جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تحرکات

جامع ترین سایت روانشناسی

تحرکات

۸۴۷ بازديد
جان Krystal ، MD روان‌پزشکی زیستی ، گفت : " در این مقاله توسط الیوت و همکارانش ، کاهش کارآیی cortical ممکن است یکی از این ویژگی‌های خطر عمومی باشد . "
دانشجویان دانشگاه ۶۰۵ که در این مطالعه حضور داشتند ، زیرمجموعه تحقیق بزرگ دوک neurogenetics بودند . بسیاری از شرکت کنندگان برای اختلالات روانی ، از جمله الکل یا اختلال استفاده از اختلال ، اختلال افسردگی بزرگ و اختلال دوقطبی ، با معیارهای اختلالات روانی آشنا شدند . با این حال ، الیوت و همکارانش به جای تقسیم کردن شرکت‌کنندگان به یک تشخیص خاص ، امتیاز سلامتی ذهنی عمومی خود را براساس ارزیابی‌های روانی بیان کردند .
تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) از کل مغز ، ارتباط بین امتیازات فردی و افزایش اتصال بین قشر بصری و شبکه‌های ذهنی خاص مهم برای تفکر سطح بالا را شناسایی کرده‌است . این شبکه‌ها که به شبکه مد پیش‌فرض و شبکه frontoparietal ارجاع داده می‌شوند، برای رفتارهایی که با هدف کامل کردن یک وظیفه خاص انجام می‌شود ، حیاتی هستند و عوامل حواس‌پرتی درونی را سرکوب می‌کنند تا اطلاعات حسی مرتبط با آن کار را به دست آورند .
آقای الیوت گفت : " این الگوها حاکی از آن هستند که خطر گسترده برای بیماری‌های روانی ممکن است نشان‌دهنده مشکلات ظریف در چگونگی ادغام افکار ، طرح‌ها و اقدامات آن‌ها با تجارب بنیادین آن‌ها در جهان باشد، که در انسان‌ها اصولا ً با اطلاعات بصری نمایندگی می‌شود ."
افسردگی از سوی مرد می‌تواند باعث کاهش احتمال بارداری در میان زوج‌های متاهل شود .
مطالعه همچنین استفاده از داروهای ضد افسردگی non را به کاهش زودهنگام بارداری مرتبط می‌کند.
مبدا :
موسسه ملی بهداشت و توسعه کودکان : موسسه ملی بهداشت کودک و توسعه انسانی
خلاصه :
به گفته یک مطالعه جدید ، در میان زوج‌هایی که برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده‌اند ، افسردگی در شریک مرد به کاهش شانس بارداری مرتبط بوده‌است ، در حالی که افسردگی در شریک زن برای تاثیر گذاری بر نرخ تولد زنده پیدا نشده است . این مطالعه همچنین دسته‌ای از داروهای ضد افسردگی را به عنوان مهار کننده‌های بازجذب سروتونین ( غیر SSRIs ) به خطر بالاتری از کاهش زودهنگام بارداری در میان زنان مرتبط با ناباروری مرتبط دانست .
براساس مطالعه‌ای که توسط موسسه ملی بهداشت سرمایه‌گذاری شده‌است ، در میان زوج‌هایی که برای درمان ناباروری در نظر گرفته شده‌اند ، افسردگی در شریک مرد به کاهش شانس بارداری مرتبط بوده‌است ، در حالی که افسردگی در شریک زن برای تاثیر گذاری بر نرخ تولد زنده پیدا نشده است .
این مطالعه که در باروری و Sterility به نمایش در می‌آید ، دسته‌ای از داروهای ضد افسردگی را به عنوان مهارکننده‌های بازجذب سروتونین ( non ) به خطر بالاتری از کاهش زودهنگام بارداری در میان زنان برای درمان ناباروری معرفی کرده‌است . SSRIs ، یکی دیگر از کلاس‌های ضد افسردگی ، با از دست رفتن دوران بارداری مرتبط نبود . نه افسردگی در شریک زن و نه استفاده از هر نوع دیگری از داروهای ضد افسردگی با میزان بارداری کم‌تر مرتبط است .
دکتر استر Eisenberg ، نویسنده مطالعه شاخه باروری و باروری در موسسه ملی بهداشت کودک و توسعه انسانی ( NICHD ) که بودجه این مطالعه را تامین کرده‌است ، گفت : " مطالعه ما بیماران ناباروری و پزشکان آن‌ها را با اطلاعات جدیدی برای در نظر گرفتن زمان تصمیم‌گیری درمان می‌کند . "
نویسندگان با استناد به مطالعات قبلی ، اشاره کردند که ۴۱ درصد از زنانی که به دنبال درمان باروری هستند ، دارای علائم افسردگی هستند . علاوه بر این ، مطالعه افرادی که به دنبال درمان با لقاح مصنوعی هستند دریافت که نزدیک به ۵۰ درصد افسردگی را تجربه کرده‌اند. نویسندگان مطالعه حاضر را برای ارزیابی تاثیر بالقوه افسردگی در زوج‌هایی که به دنبال درمان non هستند ، انجام دادند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.