌های نویدبخش را محکوم کرده‌اند و آن‌ها را از توده زباله به کلینیک منتقل می‌کنند .
با این حال , ممکن است کشف جدید راهی برای دفع شروع بیماری آلزایمر داشته باشد که درمان‌های غیرضروری هستند - - برای به تاخیر انداختن آن فراتر از طول عمر انسان فعلی .
او گفت : " حذف آلزایمر ممکن است بسیار دشوار باشد , اما شاید ما قادر به حفظ عملکرد بسیار بالای این عروق لنفاوی برای به تاخیر انداختن شروع آن به سن خیلی قدیمی باشیم . " " من صادقانه معتقدم که پایین جاده , ما می‌توانیم نتایج واقعی را ببینیم . "
یافته‌های منتشر شده
محققان یافته‌های خود را در طبیعت منتشر کرده‌اند . این نویسنده اولین نویسنده این مقاله است . این تیم همچنین شامل د . چیس , کاترین ام . دیگری , سونا , سونا , سونا , 1991 . پاول , وندی بیکر , کری بای , رابین بای , ترانه هو , استفن s . ریچ , jennifer m . امان , ام . خانم لوپز , کریستوفر سی . , and scott t . م .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.