چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اختلالات

جامع ترین سایت روانشناسی

اختلالات

۸۵۴ بازديد
ایبوپروفن درد میگرن را تسکین می‌دهد
منبع :
مرکز ارتقای سلامت
خلاصه :
برای بسیاری از افراد مبتلا به سردردهای میگرنی , بیش از داروهای شناخته‌شده ایبوپروفن - - داروهای شناخته‌شده - - ممکن است برای تسکین درد کافی باشند .
برای بسیاری از افراد مبتلا به سردردهای میگرنی , بیش از داروهای شناخته‌شده ایبوپروفن - - داروهای شناخته‌شده - - ممکن است برای تسکین درد کافی باشند .
یک بررسی میکروبی جدید نشان می‌دهد که در حدود نیمی از مبتلایان به سردرد میگرنی در عرض دو ساعت پس از گرفتن ایبوپروفن , تسکین درد خواهند داشت .
نویسنده مقاله بررسی درد و اداره بی‌هوشی دانشگاه آکسفورد می‌گوید : " ما می‌دانستیم که بسیاری از مبتلایان به میگرن وابسته به داروهای ضد مبتلا هستند .
سردرد میگرن درد شدیدی در یک طرف سر است و یک حمله می‌تواند در هر جایی بین ۴ تا ۴ ساعت طول بکشد . علائمی مانند تهوع , استفراغ , هاله و حساسیت به نور و صدا اغلب با میگرن همراه هستند .
مرور سیستماتیک توسط هم‌کاری کوکران , یک سازمان بین‌المللی که تحقیقات پزشکی را ارزیابی می‌کند , منتشر شد . بررسی سیستماتیک نتایج مبتنی بر شواهد را در مورد طبابت پس از در نظر گرفتن محتوای و کیفیت آزمایش‌ها پزشکی موجود در یک موضوع , ترسیم می‌کند .
بنا به گفته بنیاد تحقیقات میگرن , میگرن در صدر خطرناک‌ترین بیماری‌های پزشکی جهان قرار دارد و بیش از ۹۰ درصد جمعیت از جمله کودکان مبتلا به بیماری هستند .
میگرن هم باعث بهره‌وری کم‌تر در کار و مدرسه می‌شود . طبق گفته بنیاد تحقیقات میگرن , کم‌تر از ۹۰ درصد از مبتلایان قادر به کار یا فعالیت عادی در طول حملات میگرن خود هستند و کارفرمایان آمریکایی هر ساله بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار ضرر می‌کنند .
برای تسکین درد ناشی از سردرد , تقریبا ً نیمی از مبتلایان به میگرن از داروهای بیش از حد استفاده می‌کنند .
دری گفت که او و همکارانش بررسی کوکران را برای کمک به ارائه پاسخ قطعی به این که آیا ایبوپروفن برای درد میگرن موثر است , انجام دادند . آن‌ها همچنین فکر کردند که آیا از ضد تهوع برای تسکین تهوع استفاده می‌کنند یا نه .
او گفت : " ما می‌دانستیم که تعدادی آزمایش منتشر شده با استفاده از ایبوپروفن برای درمان حاد حملات صورت‌گرفته است . " با این حال , " محاکمه فردی می‌تواند به دلایل متعددی گمراه‌کننده باشد و به طور کلی تشخیص داده می‌شود که استفاده از مرور سیستماتیک و متاآنالیز , برآورد دقیق‌تری از اثرات هر گونه مداخله فراهم می‌کند . "
داوران ۹ مطالعه را با شرکت کنندگانی که مبتلا به سردرد میگرن بودند ارزیابی کردند . میانگین سنی افراد مبتلا به میگرن بیش از ۲۰ سال بود که همگی سابقه میگرن داشتند .
در مجموع ۲۰۰ نفر از افراد مبتلا به میگرن تحت درمان با دوز mg / kg داروی ایبوپروفن قرار گرفتند . ~~~ این دارو در دوز mg / kg دریافت کرد .
مواد و روش‌ها: این مطالعه به روش کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۴۰ بیمار مبتلا به دیابت نوع ۲ انجام شد . در همین دوره , 60 / 97 % از داروی ایبوپروفن , درد خود را از متوسط یا شدید به " بدتر از خفیف " کاهش داد , در حالی که در مقایسه با دارونما که دارونما داشت .
دری گفت : " برای کسانی که این نتایج را تجربه می‌کنند, ایبوپروفن یک درمان مفید , ارزان و آسان است . " کسانی که نتایج خوبی را تجربه نمی‌کنند باید به درمان‌های جایگزین نگاه کنند . "
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.