جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

عصب

جامع ترین سایت روانشناسی

عصب

۸۵۶ بازديد
این که چگونه سیستم سلولی شبکه در مغز نقشه‌های ذهنی را ترسیم می‌کند
مبدا :
موسسه ماکس پلانک برای علوم شناختی و شناختی
خلاصه :
این که چگونه سیستم سلول شبکه دقیقا ً در مغز انسان کار می‌کند و به ویژه با آن پویایی موقتی ، تا به حال احتکار شده‌است . یک احتمال بسیار بحث شده این است که سیگنال‌های این سلول‌ها ، نقشه‌هایی از " فضاهای شناختی " ایجاد می‌کنند که در آن‌ها انسان‌ها به طور ذهنی پیچیدگی‌های محیط داخلی و خارجی خود را سازماندهی و ذخیره می‌کنند. یک تیم از دانشمندان هم اکنون قادر به نشان دادن شواهد electrophysiological ، وجود فعالیت شبیه به شبکه در مغز انسان بوده‌اند .
این که چگونه سیستم سلول شبکه دقیقا ً در مغز انسان کار می‌کند و به ویژه با آن پویایی موقتی ، تا به حال احتکار شده‌است . یک احتمال بسیار بحث شده این است که سیگنال‌های این سلول‌ها ، نقشه‌هایی از " فضاهای شناختی " ایجاد می‌کنند که در آن‌ها انسان‌ها به طور ذهنی پیچیدگی‌های محیط داخلی و خارجی خود را سازماندهی و ذخیره می‌کنند. یک تیم آمریکایی - آمریکایی در حال حاضر قادر به نشان دادن شواهد electrophysiological ، وجود فعالیت شبیه به شبکه در مغز انسان بوده‌است .
از دیرباز شناخته شده‌است که به اصطلاح سلول‌های مکانی در هیپوکامپ انسان ، مسئول کدگذاری موقعیت one's در فضا می‌باشند . یک نوع مرتبط از سلول‌های مغز که سلول‌های شبکه نامیده می‌شوند ، انواعی از موقعیت‌ها را رمز گذاری می‌کنند که به طور مساوی در سراسر فضا توزیع شده‌اند . این منجر به نوعی از الگوی کندو شکل در فضا می‌شود . سلول‌هایی که این الگو را به نمایش می‌گذارند در پوسته entorhinal کشف شدند . این که چگونه سیستم سلول شبکه دقیقا ً در مغز انسان کار می‌کند و به ویژه با آن پویایی موقتی ، تا به حال احتکار شده‌است . یک احتمال بسیار بحث شده این است که سیگنال‌های این سلول‌ها ، نقشه‌هایی از " فضاهای شناختی " ایجاد می‌کنند که در آن‌ها انسان‌ها به طور ذهنی پیچیدگی‌های محیط داخلی و خارجی خود را سازماندهی و ذخیره می‌کنند.
یک تیم آمریکایی - آمریکایی در حال حاضر قادر به نشان دادن شواهد electrophysiological ، وجود فعالیت شبیه به شبکه در مغز انسان بوده‌است . پروفسور Christian که در حال حاضر به تحقیق خود به عنوان مدیر جدید CBS ( MPI ) در لایپزیگ ادامه می‌دهد ، توضیح داد : " ما فرض می‌کنیم که این اصول کدگذاری فضایی در مغز اساس عملکرد شناختی بالاتر را تشکیل می‌دهند - - در این مطالعه ، در زمینه ادراک ، بلکه در تصمیم‌گیری یا حتی در تعامل اجتماعی . "
دانشمندان برای نشان دادن پویایی فعالیت مغزی ، اندازه‌گیری‌های مستقل را با استفاده از دو روش مختلف انجام دادند . سی و شش شرکت‌کننده سالم با استفاده از magnetoencephalography ( MEG ) و intracranial electroencephalography ( EEG ) در یک بیمار صرعی بررسی شدند . توبیاس Staudigl ، اولین مولف این مطالعه ، توضیح می‌دهد که در طی یک اسکن MEG ، سوژه‌ها در زیر یک نوع کلاه‌خود می‌نشینند که میدان‌های مغناطیسی ایجاد می‌کنند که ناشی از جریان‌های الکتریکی سلول‌های عصبی فعال هستند . او در حال حاضر مشغول انجام تحقیقاتی در مرکز درمانی سدار سینای در لس‌آنجلس ( آمریکا ) است . شرکت کنندگان ۲۰۰ تصویر حاوی صحنه‌های داخلی و بیرونی را مشاهده کردند و علاوه بر اندازه‌گیری‌های MEG ، حرکات چشم خود را با استفاده از یک ردیاب چشم ثبت کردیم تا مشخص کنیم که چگونه تصاویر تصاویر نشان‌داده‌شده را بررسی می‌کنند .
منبع سایت علم روز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.