سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

دوستی کودک

جامع ترین سایت روانشناسی

دوستی کودک

۸۱۳ بازديد
افسردگی والدین و کنترل روانی والدین به طور منحصر به فرد ، دوستی کودک متعاقب را پیش‌بینی کرد که در بالا و فراتر از contributions مشکلات همسالان دیده می‌شود .
یک یافته شگفت‌انگیز از مطالعه که بر خلاف انتظارات محققان بود این بود که آن‌ها هیچ مدرکی پیدا نکردند که رفتارهای مثبت والدین مثل گرما و محبت ثبات بهترین دوستی‌ها را تغییر داد .
laursen گفت : " ما امیدواریم که رفتارهای مثبت به گسترش زندگی دوستی‌ها کمک کند و این امر یک حایل یا یک عامل محافظ باشد . It's ویژگی‌های منفی والدین که در تعیین این که آیا و چه زمانی این دوستی‌های دوران کودکی به پایان می‌رسد ، کلیدی هستند ."
یافته‌های این مطالعه همچنین تایید کرد که بیشتر دوستی‌های زودگذر بودند ؛ کم‌تر از ۱۰ درصد از بهترین دوستی‌های درجه اول از درجه اول تا کلاس ششم باقی ماندند و تقریبا ً نیمی ( ۴۸ درصد ) در یک سال شروع به انحلال شدند .
عصبانیت و عصبانیت والدین باعث ایجاد جو احساسی می‌شود که برای سلامتی فرد مضر است ، با مشکلاتی که به دنیای اجتماعی نظیر آن می‌ریزد . laursen گفت : " ما اعتقاد داریم که کودکان مبتلا به افسردگی و روانی ، استراتژی‌های سلامتی برای تعامل با افراد دیگر ، که می‌توانند پیامدهای بلندمدت برای روابط آتی شان داشته باشند ، ندارند .
افسردگی مرتبط با مشکلات حافظه و پیری مغز
مبدا :
آکادمی علوم مغز و مغز آمریکا
خلاصه :
طبق تحقیقات جدید ، افسردگی در بزرگسالان مسن‌تر ممکن است مرتبط با مشکلات حافظه باشد . این مطالعه همچنین نشان داد که افراد مسن‌تر با علائم افسردگی بیشتر می‌توانند تفاوت‌های ساختاری در مغز در مقایسه با افراد بدون نشانه داشته باشند .
طبق مطالعه منتشر شده در ۹ مه ۲۰۱۸ ، مجله پزشکی آکادمی پزشکی مغز و اعصاب آمریکا ، افسردگی در بزرگسالان مسن‌تر ممکن است با مشکلات حافظه مرتبط باشد . این مطالعه همچنین نشان داد که افراد مسن‌تر با علائم افسردگی بیشتر می‌توانند تفاوت‌های ساختاری در مغز در مقایسه با افراد بدون نشانه داشته باشند .
نویسنده مطالعه ، زکی Al ، PhD ، MS ، دانشگاه میامی میلر در فلوریدا گفت : " از آنجایی که علائم افسردگی را می‌توان درمان کرد ، ممکن است درمان مشکلات فکری و حافظه را کاهش دهد .
این مطالعه شامل ۱، ۱۱۱ نفر بود که همگی با سن متوسط ۷۱ نفر بی‌کار بودند . اکثر آن‌ها اسپانیایی بودند . در ابتدای این مطالعه ، همه آن‌ها اسکن مغزی ، یک امتحان روانشناسی و ارزیابی مهارت‌ها و مهارت‌های تفکر داشتند . حافظه و مهارت‌های تفکر آن‌ها به طور متوسط پنج سال بعد مورد آزمایش قرار گرفت .
در آغاز این مطالعه ، ۲۲ درصد از شرکت کنندگان علائم افسردگی بیشتری داشتند . این امر به عنوان امتیاز ۱۶ یا بالاتر در تست با محدوده ۰ - ۶۰ که در معرض خطر افسردگی بالینی در نظر گرفته می‌شود ، تعریف شد . برای این آزمایش ، شرکت کنندگان گزارش دادند که در هفته گذشته ، آن‌ها با اظهاراتی مانند " من از چیزهایی که معمولا ً مرا اذیت می‌کنند ناراحت بودم " و " من احساس غذا خوردن را نداشتم " . محققان پس از انطباق با سن ، نژاد ، داروهای ضد افسردگی و دیگر متغیرها ، علائم افسردگی بیشتری نسبت به حافظه episodic داشتند . امتیازات بر روی تست‌ها در مقایسه با کسانی که علایم افسردگی بیشتری نداشتند ، پایین‌تر از ۰ ر ۰ یک انحراف استاندارد قرار داشتند . حافظه Episodic توانایی person's برای به خاطر سپردن تجارب و وقایع خاص است .
محققان همچنین دریافتند که علائم افسردگی بیشتری در مغز از جمله حجم مغز کوچک‌تر و همچنین ۵۵ درصد شانس بزرگ‌تر از آسیب‌های قلبی کوچک در مغز وجود دارد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.