سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

آلزایمر

جامع ترین سایت روانشناسی

آلزایمر

۸۲۷ بازديد
نتایج نشان داد که رفتار خود تنظیمی در بیماران مبتلا به آلزایمر نسبت به رانندگان مسن سالم ضعیف‌تر است . خود تنظیمی پایین نشان‌دهنده ظرفیت کاهش‌یافته برای انطباق سرعت رانندگی , اطمینان از فواصل ایمن , خطوط تغییر , و پیش‌بینی مناسب یا اقدامات برنامه‌ریزی است . علاوه بر این , بیماران ad دو برابر بسیاری از حوادث بحرانی به عنوان رانندگان مسن سالم تجربه کرده‌اند . چندین مطالعه رانندگی طبیعی نشان داده‌اند که تعداد رویداده‌ای بحرانی با خطر تصادف همراه است . جالب است که دو سوم وقایع بحرانی " بی‌خبر " در نظر گرفته شدند , که به این معنی است که راننده در طول رویداد بحرانی هیچ واکنش مشخصی نشان نمی‌دهد . بیماران ad که بدترین وضع خود را نشان می‌دادند بیش‌ترین وقایع را داشتند . این رابطه بین تعداد زیادی از وقایع بحرانی و رفتار خود تنظیمی ضعیف‌تر نشان داده نشده است .
یکی از محدودیت‌های این مطالعه اندازه نمونه است . با این حال مطالعات مربوط به رانندگی طبیعی معمولا ً کم است . افزون بر آن, محققان بر خلاف بسیاری از مطالعات پیشین که تنها نمونه‌های ضبط‌شده را تحلیل کردند , ثبت کامل هر شرکت‌کننده را در نظر گرفتند . بازرسان ممکن است از یک روش آنالیز خودکار استفاده کنند , مانند آن‌هایی که در مطالعات رانندگی طبیعی اخیر مورد استفاده قرار گرفته بودند که به طور فعال از نتایج عینی استفاده می‌کردند که متکی بر ارزیاب‌ها نیستند . با این حال , از آنجا که تشخیص اتوماتیک بر مبنای پاسخ‌های رفتاری و حالات چهره انجام می‌شود , حوادث بحرانی متعددی , به ویژه رویداده‌ای بحرانی , که هیچ واکنش رفتاری قابل‌مشاهده نیست , بدون توجه باقی می‌ماند .
استقرار آینده سیستم‌های کمکی در وسایل نقلیه باید به طور خاص اجزای تاکتیکی را هدف قرار دهد تا رانندگان از کمبود شناختی رنج ببرند . مطالعه چگونگی درک این سیستم‌ها توسط رانندگان مسن جالب خواهد بود . سیستم‌های تست را می‌توان توسط تولید کنندگان در شبیه‌ساز سوق داد .
کشف مغز می‌تواند عوارض وحشتناک پیری را از ذهن براند
سیستم معیوب دچار نقص در آلزایمر , کاهش حافظه مربوط به سن - - و می‌تواند ثابت باشد
منبع :
سیستم بهداشت ویرجینیا
خلاصه :
رگ‌های پیر که مغز و سیستم ایمنی را به هم متصل می‌کنند نقش حیاتی در بیماری آلزایمر و کاهش توانایی شناختی دارند که با گذشت زمان صورت می‌گیرد . با بهبود عملکرد رگ‌های لنفاوی , دانشمندان توانایی یادگیری و بهبود حافظه موش‌های پیر را افزایش داده‌اند . این کار ممکن است به پزشکان یک مسیر کاملا ً جدید برای درمان یا پیش‌گیری از بیماری آلزایمر , کاهش حافظه مربوط به سن و بیماری‌های دیگر بدهد .
رگ‌های پیر که مغز و سیستم ایمنی را به هم متصل می‌کنند نقش حیاتی در بیماری آلزایمر و کاهش توانایی شناختی دارند که با گذشت زمان صورت می‌گیرد . دانشمندان دانشگاه ویرجینیا با بهبود عملکرد رگ‌های لنفاوی , توانایی یادگیری و بهبود حافظه موش‌های پیر را افزایش داده‌اند . این کار ممکن است به پزشکان یک مسیر کاملا ً جدید برای درمان یا پیش‌گیری از بیماری آلزایمر , کاهش حافظه مربوط به سن و بیماری‌های نورودژنراتیو دیگر بدهد .
این تحقیق آخرین تحقیقاتی است که از آزمایشگاه تحقیقات پیشرو انجام شده‌است . این کشف , عناوین خبری را در سراسر جهان منتشر کرد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان سال شناخته شد , اما هنوز پیدا کردن تازه تیم او را مهم‌ترین آن‌ها می‌داند . او گفت : " وقتی که موش‌های پیر به طور طبیعی پیر می‌شوند و باعث می‌شوند آن‌ها یاد بگیرند و به یاد داشته باشند, این واقعا ً هیجان‌انگیز است . " " اگر بتوانیم موش‌های پیر را بهتر یاد بگیریم, این به من می‌گوید که کاری وجود دارد که بتوان انجام داد . من واقعا ً خوشبین هستم که روزی می‌توانیم با سن خیلی خیلی خیلی قدیمی زندگی کنیم و آلزایمر را توسعه ندهیم . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.