پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

ریسک روانی

جامع ترین سایت روانشناسی

ریسک روانی

۸۳۸ بازديد
محققان چندین توضیح ممکن را به این دلیل مطرح می‌کنند که چرا افراد مبتلا به APOE۴ ممکن است در معرض خطر higher روانی پس از TBI قرار بگیرند . اول اینکه ، متغیر APOE۴ ممکن است در درجه اول بر بخش‌های قدامی پیشانی مغز تاثیر بگذارد ، که اغلب بر روی TBI زیر تاثیر می‌گذارند . این مناطق درگیر تنظیم هیجان و اختلالات روانی هستند . دوم ، این امکان وجود دارد که APOE۴ خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش دهد که به منظور افزایش خطر افسردگی نشان‌داده شده‌است . سوم ، حضور of ممکن است موجب اثرات مخرب عصبی شود ، در حالی که اشکال دیگر ژن اینکار را نمی‌کنند . در حالی که تحقیقات بیشتری برای محدود کردن علت مورد نیاز است ، یافته‌ها حاکی از آن است که ممکن است یک پایه [ ژنتیکی ] برای ارائه پیچیده علائم مشاهده‌شده در این جمعیت آسیب‌پذیر وجود داشته باشد. "
این مطالعه اولین مطالعه‌ای است که ارتباط بین APOE و اختلالات روانی را به طور خاص به TBI مرتبط می‌کند . محققان می‌گویند مطالعات بیشتری برای درک کامل این که چگونه این ژن با آسیب‌های سر تعامل دارد تا به علائم سلامت روانی کمک کند ، نیاز است .
تیم سن دیگو این کار را با بررسی رابطه بین نتایج شناختی و شناختی در سربازان قدیمی و بدون تاریخ بدون سابقه انجام می‌دهد . آن‌ها همچنین به این مساله نگاه می‌کنند که آیا APOE۴ علائم ضربه مغزی مانند سردرد و سرگیجه را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد یا خیر . تحقیقات آینده همچنین نحوه ارتباط این یافته‌ها با بیولوژی مغز با استفاده از روش‌های تصویربرداری عصبی پیشرفته را مورد بررسی قرار خواهند داد.
Merritt توضیح می‌دهد که این کار بینش مهمی را در مورد TBI ها به دست خواهد آورد و ممکن است در نهایت به درمان‌های جدید اشاره کند .
او گفت : " در نهایت ، ما احساس می‌کنیم که این تحقیق برای توسعه درک کامل بسیاری از عوامل موثر بر ریکاوری بعد از neurotrauma ضروری است و چنین کاری ممکن است به توسعه درمان‌های آتی مرتبط باشد ."
انگیزه بخشیدن به حرکت ممکن است با توجه به تفکر شروع شود
مبدا :
دانشگاه ایالتی آیووا
خلاصه :
با توجه به یک مطالعه جدید ، یک برنامه کاهش استرس و استرس می‌تواند به اندازه کافی موثر باشد که مردم بتوانند بیشتر به عنوان برنامه‌های ورزشی ساختار یافته حرکت کنند . این بخشی از مطالعه دیگری است که نشان می‌دهد آموزش مقاومت ، علایم افسردگی را کاهش می‌دهد .
طبق یک مطالعه جدید که توسط محقق دانشگاه ایالتی آیووا رهبری می‌شود ، یک برنامه کاهش استرس و استرس می‌تواند به اندازه کافی موثر باشد که مردم بتوانند بیشتر به عنوان برنامه‌های ورزشی ساختار یافته حرکت کنند .
مطالعه در مقایسه با دو برنامه مداخله - - کاهش استرس مبتنی بر تمرکز و تمرینات ایروبیک - با گروه کنترل و تغییرات اندازه‌گیری شده در ورزش ، فعالیت فیزیکی عمومی و زمان sedentary مقایسه شد . جیکوب میر ، استادیار ISU of می‌گوید که افرادی که به این دو مداخله گماشته شده بودند فعال‌تر از افراد گروه کنترل بودند و حدود ۷۵ دقیقه بیشتر فعالیت بدنی متوسط را پس از این مداخلات هشت هفته‌ای قطع کردند . نتایج در ژورنال علوم پزشکی & در ورزش & به چاپ رسیده‌است .
میر و همکارانش در دانشگاه ویسکانسین - مدیسون و مرکز پزشکی می‌سی‌سی‌پی می‌گویند که کمک به افراد بالغ در این ۷۵ دقیقه ورزش می‌تواند امید به زندگی را تا نزدیک به دو سال تمدید کند . محققان انتظار دارند که مداخله ورزش باعث افزایش فعالیت فیزیکی بیشتر از تمرین مدیتیشن شود . میر می‌گوید که مشاهده نتایج مشابهی از سوی مداخله mindfulness تا حدی شگفت‌انگیز بود .
مایر گفت : " آموزش عملی تمرینی چیزی است به عنوان حوزه‌ای که ما برای دهه‌ها برای بهبود فعالیت فیزیکی و سلامت جسمانی از آن استفاده کرده‌ایم . برای دیدن اثر مشابهی بر فعالیت فیزیکی از یک مداخله که بر نحوه تفکر فرد و یا درک جهان تمرکز دارد ، کاملا ً غیرمنتظره بود ."
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.