چهارشنبه ۰۸ فروردین ۰۳

محرک حیاتی

جامع ترین سایت روانشناسی

محرک حیاتی

۸۰۷ بازديد
با توجه به کاره‌ای قبلی by ، تیم او از تکنیک‌های پیشرفته برای ثبت همزمان از مناطق مختلف مغزی استفاده کرد تا تغییر مدار مسئول کسب پیوستگی و وابستگی دولت اندازه‌گیری شده در قشر حسی را مشخص کند . آن‌ها از این که فهمیدند که تغییرات فعالیت در تالاموس به جای مدارات محلی cortical یا اتصال دو ساختار ، می‌توانند بیشتر این مراحل مهم رشد را توضیح دهند ، متعجب شدند .
Colonnese گفت : " از دیدگاه بالینی ، برخی چیزهای خاص ممکن است در هنگام تولد اشتباه شوند ، مانند hypoxic - ischemic مغزی، آسیب مغزی ناشی از کمبود اکسیژن به مغز ، و مغز می‌تواند به نوعی ناپیوستگی و یا هرگز توسعه مجدد تبدیل شود . ما با قرار دادن توسعه EEG بر روی یک اساس مکانیکی امیدوار هستیم که کاربرد خود را در کلینیک افزایش دهیم ."
Colonnese و تیمش ، که شامل Yasunobu Murata ، PhD ، دانشمند تحقیقاتی در آزمایشگاه Colonnese's در GW و یکی از نویسندگان این مطالعه هستند ، تلاش می‌کنند تا یک اطلس جامع از الگوهای EEG و آسیب‌های مغزی ایجاد کنند که منجر به کمک آن‌ها در این فرآیند شود .
او گفت که اکنون که تالاموس کشیده شده‌اند ، گام بعدی تعریف بیشتر این است که تغییرات مدار در توسعه مغز رخ می‌دهند تا متخصصین بالینی بتوانند از یک what's EEG دچار خطا شوند که در مواردی مانند encephalopathy hypoxic - ischemic اشتباه شده‌است .
پرسشگری پیوند بین آلایندگی بوسیله ذرات مگنتیت و disease Alzheimer's
مبدا :
CNRS
خلاصه :
مطالعه سال ۲۰۱۶ نشان داد که قرار گیری در معرض آلودگی شهری شامل ذرات مگنتیت نقش مهمی در توسعه بیماری Alzheimer's ایفا می‌کند . از این فرضیه شروع شد که ذرات مگنتیت واکنش‌های شیمیایی تولید می‌کنند که می‌تواند باعث استرس اکسیداتیو برای نورون‌ها شود . محققان در حال حاضر این ارتباط را به سوال تبدیل کرده‌اند و نشان می‌دهند که بسیار بعید است که مگنتیت در انحطاط نورون‌ها دخالت داشته باشد .
مطالعه سال ۲۰۱۶ نشان داد که قرار گیری در معرض آلودگی شهری شامل ذرات مگنتیت نقش مهمی در توسعه بیماری Alzheimer's ایفا می‌کند . از این فرضیه شروع شد که ذرات مگنتیت واکنش‌های شیمیایی تولید می‌کنند که می‌تواند باعث استرس اکسیداتیو برای نورون‌ها شود . در حال حاضر محققان این ارتباط را به سوال تبدیل کرده‌اند و نشان می‌دهند که این امر بسیار بعید است که مگنتیت در انحطاط نورون‌ها دخالت داشته باشد . اثر آن‌ها در ۱۱ اکتبر ۲۰۱۸ به چاپ رسید .
magnetite ، که یکی از سنگ‌های معدنی اصلی است ، بسیار پایدار است ، حتی در مقیاس زمانی زمین‌شناسی . با این حال ، یک مطالعه علمی که در سال ۲۰۱۶ ظاهر شد پیشنهاد داد که نانوذرات مگنتیت که از آلودگی اتمسفر حاصل می‌شوند می‌توانند با نفس کشیدن به مغز نفوذ کنند و با اتصال به amyloid پپتید ، منجر به انحطاط مغزی مسئول بیماری Alzheimer's شوند.
مطالعه ۲۰۰۷ توضیح داد که مگنتیت می‌تواند واکنش‌های اکسیداسیون مضر را ایجاد کند . ماده ۲۰۱۶ نفوذ مگنتیت را به مغز وارد کرده و اتصال آن به amyloid حاکی از آن است که آلودگی اتمسفر علت احتمالی بیماری Alzheimer's است .
محققان از the de Chimie de Coordination ، آزمایش‌ها را تحت شرایط دمایی و PH به عنوان شرایط فیزیولوژیکی دوباره تکرار کردند و نشان دادند که مگنتیت نمی‌تواند به amyloid پپتید متصل شده یا باعث واکنش‌های اکسیداسیون شود .
این نتیجه ، که با پایداری بسیار بالا موافق است ، ما را هدایت می‌کند که فکر کنیم که مگنتیت در شرایط ازمایشگاهی بی‌اثر است و بنابراین بسیار بعید است که در اختلال نورون مشاهده‌شده در بیماری Alzheimer's دخالت داشته باشد . این مطالعه باید به بازخوانی دقیق اثر آزمایشی روی ماهیت خطرناک مگنتیت در مغز انسان منجر شود .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.