سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

استرس

جامع ترین سایت روانشناسی

استرس

۷۹۲ بازديد
مایر می‌گوید که محققان از برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی برای کاهش استرس از طریق مدیتیشن , خودآگاهی و حضور در لحظه استفاده کردند . افراد در مداخله ذهن آگاهی , هفته‌ای سه جلسه در هفته را در کلاس یاد گرفتند . آن‌ها تمرین کششی و حرکتی را تمرین می‌کردند تا فعالیت‌های روزانه خود را ترکیب کنند .
به طور مشابه , آن‌هایی که در گروه تمرین شرکت داشتند در جلسات هفتگی جلسات هفتگی شرکت کردند . یک ساعت از هر کلاس به فعالیت‌های گروهی مانند پیاده‌روی و پیاده‌روی اختصاص داشت . میر می‌گوید هر دو گروه برای انجام مداخله در خانه به مدت ۱۰ دقیقه و هر روز تشویق می‌شدند .
تغییر از تمرین ساختاری به حرکت کلی
در حالی که مداخله به طور معناداری زمان تمرین را افزایش نداد و یا اوقات فراغت را کاهش داد , شرکت کنندگان به طور کلی سطوح فعالیت را حفظ کردند . میر می‌گوید این امر در چارچوب زمانی برای مطالعه مهم است . محققان داده‌ها را طی ماهه‌ای پاییز و اوایل زمستان به عنوان بخشی از یک مطالعه بزرگ‌تر متمرکز بر فصل سرما و آنفولانزا جمع‌آوری کردند . میر گفت که تغییرات فصلی در آب و هوا احتمالا ً به کاهش شدید فعالیت گروه کنترل کمک کرده‌است , اما گروه‌های مداخله همین افت را تجربه نکردند .
این مطالعه بر تمرین در مبارزه‌ای متمرکز بود که حداقل ۱۰ دقیقه به طول انجامید , اما فعالیت جسمانی عمومی مانند پیاده‌روی از پارکینگ به دفتر یا کار در حیاط را پی‌گیری کرد . مییر می‌گوید که هر دو گروه مداخله کاهش کمتری در سطح فعالیت عمومی نسبت به گروه کنترل دیدند , که به تغییرات آینده در توصیه‌های فعالیت فیزیکی فدرال دلگرم‌کننده است .
میر گفت که محققان از حد آستانه - دقیقه برای سازگاری با دستورالعمل‌های فدرال پنج دقیقه فعالیت ورزشی متوسط تا شدید , در کش‌مکش حداقل پنج دقیقه , استفاده کردند . با این حال , این توصیه‌ها تنها بر درصد کوچکی از چند دقیقه در هفته متمرکز هستند . این یک دلیل است که چرا دستورالعمل‌های به روز شده, بدون توجه به طول زمان , بر فعالیت کلی تاکید دارند .
مییر می‌گوید : " فواید بالینی و سلامتی قلبی و عروقی برای تمرین ورزشی وجود دارد , اما فواید سلامتی عمومی نیز از شیوه زندگی فعال ‌تری برخوردار است . " تغییر از فکر ما باید به مدت یک ساعت در سالن ورزش باشیم و به مردم کمک کنیم تا درک کنند که فعالیت فیزیکی می‌تواند نقشی در کمک به بهبود سلامت آن‌ها داشته باشد . "
آموزش و افسردگی
کانون اصلی تحقیقات میر , فواید ورزش برای افراد مبتلا به افسردگی است . مایر به عنوان بخشی از یک مطالعه جداگانه , با محققان در دانشگاه لیمریک در ایرلند و برای آزمایش اثرات آموزش مقاومت بر علایم افسردگی هم‌کاری کرد . نتایج , که در رشته روان‌پزشکی منتشر شد , منجر به کاهش معنادار علایم افسردگی شد .
فراتحلیل که توسط برت گوردون در دانشگاه لیمریک انجام شد , شامل کارآزمایی‌های کنترل‌شده تصادفی با بیش از ۶۰ شرکت‌کننده بود . میر گفت که آموزش مقاومت نشانه‌های کاهش علایم برای بزرگسالان بدون توجه به وضعیت سلامتی , حجم آموزش و عدم بهبود قدرت را کاهش می‌دهد . نتایج این مطالعه مشابه فواید ورزش هوازی در مطالعات دیگر است .
براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی , افسردگی بیش از ۴۰۰ میلیون نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . مییر می‌گوید که آموزش مقاومت می‌تواند گزینه درمانی را با مزایایی که فراتر از سلامت روانی است , فراهم کند . در این مقاله محققان هزینه‌های اقتصادی و دیگر ریسک‌های سلامتی مرتبط با افسردگی را توضیح می‌دهند . میر می‌گوید که آموزش مقاومت به بیماران جایگزین دارو می‌دهد .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.