پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

محرک

جامع ترین سایت روانشناسی

محرک

۸۶۸ بازديد
دکتر دی پائولا توضیح داد که این تکنیک به دانشمندان اجازه می‌دهد تا نحوه ارتباط بین سلول‌های مغز را مطالعه کنند و توضیح دهند که ارتباط بین سلول‌های مغز که آن‌ها را قادر به صحبت با یکدیگر می‌سازد، اغلب اولین چیزی است که در شرایطی مثل جنون و جنون آسیب می‌بیند . این اتفاق خیلی قبل از اینکه سلول‌های مغز خود شروع به مردن بکنند ، رخ می‌دهد . اما ارتباطات بسیار ریز هستند که هیچ نوع ابزار اسکن موجود مانند MRI یا PET نمی‌تواند آن‌ها را ببیند . ما از یک تکنیک میکروسکوپ انقلابی استفاده کردیم - - به اصطلاح در میکروسکوپ دو فوتون ( in in vivo ) - - که به ما اجازه می‌دهد تا نه تنها سلول‌های مغزی جداگانه را ببینیم ، بلکه ارتباطات بین آن‌ها را نیز ببینیم ."
در این مطالعه ، دکتر مانوئل پیتر و همکارانش از موسسه Gurdon سلول‌های مغز انسان را با سلول‌های پوست مهندسی معکوس ایجاد کردند . این فرآیند شامل گرفتن چند سلول پوست از داوطلبان با سندروم داون و سپس برنامه‌ریزی مجدد آن‌ها در آزمایشگاه برای تشکیل سلول‌های مغزی است . سپس آن‌ها آن نورون‌ها را مهندسی کردند تا فعالیت آن‌ها تحت نظارت قرار گیرد .
اول نویسندگان مشترک دکتر Raquel حقیقی و دکتر آنتونیو Trabalza از گروه سلطنتی لندن توانستند این نورون‌های انسانی را در مغز موش زنده جای دهند و در طول زمان بر توسعه و عملکرد آن‌ها نظارت داشته باشند .
دکتر دی پائولا توضیح داد : " سلول‌های مغز انسان نه تنها شبکه‌های پیچیده تشکیل می‌دهند بلکه به روشی شروع به ارتباط با سلول‌های مغزی معمولی کرده‌اند . ما امیدواریم که تعداد کمی از سلول‌های مغز انسان در درون مغز موش رشد کنند - - اما ما از دیدن سلول‌های مغز انسان حیرت‌زده شدیم و به زودی با هم حرف می‌زنیم و کار می‌کنیم ."
با این حال ، او هشدار داد : هنوز مشخص نیست که سلول‌های مغز انسان تا چه حد شبیه به سازمان و پیچیدگی همتایان خود در مغز انسان هستند . ما اکنون باید این مساله را با تجربیات بیشتر بررسی کنیم ."
تیم سلطنتی اکنون امیدوار است که این تکنیک را اصلاح کند و به طور بالقوه از این روش برای مطالعه شرایط عصبی دیگر استفاده کند .
این اثر همچنین پشتیبانی از بنیاد Rosetrees تراست ، بنیاد Wellcome تراست و موسسه تحقیقات Alzheimer's بریتانیا را دریافت کرده‌است .
Thalamus مغز را در طول توسعه از خواب بیدار می‌کند
مبدا :
دانشگاه جورج واشینگتن
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تالاموس توسعه وابستگی دولت و تداوم را کنترل می‌کند .
ادراک به فعالیت مداوم و درونی در درون مغز نیاز دارد . مدولاسیون این فعالیت اساس of ( EEG ) و تولید خواب ، رویا ، و ادراک است . بنابراین دستیابی به چنین فعالیت‌هایی یک نقطه عطف مهم در بلوغ طبیعی مغز است که در اطراف تولد رخ می‌دهد . گذار موفق به این فعالیت نشان‌دهنده پیش‌بینی خوب برای بچه‌هایی است که پیش از موعد به دنیا می‌آیند و یا از آسیب به مغز رنج می‌برند .
برای کاربردی بودن به عنوان یک رویا ، دیدن ، و ماهیت تفکر که مغز نیاز دارد به دو نقطه عطف دست یابد : تداوم ، که به این معنی است که مغز همیشه فعال و وابستگی حالت است ، یعنی فعالیت مغزی با خواب ، بیدار شدن و توجه متعادل می‌شود . مکانیسم‌های مدار پشت توسعه پیوستگی و وابستگی دولت در مغز ناشناخته مانده‌است اما به طور گسترده‌ای در قشر مخ ، ساختار پیچیده مغز مسئول تفکر و ادراک قرار گرفته‌است .
تیمی از دانشگاه جرج واشنگتن ( GW ) مطالعه‌ای در ژورنال علم اعصاب منتشر کرده‌است که نشان می‌دهد که تالاموس ، یک هسته کوچک در مغز ، در واقع توسعه وابستگی دولت و تداوم را کنترل می‌کند .
ماتیو Colonnese ، دکترای جامعه‌شناسی و فیزیولوژی در مدرسه علوم پزشکی و بهداشت GW ، گفت : " نتایج ما نشان می‌دهد که تغییرات سلولی در عمل رله تالاموس محرک‌های حیاتی برای بلوغ فعالیت پیشینه هستند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.