چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

افسردگی

جامع ترین سایت روانشناسی

افسردگی

۸۸۱ بازديد
یک ارتباط قوی بین اختلالات افسردگی و اضطراب و thyroiditis ایمنی ( AIT ) وجود دارد که یک وضعیت تیروئید مزمن است که حدود ۱۰ درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . دانشمندان در امور ارلانگن - اسکندر - Universitat ( FAU ) اکنون ثابت کرده‌اند که درمان خاص می‌تواند به بسیاری از مبتلایان به ویژه زنان کمک کند .
افسردگی و اضطراب در میان شایع‌ترین اختلالات روانی در سرتاسر دنیا هستند . براساس آمار اداره آمار فدرال ، در سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۶۰، ۰۰۰ بیمار به تنهایی برای درمان در آلمان پذیرفته شدند .
دکتر Dr. ولفگانگ Kornhuber ، پزشک متخصص درمان و روان‌درمانی در دانشگاه بن ، دکتر teja ولفگانگ Gromer ، پزشک متخصص بیماری‌های روانی و روان‌درمانی ، در حال حاضر یک ارتباط قوی بین اختلالات افسردگی و اضطراب و اختلال ایمنی خود ایمنی ثابت کرده‌است . روانشناس و محقق سابق ماکس - پلانک ، در طی سال‌ها باید با صدها نفر که از افسردگی و اضطراب رنج می‌برند ، مشورت کرده باشند . در پایان سال ۲۰۱۵ ، یک ارتباط مشخص بین AIT و دو شرایط دیگر ، به خصوص در بیمارانی که از هر دوی آن‌ها رنج می‌برند ، شدم . بعد از اینکه تشخیص داد که بیش از یک نفر در دو نفر مبتلا به اضطراب و افسردگی تشخیص‌داده شده‌است - و تنها در این موارد ، شرایط دیگری نیز وجود ندارد - - همچنین برای آنتی‌بادی آزمایش شد که تصمیم گرفتم با جزئیات بیشتر درباره این موضوع تحقیق کنم . با کمک نویسندگان و دانشجوی روانشناسی در دانشگاه بامبرگ ، اوا - ماریا Siegmann ، دکتر Gromer یک مرور اصولی از وضعیت فعلی پژوهش را به وجود آورد و قدرت ارتباط را براساس آمار محاسبه کرد . دکتر Gromer در مجموع ۲۱ مطالعه مستقل را براساس مجموع of شرکت‌کننده انجام داد . ۳۵، ۱۶۸ از شرکت کنندگان از افسردگی رنج می‌برند و از اضطراب رنج می‌برند .
تشخیص اولیه of ایمنی
دکتر Gromer تاکید می‌کند که اکثر بیماران پس از دریافت تشخیص ، احساس آسودگی کردند ، زیرا اغلب آن‌ها بدون هیچ توضیحی برای علایم بیماری رها شده‌اند . ' thyroiditis منجر به التهاب پایا غده تیرویید می‌شود . هورمون‌ها از تیروئید تاثیر متابولیسم و تعادل انرژی سلولی و همچنین سطوح انرژی درک شده و ذهن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند . AIT منجر به بروز علائم ویژه ذهنی ، از جمله ناآرامی داخلی ، تنش و خستگی می‌شود . افراد تمایل دارند بین سنین بین ۳۰ تا ۵۰ سال بیمار شوند و زنان بیشتر از مردان تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند . از آنجا که این بیماری اغلب در حدود یک زمان از یائسگی آشکار می‌شود و باعث درد و رنج نمی‌شود ، به راحتی ممکن است التهاب غده تیرویید را از دست بدهد و یا آن را به عنوان علائم یائسگی یا افسردگی و یا اضطراب رها کند .
گسترده
واقعیت این است که محاسبات نشان داده‌است که بیماران مبتلا به AIT ۳.۵ برابر بیشتر از افسردگی رنج می‌برند ، و یا ۳ برابر بیشتر از اضطراب رنج می‌برند. این doesn't در ابتدا بسیار شبیه به نظر می‌رسد ، اما چون هر سه اختلالات بسیار شایع هستند به این معنی است که بیماران مبتلا به AIT بیش از ۴۰ درصد از تمام موارد افسردگی و ۳۰ درصد از تمام موارد اضطراب را تشکیل می‌دهند . دکتر Gromer توضیح مفصلی از این بیماری در مقاله خود ارائه می‌دهد .
این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه اگر پزشکان پیوند بین اختلالات را تشخیص دهند، آن‌ها می‌توانند یک درمان خاص را تشخیص دهند و از داروهای ضد افسردگی استفاده کنند که بر وزن بیماران و عنصر ردیابی selenium از مرحله اولیه تاثیر نمی‌گذارد . تضمین این که بیماران به خوبی مطلع باشند حیاتی است . بنابراین دکتر Gromer توصیه می‌کند که تمام بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب را برای AIT تشخیص دهند و مشخص کنند که کدام آنتی‌بادی دارند . علاوه بر این، در تحقیقات روان‌پزشکی آینده در مورد افسردگی و اضطراب ، مبتلایان به AIT باید به عنوان یک گروه مجزا به رسمیت شناخته شوند تا نور بیشتری بر روابط ایجاد کنند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.