پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

کشت سلولی

جامع ترین سایت روانشناسی

کشت سلولی

۸۱۱ بازديد
این مطالعه نشان داد که بیش از 4 / 57 درصد از زمان , افراد با کاهش نمره درد یا کاهش بیشتر درد , سردرد را از شدید به خفیف , متوسط تا خفیف , خفیف تا خفیف کاهش دادند . حدود ۷۵ درصد از زمان شرکت کنندگان تاثیر متوسطی را گزارش کردند .
در این گزارش آمده‌است : " مهم است که توجه داشته باشید که شرکت کنندگان می‌دانستند که درمان و پلاسبو وجود ندارد , هر چند آزمایش‌ها کنترل‌شده با دارونما نشان داده‌اند که آسپرین وریدی در میگرن حاد موثر است . " یافته‌های ما منجر به تحقیقات بیشتر در مورد استفاده از آسپرین برای سردرد شدید یا میگرن می‌شود . "
اثرات جانبی آسپیرین شامل سوزش معده , تهوع , استفراغ , خونریزی , بدتر شدن آسم , اختلال در کلیه و خارش است .
شروع سر برای مبتلایان به میگرن
منبع :
وب‌گاه رسمی
خلاصه :
درمان روان‌شناختی میگرن منجر به افزایش اعتماد به نفس در توانایی خود در کنترل علایم خود می‌شود . براساس یک مطالعه جدید , برای مبتلایان به میگرن شدید , درمان‌های روان‌شناختی مزایای درمان دارویی را ایجاد می‌کنند . مقایسه اثرات ترکیب‌های مختلف درمان برای درمان میگرن شدید با یا بدون مدیریت رفتاری نشان می‌دهد که بیمارانی که برنامه مدیریت رفتاری را در کنار درمان دارویی دریافت می‌کنند به طور قابل‌توجهی در توانایی خود در استفاده از مهارت‌های رفتاری برای مدیریت موثر میگرن اعتماد به نفس دارند .
درمان روان‌شناختی میگرن منجر به افزایش اعتماد به نفس در توانایی خود در کنترل علایم خود می‌شود .
برای مبتلایان به میگرن شدید , درمان‌های روان‌شناختی بر فواید درمان دارویی استوار است . طبق مطالعه جدیدی که توسط الیزابت سنگ و دکتر کنت هال روید از دانشگاه اوهایو در مقایسه با اثرات ترکیب‌های مختلف درمان برای درمان میگرن شدید با یا بدون مدیریت رفتاری انجام می‌شود , نشان می‌دهد که بیمارانی که برنامه مدیریت رفتاری را در کنار درمان دارویی دریافت می‌کنند , به طور قابل‌توجهی در توانایی خود برای استفاده موثر از میگرن اعتماد به نفس دارند . و تعجب‌آور این است که افزایش اعتماد به نفس در توانایی‌های خود مدیریتی در میان کسانی است که احساس می‌کنند کنترل کمی بر وضعیت خود قبل از شروع درمان دارند . یافته‌های این مقاله به صورت آنلاین در مجله مجلات پزشکی اسپرینگر منتشر شده‌است .
سنگ و سنگ نیز داده‌ها را برای شرکت کنندگان در درمان سردردهای میگرنی شدید بررسی کردند . برنامه‌های درمانی شامل درمان دارویی حاد برای همه , با مسدود کننده‌های β - مسدود کننده و یا دارونما - هر یک با یا بدون مدیریت رفتاری میگرن بودند . برنامه مدیریت میگرن رفتاری شامل تظاهرات از مهارت‌های مدیریت میگرن در طول ۴ ویزیت در درمانگاه بود که توسط شرکت کنندگان در جلسات نوار صوتی , نوار صوتی و تمرین هدایت می‌شد .
تجزیه و تحلیل آن‌ها نشان داد که اضافه کردن مدیریت رفتاری میگرن به درمان دارویی به طور چشمگیری اعتماد شرکت کنندگان به توانایی خود در مدیریت موثر میگرن را به تنهایی افزایش می‌دهد . مدیریت رفتاری همچنین باور شرکت کنندگان را افزایش می‌دهد که میگرن می‌تواند تحت‌تاثیر رفتار خود فرد قرار بگیرد و باور کند که میگرن در درجه اول تحت‌تاثیر شانس یا سرنوشت است .
نویسندگان نتیجه می‌گیرند : " تحلیل اکتشافی ما یک پیام خوش بینی ارائه می‌کند : مداخلات روان‌شناختی کوتاه‌مدت برای مدیریت میگرن می‌تواند به طور موثر اعتماد به نفس را در مدیریت خود افزایش دهد و می‌تواند طولانی‌مدت باشد . مداخلات روان‌شناختی , درمان دارویی را افزایش داده و شرکت کنندگان را قادر می‌سازد تا با استفاده از مهارت‌های رفتاری برای مدیریت میگرن , نقش فعال ‌تری در درمان خود داشته باشند.
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.