چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

فعالیت الکتریکی

جامع ترین سایت روانشناسی

فعالیت الکتریکی

۸۵۹ بازديد
اولین مطالعه منتشر شده بر روی این موضوع متمرکز است که چگونه فعالیت الکتریکی در مغز می‌تواند نشان دهد که آیا بیمار ممکن است از an ( inhibitor بازجذب سروتونین انتخابی ) ، رایج‌ترین گروه ضد افسردگی بهره‌مند شود . محققان از یک تست noninvasive ، یا EEG ، که فعالیت اندازه‌گیری شده در قشر کمربندی قدامی rostral قدامی را انجام داد ، استفاده کردند . احتمال اینکه بیماران در مدت دو ماه به the واکنش نشان دهند ، بیشتر است .
دکتر Trivedi گفت که EEGs پتانسیل استفاده در ترکیب با تصویربرداری از مغز و آزمایش خون را دارند تا به بیمارانی کمک کنند که به to پاسخ دهند تا درمان‌های موثر را سریع‌تر بیابند . او همچنین پیشنهاد کرد که مطالعات بیشتر ممکن است روش‌های مفیدی برای افزایش فعالیت عصبی ارایه دهند و مغز را نسبت به SSRIs واکنش دهند - - شاید هم از طریق روان‌درمانی یا تحریک مغناطیسی بر روی پوسته .
دکتر Trivedi گفت : " من انتظار دارم که این مطالعات تاثیر گسترده‌ای بر نحوه طراحی و رویکردهای درمانی داشته باشند . هدف من ایجاد تست‌های خون و تصویربرداری از مغز به عنوان استراتژی‌های استاندارد در درمان افسردگی است ."
تحقیقات محک
افزایش نرخ افسردگی در آمریکا به شدت در حال افزایش است . براساس داده‌های نظرسنجی بهداشت و تغذیه ملی ، بیش از ۳۴ میلیون بزرگ‌سال در سال‌های ۲۰۱۳ - ۲۰۰۰ بیش از ۳۴ میلیون قرص ضد افسردگی مصرف کرده‌اند - - بیش از دو برابر تعداد در نظرسنجی ۱۹۹۹ - ۲۰۰۰ .
برخی بیماران افسرده مبتلا به اختلالات خلقی دیگر نظیر اسکیزوفرنی یا اختلال دو قطبی هستند - - شرایطی که دارای علایم بیولوژیکی و استراتژی‌های درمان عینی نیز هستند . اعضای هیات‌علمی در جنوب غربی به خاطر کمک به پیشرفت در این زمینه در این حوزه ، جوایز ملی دریافت کرده‌اند . The شامل دریافت جایزه تحقیقات برتر Association's برای دو سال متوالی است که عمدتا ً برای استار D و برای ایجاد یک سیستم جدید طبقه‌بندی اشکال مختلفی از جنون براساس شاخص‌های بیولوژیکی هستند.
درک اختلالات روحی
در همین حال ، دکتر Trivedi پروژه‌های بزرگ تحقیقاتی دیگری را برای درک بیشتر مبانی اختلالات خلقی آغاز کرده‌است ، مطالعه‌ای که ۲، ۰۰۰ بیمار مبتلا به افسردگی و اختلالات دو قطبی را ثبت‌نام و برای ۲۰ سال آن‌ها را دنبال خواهد کرد . علاوه بر این ، RAD یک مطالعه ۱۰ ساله از ۱، ۵۰۰ شرکت‌کننده ( سنین ۱۰ تا ۲۴ ) است که عواملی را آشکار می‌کند که خطر توسعه حالت و یا اختلالات اضطراب را کاهش می‌دهد .
با بهره‌گیری از برخی از این enrollees ، تیم تحقیقاتی دکتر Trivedi's نتایج حاصل از یک باتری آزمایش‌های دیگر را برای تقویت EEGs و ارزیابی دقیق‌تر امضاهای زیستی بیماران و تعیین موثرترین درمان مورد مطالعه قرار خواهد داد . دکتر Trivedi موفقیت اولیه در تولید یک تست خون را داشته‌است اما تایید می‌کند که تنها ممکن است به بیماران با نوع ویژه‌ای از التهاب کمک کند .
او گفت که ترکیب آزمون‌های خون و مغز شانس انتخاب مناسب برای اولین بار را بهبود خواهد داد .
دکتر Trivedi گفت : " اگرچه ما به مطالعه تصویرسازی مغز و نشانگرهای زیستی خون ادامه می‌دهیم ، توصیه می‌کنم که بیماران در هنگام جستجوی یک ضد افسردگی از این آزمایش‌ها استفاده کنند . هدف نهایی کاهش روند محاکمه و خطا است که می‌تواند برای بیماران بسیار ویرانگر باشد ."
امید جدید برای بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب
ارتباط قوی بین افسردگی و اضطراب ناشی از بیماری‌های مزمن
مبدا :
دانشگاه ارلانگن - نورنبرگ
خلاصه :
یک ارتباط قوی بین اختلالات افسردگی و اضطراب و thyroiditis ایمنی ( AIT ) وجود دارد که یک وضعیت تیروئید مزمن است که حدود ۱۰ درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . دانشمندان در حال حاضر نشان داده‌اند که درمان ویژه‌ای می‌تواند به بسیاری از مبتلایان به ویژه زنان کمک کند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.