چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فعالیتها

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیتها

۸۹۵ بازديد
مطالعه یافته‌است که مبتلایان به میگرن که سو استفاده از دوران کودکی را تجربه کرده‌اند , خطر بیشتری برای بیماری‌های قلبی و عروقی دارند .
منبع :
جامعه سردرد آمریکا
خلاصه :
به گفته دانشمندان , مبتلایان به میگرن که سو استفاده و بی‌توجهی به کودکان را تجربه می‌کنند , خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی از جمله سکته و انفارکتوس قلبی را در میان سایرین دارند .
مبتلایان به میگرن که سو استفاده و بی‌توجهی به کودکان را تجربه می‌کنند , خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی از جمله سکته و انفارکتوس قلبی را در میان سایرین دارند .
در یک مطالعه مقطعی , به بررسی رابطه خطی بین ریسک سکته مغزی , سکته مغزی گذرا ( tia ) , سکته مغزی گذرا ( tia ) , mi , یا همه این پیامدها و تعداد کل سو استفاده آن‌ها به عنوان کودکان ( جسمی , عاطفی یا جنسی , یا غفلت عاطفی یا عاطفی ) پرداخته شده‌است . )
بیماران در این مطالعه پرسشنامه‌ای الکترونیکی را تکمیل کردند که اطلاعات مربوط به سن , جنس , نژاد , بالاترین سطح تحصیلات , شاخص توده بدنی , وضعیت سیگار کشیدن, سابقه بدرفتاری در دوران کودکی و عوامل خطر ابتلا به پرفشاری خون , دیابت , چاقی و آپنه انسدادی خواب را تکمیل کردند . ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش عبارت بودند از : 1 .
ریخته‌اند . سی ان ان, md , از دانشگاه کالج پزشکی تولدو , که این تیم را از مراکز عصب‌شناسی و عصب‌شناسی در کانادا و کانادا هدایت کرد . " کاره‌ای دیگر ارتباطی بین بدرفتاری و میگرن در دوران کودکی نشان داده‌اند و اکنون می‌دانیم که این افراد بالغ در معرض خطر بیشتری از بیماری‌های قلبی و عروقی و عروقی هستند .
دیوید تته , رئیس اداره مبارزه با میگرن , گفت : " این تیم‌ها پیشتاز در درک رابطه بین تجربیات منفی دوران کودکی و میگرن هستند . " این مطالعه با هدف تعیین ارتباط بین میگرن , وضعیت تاهل , بدرفتاری در دوران کودکی و خطر بیماری‌های شغلی انجام شد . "
محرومیت از خواب rem نقشی در میگرن مزمن دارد.
منبع :
جامعه سردرد آمریکا
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که محرومیت از خواب منجر به تغییراتی در سطوح پروتئین‌های کلیدی می‌شود که رویداده‌ای دخیل در پاتولوژی زمینه‌ای میگرن را تسهیل می‌کنند .
دانشمندان می‌گویند که مطالعات جدید نشان می‌دهد که محرومیت از خواب منجر به تغییراتی در سطوح پروتئین‌های کلیدی می‌شود که رویداده‌ای دخیل در پاتولوژی اساسی میگرن را تسهیل می‌کنند.
پل آل . دانه‌ام و گروهش در دانشگاه ایالتی میسوری به دنبال درک مکانیسم‌هایی هستند که اختلال خواب باعث افزایش خطر میگرن می‌شود و حتی ممکن است باعث میگرن شود .
موسسه دوره‌ام می‌گفت : " داده‌های بالینی قبلی رابطه بین کیفیت خواب و میگرن را تایید می‌کنند, بنابراین از مدل تثبیت‌شده محرومیت از خواب برای اندازه‌گیری سطوح پروتئینی استفاده کردیم که آستانه فعال‌سازی اعصاب محیطی و مرکزی درگیر در انتقال درد را طی میگرن کاهش می‌دهند . ما نشان دادیم که محرومیت از خواب rem باعث افزایش بیان پروتئین‌های p38 , pka و مونو سدیم می‌شود که نقش مهمی در آغاز و حفظ درد مزمن دارند . "
دیوید تته , رئیس اداره مبارزه با میگرن , گفت : " درباره مکانیسم‌های بیولوژیکی که زمینه‌ساز حملات میگرن هستند , اطلاعات کمی وجود دارد . " " این کار مهم است و تیم ایالت میسوری باید از ابتدا برای روشن کردن یک منطقه با شدت نیاز به تحقیق تشویق شود . "
این کار توسط مرک و بیگ انجام شد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.