دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

شبکه مغزی

جامع ترین سایت روانشناسی

شبکه مغزی

۷۹۲ بازديد
محققان داده‌ها را از دو مطالعه قبلی که توسط شبکه پزشکی باروری NICHD's تامین مالی شده‌اند ، ترکیب کرده‌اند . یک مطالعه در مقایسه با اثر دو داروی تحریک تخمک‌گذاری برای ایجاد حاملگی و تولد زنده در زنان مبتلا به سندرم تخمدان تخمدان ، مورد مطالعه قرار گرفت . مطالعه دیگر در مقایسه با اثر سه داروی تحریک ovulation در دست یابی به حاملگی و تولد زنده در زوج‌ها با ناباروری توضیح داده شد . در هر مطالعه ، مردان و زنان به پرسشنامه‌ای که برای افسردگی طراحی شده‌بود پاسخ دادند . فقط زن‌ها می‌پرسیدند که آیا داروهای ضد افسردگی مصرف می‌کنند یا نه .
از این دو مطالعه ، محققین ، داده‌ها را برای کپور علفخوار و ۱، ۶۰۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . در میان زنان ، ۵.۹۶ درصد به عنوان داشتن افسردگی شدید در نظر گرفته شدند ، در حالی که ۲.۲۸ درصد از مردان را در خود جای داده‌است.
زنانی که از non استفاده می‌کنند تقریبا ً ۳.۵ برابر در مقایسه با آن‌هایی که از داروهای ضد افسردگی استفاده نمی‌کنند ، تقریبا ً ۳.۵ برابر داشته‌اند . زوج‌هایی که شریک مذکر دارای افسردگی عمده‌ای بودند ۶۰ درصد کم‌تر از افرادی بودند که در آن‌ها شریک مرد دچار افسردگی شدید نمی‌شدند .
این مطالعه شامل زوج‌هایی نبود که لقاح مصنوعی را تحمل می‌کردند چون نویسندگان فکر می‌کردند که این روش می‌تواند به طور بالقوه بر برخی اثرات احتمالی افسردگی مانند کاهش تمایل جنسی و کیفیت اسپرم پایین‌تر غلبه کند .
آزمون ملی : آزمایش‌ها مغزی به بیماران در غلبه بر افسردگی کمک می‌کند
مبدا :
مرکز پزشکی جنوب غربی
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان داد که اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی در مغز می‌تواند به پیش‌بینی واکنش patient's به یک ضد افسردگی کمک کند .
تصور کنید که میلیونها آمریکایی افسرده فعالیت مغزی خود را اندازه‌گیری کرده و تحت تست‌های خون قرار می‌گیرند تا تعیین کنند که کدام افسردگی به بهترین شکل عمل می‌کند . تصور کنید که برخی از آن‌ها " آموزش مغزی " یا تحریک مغناطیسی را دریافت می‌کنند تا مغز خود را برای درمان آن درمان کنند .
یک آزمایش تحقیقی ملی که توسط UT در سال ۲۰۱۲ آغاز شده‌است ، ایجاد اولین سری نتایج در سال جاری است که یک نظر اولیه را در مورد این که چگونه این استراتژی‌های تکنولوژی برتر می‌تواند حوزه سلامت ذهنی را تغییر دهد ، ایجاد می‌کند .
درمان افسردگی
اولین مطالعه - - که در شماره ماه ژوئن نشریه روان‌پزشکی انجمن پزشکی آمریکا منتشر می‌شود ، دریافت که اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی در مغز می‌تواند به پیش‌بینی واکنش patient's به یک ضد افسردگی کمک کند . در ماه‌های آتی ، حداقل چهار مطالعه دیگر ارزیابی اثربخشی سایر آزمایش‌ها پیش‌بینی را می ‌توان از آزمون EMBARC ، فشار عمده تلاش ملی برای ایجاد استراتژی‌های درمانی ، هدفمند و هدفمند برای درمان اختلالات خلقی به دست آورد .
" هنگامی که نتایج این آزمایش‌ها با هم ترکیب می‌شوند ، ما امیدواریم که در پیش‌بینی اینکه آیا داروهای ضد افسردگی عمومی برای بیمار کار می‌کنند ، دقت داشته باشیم . دکتر Madhukar Trivedi ، که بر EMBARC نظارت دارد و رئیس مرکز تحقیقات افسردگی و مراقبت‌های بالینی ، سنگ بنای " پیتر اودانل " است ، گفت : " این تحقیق به احتمال زیاد طرز تفکر و درمان افسردگی را تغییر می‌دهد . " موسسه مغز .
پیدا کردن راه‌حل
دکتر Trivedi EMBARC را با چندین مرکز آکادمیک دیگر پس از بزرگ‌ترین مطالعه افسردگی world's سازماندهی کرد که بیش از یک دهه پیش نواقص جزیی در مراقبت از بیمار را رهبری کرد . در میان یافته‌های مهم دیگر ، مطالعات ستاره * D نشان داد که بیش از دو سوم بیماران به اندازه کافی به افسردگی اولیه خود واکنش نشان نمی‌دهند .
دکتر Trivedi بدنبال بهبود این وضعیت با رهبری یک محاکمه ۱۶ هفته‌ای در چهار محل ایالات‌متحده بود که در آن بیش از ۳۰۰ بیمار مبتلا به اختلال افسردگی شدید از طریق تصویربرداری مغزی و دی ان دی ، خون و دیگر تست‌ها مورد ارزیابی قرار گرفتند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.